نحوه افزودن و بهبود امتیاز خوانایی در پست های وردپرس

آیا می خواهید خوانایی سایت خود را بهبود ببخشید؟ ساده ترین راه برای انجام این کار اضافه کردن تجزیه و تحلیل نمره خوانایی در وردپرس است. به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعت ، پیام ها و صفحات خود را برای قابلیت خواندن آنالیز کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن و بهبود نمره خوانایی در پست های وردپرس را نشان خواهیم داد.

Improving readability score for WordPress posts

افزودن تجزیه و تحلیل امتیاز خوانایی برای پست های وردپرس h4>

افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها نمره خوانایی را در پست های وردپرس اضافه کنید.

اگر قبلاً از Yoast SEO ، خوش شانس هستید. Yoast SEO دارای یک ابزار داخلی برای تجزیه و تحلیل محتوا است. این ابزار خوانایی محتوای شما را بررسی می کند و پیشنهاداتی را ارائه می دهد.

هنگامی که روی پست جدید خود کار می کنید ، به پایین به سراغ Yoast SEO metabox بروید و تجزیه و تحلیل محتوا را در زیر کلمه کلیدی تمرکز پیدا خواهید کرد.

Yoast SEO showing readability score

ممکن است بعضی از شما از Yoast SEO استفاده نکنید ، یا ممکن است بخواهید چندین امتیاز خوانایی را ببینید. در اینجا نحوه شما می توانید برای تجزیه و تحلیل خوانایی جداگانه برای پست های خود اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی FD Word Statistics. افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. متاباکس تجزیه و تحلیل نوشتن را در زیر ویرایشگر پست پیدا خواهید کرد.

Readability analysis showing Fog, Kincaid, and Flesch reading scores

این متاباکس تجزیه و تحلیل نوشتن ، نمره خوانایی محتوای شما را با استفاده از آزمون خوانایی Fog ، Kincaid و Flesch نشان می دهد.

افزونه FD Word Stats نمرات خوانایی برای پست های تک را نشان می دهد. راهنمای ما را در نحوه بدست آوردن آمار شمارش کلمات در WordPress با Word Stats . این به شما کمک می کند حتی بیشتر از سایر مطالب ، نمرات خوانایی و آماری برای محتوای خود کسب کنید.

نمرات تجزیه و تحلیل خوانایی را درک کنید h4>

تست های خوانایی معمولاً تعداد جملات در هر پاراگراف ، تعداد کلمات استفاده شده در یک پاراگراف و کل هجاها را در نظر می گیرند.

نمرات خواندن Fog و Kincaid سالهای تحصیلات لازم برای خواندن متن را به عنوان نمره خود نشان می دهد. این بدان معنی است که هرچه امتیاز بالاتر باشد ، خواندن محتوای شما دشوارتر است.

نمرات تجزیه و تحلیل خواندن فلش بر اساس سهولت در خواندن بین 0 تا 100 که 0 خواندن آن دشوارتر است.

نکاتی در مورد بهبود خوانایی سایت شما h4>

ابزارهای تجزیه و تحلیل خوانایی راهی عالی برای بهبود محتوای شما هستند. با این حال ، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای بهبود خوانایی سایت خود انجام دهید.

اولین چیزی که باید درک کنید این است که کاربران همیشه کل مقاله را نمی خوانند. آنها اطلاعات را اسکن می کنند تا بیت های جالب را پیدا کنند.

کوتاه نگه داشتن جملات و استفاده از جملات کمتر در هر پاراگراف اسکن محتوای شما را آسان می کند. نحوه فاصله یک خط / دو خط را در وردپرس اضافه کنید .

شما باید در نظر بگیرید کلمات دشوار را با کلمات معمول و قابل فهم جایگزین کنید. واژگان دشوار اسکن صفحات را دشوارتر می کند.

تایپوگرافی نقش بسیار مهمی در بهبود خوانایی دارد. اگر متن شما بسیار کوچک است و خواندن آن دشوار است ، بدیهی است که این بر تجربه کاربر در سایت شما تأثیر می گذارد. حتی اگر مطالب شما به خوبی نوشته شده باشد ، خواندن آن دشوار خواهد بود.

اگر از Google Fonts در وب سایت خود ، سپس با یک یا دو قلم در صفحه خود بچسبید.

اطمینان حاصل کنید که فضای سفید زیادی در صفحات شما وجود دارد. اگر بلوک های محتوای شما بسیار نزدیک به یکدیگر است ، سعی کنید pad pad را بین آنها اضافه کنید. می توانید این کار را با استفاده از CSS در صفحه سبک طرح زمینه خود انجام دهید. اگر CSS را نمی دانید ، می توانید از پلاگین CSS Hero .

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن و بهبود نمره خوانایی پست های وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید این 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-and-improve-readability-score-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید