نحوه افزودن نویسه های خاص به قطعه

آلا رود
11.06.2020
0
712
3 دقیقه برای خواندن


اگر می خواهید قطعه a خود را بهبود ببخشید > ، سپس یک کاراکتر خاص اضافه کنید. یک کاراکتر ویژه به عنوان یک عنصر اضافی از یک قطعه در مرورگرها و دستگاه های مختلف نمایش داده می شود تا توجه کاربران را جلب کرده و میزان کلیک را افزایش دهد. اگر به دنبال یک روش خلاقانه برای بازدید بیشتر از سایت خود هستید ، استفاده از نویسه های ویژه گزینه ای عالی برای دستیابی به این هدف است. ☜❶☞ .

نمادهای قطعه یا نویسه های خاص به چندین گروه تقسیم می شوند:

– نحو و علائم نگارشی ؛

ارزها و علائم تجاری؛

– نمادهای فیزیکی و ریاضی ؛

– فلش ها و اشاره گرها ؛

– نمادها و حروف از حروف دیگر. پیکتوگرام ها

– شکلک های شکلک.

می توانید از جداول نویسه Unicode نویسه خاصی را دریافت کنید. نویسه های یونیکد نویسه های ویژه SGML (زبان علامت گذاری تعمیم یافته استاندارد) هستند. به عنوان مثال: unicode symbols

نویسه های خاص محبوب که می توانند به عنوان شخصیت های مختلف متن برای جلب توجه : snippet symbols

چگونه می توان با استفاده از نویسه های خاص ، قطعه هایی را در google ایجاد کرد؟

برای افزودن نویسه های خاص به TITLE AND DESCRIPTION از قابلیت های سند html استفاده کنید. می توانید از 2 روش استفاده کنید: تصویر را از پنجره مرورگر کپی کرده و در پنجره ویرایشگر HTML html جای گذاری کنید ، یا کد html نماد را کپی کرده و مستقیماً در کد سند html جایگذاری کنید.

می توانید نمادهای گرافیکی را هم در توضیحات و هم در عنوان قرار دهید یا به URL صفحه اضافه کنید. اما شخصیت های خاص باید به طور ارگانیک متن را تکمیل کنند و معنای خاصی داشته باشند ، اگر شخصیت های خاصی را فقط برای “زیبایی” اضافه کنید ، معنای کمی از این خواهد بود. حفظ تعادل و هماهنگی مهم است که چنین جلب توجه واقعاً موفق می شود.

افزودن نویسه های خاص به قطعه نیز گزینه بسیار خوبی برای علائم نگارشی است. با کمک نشانه های اصلی می توان جملات را از هم جدا کرد و در نتیجه ارائه اطلاعات را اصیل و منحصر به فرد کرد. specsymbols

چه چیزی نباید در قطعه استفاده شود؟

استفاده از Emoji برای نوشتن قطعه صحیح دیگر ضروری نیست ، زیرا موتور جستجوی Google دیگر آنها را در نتایج جستجو روی دسک تاپ نمایش نمی دهد (فقط در موارد استثنایی).

شما نباید کاراکترهای خاصی اضافه کنید که به موضوع سایت شما مرتبط نیستند ، این می تواند انتخاب کاربر را پیچیده کرده و اعتبار شما را تحت تأثیر منفی قرار دهد.

چگونه می توان قطعه ای را بررسی کرد؟

متأسفانه ، همه مرورگرهای وب و دستگاه های کاربری از نویسه های Unicode پشتیبانی نمی کنند. چگونه می توان نمایش قطعه خود را بررسی کرد؟ برای این کار می توانید از سرویس تست قطعه استفاده کنید.

پس از اضافه شدن نویسه ها به عنوان ، باید منتظر بمانید تا مجدداً علامت گذاری شود و صحت نمایش را بررسی کنید. اگر نماد انتخاب شده قابل مشاهده نیست ، یک مربع خالی یا یک نماد سوال به جای آن ظاهر می شود.

خروجی

اغلب متن برای موفقیت یک قطعه کافی نیست. اگر برای شما مهم است که حداکثر بازدید از سایت را انجام دهید (به خصوص اگر سایت موقعیت های اولیه جستجو را نداشته باشد) ، می توانید با استفاده از نمادهای زیبا برای متن ، جذابیت قطعه را افزایش دهید. از افزودن هماهنگ آنها مراقبت کنید ، موارد مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید و از همه مهمتر ، نمایش صحیح آنها را در موتورهای جستجو و مرورگرهای مختلف بررسی کنید. ظاهر زیبای قطعه مطمئناً بازدیدکنندگان جدیدی را به خود جلب کرده و سایت شما را به موفقیت بیشتری می رساند. اما علاوه بر نویسه های خاص ، نباید سایر موارد را برای بهبود نتایج جستجو فراموش کرد یعنی افزودن رتبه بندی صفحه (ستاره) ، پیوندهای سریع ، قیمت محصول ، آدرس شرکت و شماره تلفن و همچنین عکس / فیلم جذاب.

منبع:
https://hyperhost.ua/info/ru/kak-dobavit-spetssimvoly-v-snippet.

دیدگاهتان را بنویسید