نحوه افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور در وردپرس

بسیاری از شما درباره نوار اشتراک اجتماعی شناور که از آن در WPBeginner استفاده می کنیم از ما سال کرده اند. در گذشته ، پاسخ ما به سادگی این بود که این یک افزونه سفارشی است که ما برای سایت خود ایجاد کرده بودیم. این معمولاً با این س upال دنبال می شود که بهترین پلاگین رسانه اجتماعی که توصیه می کنید چیست؟ متأسفانه حتی یک مورد مطابق با استانداردهای ما نبود. ما فقط مواردی را که استفاده می کنیم یا استفاده می کنیم توصیه می کنیم. پس از تأمل و تفکر فراوان ، ما تصمیم گرفته ایم که افزونه شناور اشتراک گذاری اجتماعی شناور خود را برای کاربران WPBeginner و جامعه وردپرس بیشتر منتشر کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نوار اشتراک اجتماعی افقی شناور در وردپرس اضافه کنید.

مزایا h4>

اکثر افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس نفخ دارند. تا حدی به این دلیل که آنها از انواع شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کنند. قسمت دیگر به این دلیل است که اسکریپت های شبکه های اجتماعی ذاتاً کند هستند. خوب ما هر دو مورد را در این افزونه برطرف کردیم. اول ، ما فقط از شبکه های اجتماعی بزرگ پشتیبانی می کنیم: توییتر ، فیس بوک ، Google+ ، LinkedIn و Pinterest.

دوم ، بارگذاری اسکریپت های اجتماعی را به تأخیر می اندازیم تا اینکه کاربر واقعاً ماوس خود را بیاورد ، بنابراین زمان بارگیری صفحه اولیه شما سریعترین زمان ممکن است. در گذشته مردم به سادگی تصاویر مکان یاب را قرار می دادند ، اما ما آن را یک قدم جلوتر بردیم. ما نسخه کش شده شمارش را نشان می دهیم که در بازه ای که شما تصمیم می گیرید تازه می شود (30 دقیقه پیش فرض). بنابراین وقتی کاربر نوار اشتراک شما را می بیند ، به نظر می رسد دقیقاً مانند آنچه در صورت فعال بودن اسکریپت های شبکه های اجتماعی است.

به زبان ساده ، این نوار اجتماعی شناور به ما امکان می دهد بدون تأثیر بر سرعت سایت ، قابلیت مشاهده در شبکه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانیم.

نحوه افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور در سایت خود h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین شناور اجتماعی نوار . پس از فعال شدن ، این افزونه منوی جدیدی را در تنظیمات »نوار اجتماعی شناور اضافه می کند

Floating Social Bar Admin Screeen

برای افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور به پست های وبلاگ خود ، کافی است دکمه های موجود اجتماعی را به ترتیبی که می خواهید نمایش دهید در قسمت فعال شده خدمات اجتماعی بکشید و رها کنید. در مرحله بعد ، شناسه توییتر خود را در قالب زیر وارد کنید wpbeginner. به یاد داشته باشید که علامت @ را وارد نکنید.

عنوان نوار اشتراک فقط در صورت وجود فضای کافی برای آن نشان داده می شود. اگر از همه دکمه های اشتراک گذاری استفاده می کنید ، به احتمال زیاد به دلیل محدودیت های عرض نمی توانید عنوان را دریافت کنید.

می توانید انواع پستی را که می خواهید برای اضافه کردن نوار اشتراک اجتماعی شناور مانند پست ها ، صفحات یا هر نوع پست سفارشی دیگر انتخاب کنید.

آخرین فیلد ، حافظه نهان است که به این پلاگین امکان می دهد بیشترین کارایی را داشته باشد. توصیه می کنیم این شماره را تغییر ندهید ، مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید. هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم. به طور پیش فرض ، این افزونه تعداد API ها را از شبکه های اجتماعی دریافت می کند و آن را به مدت 30 دقیقه در حافظه پنهان ذخیره می کند. برای بارگیری پست فقط تعداد بارگذاری شده برای پست را کاهش می دهد. به عنوان مثال ، اگر کسی از پست دو ساله شما بازدید نکند ، این افزونه منابع ارزشمند سرور شما را برای آن پست هدر نمی دهد. این فقط وقتی کاربر از پست یا صفحه بازدید می کند ، درست شمارش می شود.

همین اکنون وقتی به صفحه پست خود می روید ، یک نوار اشتراک گذاری شناور افقی وجود دارد.

شناور اجتماعی شناور را برای سایت خود دریافت کنید . این برنامه رایگان است و لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ما این افزونه را بیش از یک سال در WPBeginner آزمایش کرده ایم ، اما همیشه از بازخورد قدردانی می کنیم. برای کمک به ما ، می توانید به صفحه WordPress.org برای نوار اجتماعی شناور و برای ما رتبه بندی کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا نوار اشتراک اجتماعی شناور موردعلاقه را به سایت وردپرس خود برسانید. با ارسال نظر در زیر ، افکار خود را با ما در میان بگذارید. سرانجام ، فراموش نکنید که با انتشار این کلمه به ما کمک کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-floating-social-share-bar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید