نحوه افزودن نمای ستون مدیر برای سازماندهی صفحات در وردپرس

تفاوت اصلی بین پست ها و صفحات این است که صفحات می توانند سلسله مراتبی باشند. با این وجود هنگام نمایش در وردپرس ، صفحات کودک یک صفحه با قبل از آنها نمایش داده می شوند. این برای اکثر کاربران خوب است ، اما برای وب سایت هایی که صفحات زیادی و سفارشی سلسله مراتبی دارند انواع پستها ، یافتن صفحات کودک برای افراد بسیار دشوار است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن نمای ستون مدیر برای سازماندهی صفحات و انواع پست های سفارشی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمای ستون مدیر . افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. برای دیدن صفحات خود در ستون ها کافی است به صفحات »نمای ستون بروید.

Column view for Pages in WordPress admin area

نمای ستون مدیر صفحات و زیرصفحه ها را در ستون ها نمایش می دهد. با کلیک بر روی صفحه اصلی ، صفحات فرعی آن در ستونی در کنار ستون اصلی نمایش داده می شود. این یک تجربه کاربری بسیار بهتر را هنگام مدیریت انواع پست ها و صفحات سفارشی در وب سایت هایی که از وردپرس به عنوان CMS سفارشی استفاده می کنند ، فراهم می کند.

برای اینکه احساس بهتری نسبت به آن داشته باشید ، به فیلم نمایشی زیر مراجعه کنید:

مشترک شدن در WPBeginner

ما آن را با هر دو مورد آزمایش کردیم WordPress 3.8 (RC-2) ، و WordPress 3.7.1. روی هر دو کار خوب بود ، اما در رابط مدیر جدید وردپرس 3.8 عالی به نظر می رسید.

برای کاربرانی که هنوز به WordPress 3.8 ارتقا نیافته اند ، می توانند رابط جدید با پلاگین MP6 .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نمای ستون را به صفحات و سایر انواع پست سلسله مراتبی در وردپرس اضافه کنید. نظر خود را در مورد آن و نحوه تصمیم گیری برای استفاده از آن در سایت های خود با گذاشتن نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-admin-column-view-to-organize-pages-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید