نحوه افزودن نماد پیوند خارجی به سایت وردپرس خود

آیا آیکون کوچک پیکان رو به بالا را در کنار پیوندهای سایتهایی مانند ویکی پدیا مشاهده کرده اید؟ هدف این نماد نشان دادن یک سایت خارجی است. این خصوصاً در سایتهای دولتی و آموزشی بسیار مفید است زیرا با کلیک بر روی پیوند خارجی ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد و به آنها اطلاع می دهد که از سایتی خارج می شوند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن نماد پیوند خارجی به سایت وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

Icon indicating external link in WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین External Links است. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای خارجی بروید.

Add icon to external links

همانطور که می بینید این افزونه کارهای دیگری غیر از اضافه کردن نماد پیوند خارجی در کنار پیوندهای شما دارد. این می تواند اضافه کردن nofollow به تمام پیوندهای خارجی در وردپرس .

همچنین می توانید پیوندهای خارجی را در پنجره جدید باز کنید و حتی می توانید موارد استثنایی را نیز اضافه کنید.

با این وجود ، اگر فقط می خواهید نمادی با پیوندهای خارجی اضافه کنید ، کافی است کادر کنار گزینه “Add Icons” را علامت بزنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

این تنها چیزی است که اکنون می توانید از وب سایت خود بازدید کنید و در کنار پیوندهای خروجی در سایت وردپرس خود یک نماد پیوند خارجی کوچک مشاهده خواهید کرد.

نماد پیوند خارجی سفارشی را در وردپرس اضافه کنید h4>

نمادی که برای پیوندهای خارجی استفاده می شود ، یک فایل تصویری کوچک است. اگر می خواهید آن را با آیکون خود جایگزین کنید ، می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

شما باید با استفاده از Photoshop یا GIMP نماد png کوچک ایجاد کنید. اندازه نماد پیش فرض 10 × 10 پیکسل است و شما باید از ابعاد دقیق آن استفاده کنید. همچنین باید فایل آیکون را به عنوان ‘external.png’ ذخیره کنید.

پس از ایجاد نماد خود ، باید تصویر نماد را در پوشه افزونه بارگذاری کنید. کافیست با استفاده از سرویس گیرنده FTP و سپس به موارد زیر مراجعه کنید:

/ wp-content / plugins / sem-external-links /

اینجا جایی است که باید فایل آیکون خود را در پوشه افزونه بارگذاری کنید. سرویس گیرنده FTP به شما هشدار می دهد که در حال حاضر فایلی با همین نام وجود دارد. برای جایگزینی فایل قدیمی با نماد جدید ، باید روی بازنویسی کلیک کنید.

این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا نماد جدید را در کنار پیوندهای خارجی خود مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیوندهای خارجی را در سایت وردپرس خود نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 20 افزونه وردپرس که باید داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-an-external-link-icon-on-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35