نحوه افزودن منوی پرش در وردپرس Admin Area

آیا می خواهید برای ویرایش سریع در قسمت مدیریت وردپرس به راحتی به پست ها و صفحات خاص بروید؟ به طور معمول اگر محتوای زیادی دارید که باید مرتباً آنها را به روز کنید ، قرار دادن آن محتوا در قسمت مدیریت وردپرس کاملاً زمان بر است. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن منوی پرش در قسمت مدیریت وردپرس برای ویرایش سریع پست ها و صفحات را به شما نشان خواهیم داد.

Add a Jump Menu in WordPress admin area

چگونه منوی پرش به شما کمک می کند تا در مدیر وردپرس سریعتر کار کنید؟ h4>

وردپرس منطقه مدیر دارای یک موضوع ساده و ساده است طرح بندی آسان برای استفاده. برای دسترسی به لیست محتوای ثبت شده در آن نوع پست ها ، روی پست ها یا صفحات کلیک می کنید.

اگر انواع پست سفارشی دارید ، مانند نمونه کارها یا گواهی ، سپس بر روی آنها کلیک می کنید تا لیستی از موارد قابل ویرایش را بدست آورید.

حال اگر تعداد زیادی پست ، صفحه یا نوع پست سفارشی ، پس مرور آنها دشوار می شود. شما باید چندین صفحه را مرور کنید یا از ویژگی جستجو در صفحه پست ها استفاده کنید که خیلی سریع و قابل اعتماد نیست.

Finding posts to edit in WordPress admin area

یک منوی پرش به شما کمک می کند تا به سرعت مطالب را از هرجای دیگر مدیر سرور وردپرس جستجو و ویرایش کنید. با این کار وقت زیادی را برای یافتن و مکان یابی محتوا برای ویرایش صرفه جویی می کنید.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم که چگونه می توان به راحتی منوی پرش را در قسمت مدیریت وردپرس برای ویرایش سریع اضافه کرد.

افزودن منوی پرش به بخش مدیریت وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP Jump Menu . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، متوجه خواهید شد که منوی پرش WP در . با کلیک بر روی آن جعبه جستجو نمایش داده می شود. نگران نباشید ، در جعبه جستجو تایپ کنید و پلاگین هنگام تایپ شما نتایج را نشان می دهد.

Jump Menu in action

برای یافتن محتوا می توانید از کادر جستجو استفاده کنید. برای حرکت بین نتایج از کلیدهای جهت دار بالا و پایین استفاده کنید و برای ویرایش پست کلید enter را بزنید. فوق العاده سریع است و مانند جذابیت عمل می کند.

منوی پرش WP خارج از کادر پستها و صفحات . می توانید آن را برای انواع پستها و پرونده های رسانه ای نیز.

برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »انتخاب گزینه های منو بروید.

Enable post types from jump menu settings

ابتدا لیستی از انواع پست های موجود در سایت وردپرس خود را مشاهده خواهید کرد. پست ها و صفحات به طور پیش فرض بررسی می شوند. می توانید کادر کنار انواع دیگر پست هایی را که می خواهید اضافه کنید علامت بزنید.

در مرحله بعدی ، گزینه های یک ظاهر طراحی شده برای منوی WP Jump را مشاهده خواهید کرد.

Chose appearance and styling for jump menu

در اینجا می توانید موقعیت منوی پرش را انتخاب کنید. موقعیت پیش فرض در نوار مدیر وردپرس است. می توانید آن را به یک فهرست پرش شناور در بالا یا پایین تغییر دهید.

شما می توانید رنگ های وضعیت برای پست های در انتظار ، پیش نویس یا منتشر شده. از میان گزینه های دیگر می توانید شناسه های پست ، تنظیم تراز متن ، نمایش / پنهان کردن منوی پرش در قسمت جلویی و غیره.

فراموش نکنید که پس از اتمام کار بر روی دکمه تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک منوی پرش را در قسمت مدیریت وردپرس برای کاراتر کار کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با 25 ابزارک مفید وردپرس برای سایت شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-jump-menu-in-wordpress-admin-area/.

دیدگاهتان را بنویسید