نحوه افزودن منطق مشروط به منوها در وردپرس

آیا می خواهید متفاوت را نشان دهید منوی پیمایش موارد برای صفحات مختلف در وردپرس؟ ممکن است یک منوی متفاوت برای ورود به سیستم در کاربران نشان دهید یا یک مورد از منو را در صفحات خاص مخفی کنید؟ به طور معمول نیاز به افزودن قطعه کد یا استفاده از CSS برای پنهان کردن موارد منو است ، اما آیا اگر بتوانید این کار را در قسمت مدیریت وردپرس خود انجام دهید ، عالی نخواهد بود؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن منطق مشروط به منوها در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، خواندن را ادامه دهید.
اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی اگر منو باشد. خارج از جعبه کار می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از ظاهر »منوها بازدید کرده و ویرایش منوهای ناوبری خود را شروع کنید.

با انتخاب موردی در فهرست پیمایش شروع کنید و روی کادر تأیید “فعال کردن منطق مشروط” کلیک کنید. این منوی شرطی را نشان می دهد که به شکل زیر است:

Conditional menu

در مرحله بعدی ، انتخاب اینکه آیا می خواهید آن مورد را نشان دهید یا پنهان کنید انتخاب کنید و سپس شرایط را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، فقط زمانی که کاربر وارد سیستم شده است پیوند صفحه خروج را نشان دهید.

پس از انتخاب شرایط ، به سادگی دکمه ذخیره منو را فشار دهید تا تغییرات شما ذخیره شود.

افزودن شرایط شخصی خود h4>

اگر منو افزونه جدیدی است و شرایط زیادی وجود ندارد که بتوانید اعمال کنید. وردپرس برچسب های شرطی بیشتری را ارائه می دهد که می توانید در پروژه های خود استفاده کنید. برای مشاهده لیست کامل ، به این صفحه سر بزنید.

می توانید هر یک از این برچسب های شرطی را اضافه کنید تا با افزونه If Menu استفاده شود. به عنوان مثال ، فرض کنید شما می خواهید یک مورد منو را در صفحات سفارشی نوع پست نشان دهید یا پنهان کنید.

شما می توانید قطعه کد را به تم خود اضافه کنید. فایل php یا یک افزونه اختصاصی سایت مانند این.

add_filter ('if_menu_conditions'، 'wpb_new_menu_conditions')؛

تابع wpb_new_menu_conditions (شرایط $) {
  $ conditions [] = آرایه (
    'name' => 'اگر بایگانی پست سفارشی باشد' ، // نام شرط
    'condition' => تابع ($ item) {// callback - باید TRUE یا FALSE را برگرداند
      Return is_post_type_archive ()؛
    }
  )

  شرایط $ بازگشت
}

به این ترتیب در منوی منطق شرطی ظاهر می شود.

Adding your own conditions in the conditional menus

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند منطق مشروط را به منوها در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی منوهای پیمایش وردپرس به سبک .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-conditional-logic-to-menus-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید