نحوه افزودن محدودیت ایجاد پست برای کاربران وردپرس

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا امکان محدود کردن تعداد پستهایی که کاربر می تواند منتشر یا ارسال کند برای بررسی وجود دارد؟ اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسیده است که چگونه می توان تعداد پست هایی را که نویسنده می تواند در سایت وردپرس خود منتشر کند ، محدود کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای کاربران وردپرس محدودیت ایجاد پست اضافه کنید و ببینید چرا می خواهید چنین کاری انجام دهید.

Limited Access

چه کسی باید ایجاد پست در وردپرس را محدود کند؟ h4>

این درخواست بسیار منحصر به فردی بود که دریافت کردیم ، اما هرچه بیشتر به آن فکر می کردیم ، بیشتر منطقی بود. چندین مورد استفاده وجود دارد که ممکن است بخواهید تعداد پست های ایجاد شده توسط نویسندگان را برای دوره خاصی محدود کنید.

ساده ترین سناریو می تواند در صورت راه اندازی یک وبلاگ چند نویسنده باشد ، بنابراین ممکن است بخواهید تعداد پستی را که هر نویسنده می تواند در روز ، هفته یا حتی ماه ارسال کند محدود کنید.

برخی از سایت های عضویت به اعضای خود این امکان را می دهند که محتوای خود را از طریق اطلاعیه ها (پست ها یا نوع پست دیگر) تبلیغ کنند. در این صورت ، ممکن است بخواهید تعداد اعلاناتی را که هر عضو می تواند در هفته یا ماه ارسال کند محدود کنید.

یکی دیگر از موارد مهم استفاده ، فهرست نوعی فهرست است. به عنوان مثال ، ممکن است شما یک فهرست املاک و مستغلات داشته باشید که به نمایندگان اجازه می دهید املاک اضافه کنند. می توانید تعداد خصوصیاتی را که هر نماینده می تواند در روز یا ماه اضافه کند محدود کنید.

اکنون اینها فقط مواردی هستند که فکر کردیم. احتمالاً موارد مختلف دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید تعداد پستی را که هر کاربر می تواند براساس نقش کاربر خود منتشر کند محدود کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه محدود کردن ارسال توسط کاربران در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Limit Posts . پس از فعال سازی ، باید از صفحه تنظیمات »محدود کردن پست ها بازدید کرده و بر روی دکمه افزودن محدودیت جدید کلیک کنید تا افزودن محدودیت های ارسال شروع شود.

Add new limit

با این کار پنجره بازاریابی محدودیت جدید ایجاد می شود که در آن می توانید نقش کاربر یا یک کاربر منفرد در سایت شما و تعداد پستهایی را که می توانند در یک بازه زمانی مشخص منتشر یا ارسال کنند محدود کنید.

Limit posts rule

برای ذخیره محدودیت های خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به همان صفحه محدودیت های ارسال را ویرایش یا حذف کنید. برای تغییر حد کافی روی دکمه ویرایش کلیک کنید و سپس برای به روزرسانی تنظیمات روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Save, edit, or update post limits

این همه است. اکنون وقتی یک کاربر سعی در ایجاد پست های بیشتر از حد تعیین شده داشته باشد ، اعلانی مانند این را دریافت می کند.

Post limits warning

با استفاده از تنظیمات مختلف می توانید چندین محدودیت ارسال را تعیین کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک تنظیم را برای نویسنده و دیگری را برای ویراستاران . همچنین می توانید نقش های جدید کاربر را اضافه کنید در وردپرس و محدودیت های پست سفارشی برای کاربران با نقش های کاربر سفارشی.

امیدواریم این مقاله به محدود کردن پستهایی که کاربران می توانند در سایت وردپرسی شما منتشر کنند ، کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را بررسی کنید 21 افزونه برای مدیریت کارآمد وبلاگ چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-post-creation-limit-for-wordpress-users/.

دیدگاهتان را بنویسید