نحوه افزودن متن قابل تغییر برای بازدیدکنندگان سایت در وردپرس

آیا دکمه های تغییر اندازه قلم را در برخی سایت های معروف دیده اید؟ هدف از این دکمه ها فراهم کردن روشی آسان برای بازدیدکنندگان با دید کم برای تنظیم اندازه قلم بدون شکستن طرح وب سایت است. حتی اگر با فشار دادن کلیدهای CTRL و + می توانید از ویژگی بزرگنمایی داخلی مرورگر استفاده کنید ، این اندازه هر عنصر در صفحه را افزایش می دهد نه فقط متن. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن متن قابل تغییر برای بازدیدکنندگان سایت در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding resizeable text option for your visitors in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن ابزارک قابلیت دسترسی در وب سایت خود. پس از فعال سازی ، به سادگی به Appearance »Widget بروید و ابزارک Accessibility را در نوار کناری .

Accessibility Widget Settings

می توانید عنوانی را برای ابزارک وارد کنید. بعد باید انتخاب کنید که کدام عناصر HTML یا کلاسهای CSS تحت تأثیر ویجت قرار بگیرند. گزینه های پیش فرض متن ، پاراگراف ، موارد لیست و سلول های جدول هستند. این گزینه ها باید در اکثر وب سایت ها کار کنند.

ویجت حداکثر تا چهار گزینه تغییر اندازه مجاز است. گزینه های پیش فرض 90٪ ، 100٪ ، 110٪ و 120٪ هستند. می توانید اندازه قلم ها را در اینجا کم یا زیاد کنید. آخرین تنظیمات ویجت متن کنترل کننده است. این متنی است که کاربران مشاهده خواهند کرد. معمولاً از حرف A برای نشان دادن گزینه تغییر اندازه قلم استفاده می شود. پس از پایان کار ، بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ویجت خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا ویجت را مشاهده کنید. اکنون این ابزارک باید در وب سایت شما ظاهر شود:

Change font size widget

اگر احساس می کنید متن کنترلر قابل توجه نیست ، می توانید با استفاده از CSS . به عنوان مثال ، این کد CSS را در قالب صفحه قالب خود را اضافه کنید:

.widget_accesstxt a {
حاشیه: 2px solid # 000؛
بالشتک: 2px؛
font-weight: پررنگ؛
}

این CSS حاشیه ای را به اطراف متن کنترل کننده اضافه می کند ، آن را پررنگ کرده و کمی padding اضافه می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند گزینه متن را با اندازه قابل تغییر در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی بهبود دسترسی در سایت وردپرس خود بررسی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-resizeable-text-for-site-visitors-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید