نحوه افزودن قفل محتوا در وردپرس

آیا می خواهید قفل محتوا را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ بسیاری از وب سایت ها از قفل محتوا برای تقویت تولید برتر خود ، افزایش فروش یا ایجاد لیست ایمیل خود استفاده می کنند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن قفل محتوا در وردپرس بدون ایجاد مزاحمت برای کاربران را نشان خواهیم داد.

Adding content locking in WordPress

قفل کردن محتوا و درصورت نیاز به آن چیست؟ h4>

قفل کردن محتوا روشی است که صاحبان سایت از آن استفاده می کنند. کاربران را مجبور می کند قبل از دسترسی به محتوای شما عملی را انجام دهند.

Content lock example

اگر به درستی استفاده نشود ، می تواند کاربران شما را آزار دهد. اما وقتی این کار درست انجام شود ، می تواند در تولید سرنخ و دستیابی به اهداف بازاریابی شما بسیار مثر باشد.

بهترین زمان برای استفاده از قفل محتوا زمانی است که محتوای بسیار ارزشمندی مانند یک دوره رایگان ، بارگیری کتاب الکترونیکی یا موارد مشابه را ارائه می دهید.

از همان ترفند روانشناختی استفاده می کند که ارتقا محتوا . کاربران بدشان نمی آید که در عوض محتوای ارزشمند کار کمی انجام دهند.

اکنون که موارد استفاده را دانستید ، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی یک قفل محتوا را در وردپرس اضافه کنید.

برای قفل کردن محتوا در وردپرس به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برای این آموزش ، ما از OptinMonster استفاده خواهیم کرد. این بهترین راه حل تولید سرب در بازار است. برای قفل کردن محتوا به یک طرح مثبت یا حرفه ای از OptinMonster نیاز دارید.

کاربران WPBeginner می توانند با استفاده از این کوپن OptinMonster 10٪ تخفیف دریافت کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن قفل محتوا در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی OptinMonster پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه فقط ارتباطی بین سایت وردپرس و حساب OptinMonster شماست.

پس از فعال شدن ، روی مورد منوی OptinMonster در نوار مدیر وردپرس خود کلیک کنید. از شما خواسته می شود نام کاربری و کلید OptinMonster API خود را ارائه دهید.

Authentic OptinMonster account

می توانید اطلاعات API را در حساب خود در وب سایت OptinMonster پیدا کنید. به سادگی وارد شوید و سپس روی پیوند API کلیک کنید.

OptinMonster API Keys

بعد ، نام کاربری و کلید API را کپی کرده و در صفحه افزونه OptinMonster قرار دهید و سپس روی اتصال به OptinMonster کلیک کنید.

پس از اتصال موفقیت آمیز ، باید روی دکمه ایجاد optin جدید کلیک کنید.

New optin

این شما را به وب سایت OptinMonster می رساند. شما باید عنوانی برای کمپین optin خود تهیه کنید و وب سایت خود را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

شما همچنین باید “After post / Inline” را به عنوان نوع optin خود انتخاب کنید. با این کار برخی الگوهای آماده برای استفاده در ستون سمت راست بارگیری می شوند. روی یک الگو کلیک کنید تا از آن به عنوان نقطه شروع استفاده شود.

Create new optin screen

این سازنده فرم OptinMonster را باز می کند که در آن می توانید ظاهر optin خود را سفارشی کرده و تنظیمات آن را پیکربندی کنید.

در صورت تمایل می توانید قلم ها را ویرایش کنید ، متن یا عکس اضافه کنید ، رنگ را تغییر دهید و غیره.

OptinMonster's optin builder

بعد باید روی منوی “Optin” کلیک کنید و به بخش مسدود کردن محتوا بروید. با کلیک روی کلید روشن / خاموش ، مسدود کردن محتوا را برای این optin روشن کنید.

Turn on content blocking for this optin

روشن کردن آن گزینه هایی را برای تعیین نحوه کارکرد مسدود کردن محتوا به شما نشان می دهد. ابتدا باید روش مسدود کردن محتوا را انتخاب کنید.

می توانید از مبهم سازی استفاده کنید که محتوا را تار کند ، یا از بین بردن محتوای زیر optin کاملاً پاک شود.

Content blocking options

همچنین باید مدت زمان موفقیت کوکی را به 0 تغییر دهید. این امر از تنظیم کوکی جلوگیری می کند تا زمانی که کاربران optin را ارسال کنند.

برای اتصال سرویس بازاریابی ایمیل خود و همچنین پیکربندی تنظیم تجزیه و تحلیل ، از تنظیمات Integration استفاده کنید.

پس از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالای سازنده کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

Save your optin and get the embed code

اکنون باید از سایت وردپرس خود بازدید کرده و بر روی منوی OptinMonster کلیک کنید.

قفل کردن محتوای خود را در زیر لیست گزینه ها مشاهده خواهید کرد. اگر آن را مشاهده نکردید ، بر روی دکمه تازه کردن گزینه ها کلیک کنید.

Edit optin output settings

ماوس را به سمت عنوان optin ببرید و سپس روی پیوند “ویرایش تنظیمات خروجی optin” کلیک کنید.

در صفحه بعدی ، روی کادر تأیید زیر گزینه “Enable optin on site” کلیک کنید.

Enable optin on site

فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تنظیمات در پایین صفحه کلیک کنید.

بعد ، باید دوباره روی منوی OptinMonster کلیک کنید تا به صفحه نمای کلی Optins برگردید. این بار شما نیاز به کپی کردن حلزون حرکت optin دارید.

Copy the optin slug

اکنون شما باید پست یا صفحه ای را که می خواهید قفل محتوا را فعال کنید ویرایش کرده و این کد کوتاه را قبل از هر محتوای دیگری در پست خود (یا بعد از بند اول) اضافه کنید.

حلزون حرکت optin خود را با حلزون حرکت optin که قبلاً کپی کرده اید جایگزین کنید.

OptinMonster Shortcode

اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره و منتشر کنید. برای مشاهده قفل شدن محتوا ، از پست یا صفحه در یک پنجره مرورگر جدید دیدن کنید.

نحوه افزودن قفل محتوا به همه پست های وردپرس h4>

اگر می خواهید قفل محتوا را به طور خودکار به تمام پست های وردپرس خود اضافه کنید ، روش ساده تری برای این کار وجود دارد.

به سادگی درج پست را نصب و فعال کنید پلاگین تبلیغات .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از Post Adverts »تنظیمات بازدید کنید.

Post ad settings

مکانی را که می خواهید پست ها یا صفحات افزونه تبلیغات پست را فعال کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

اکنون باید به صفحه ارسال آگهی ها »افزودن موارد جدید مراجعه کنید. عنوانی برای این اسکریپت قفل محتوا تهیه کنید و سپس کد کوتاه optin قفل محتوای خود را در قسمت کد آگهی اضافه کنید.

Site wide content lock in WordPress

در منوی کشویی “نمایش تبلیغ” ، می توانید قبل از محتوا را انتخاب کنید یا پس از پاراگراف اول این مورد را اضافه کنید و روی دکمه انتشار کلیک کنید.

این همه ، افزونه اکنون قفل کردن محتوا را برای همه پست های WordPress شما فعال می کند.

نکته مثبت: دلیل اینکه ممکن است بخواهید آن را بعد از پاراگراف اول اضافه کنید این است که می توانید از پاراگراف اول به عنوان یک تیزر استفاده کنید و به کاربران بگویید که چرا واقعاً نیاز به خواندن بقیه موارد دارند.

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن قفل محتوا در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید این چک لیست 63 نقطه ای برای ایجاد فرم نهایی optin (با مثالها).

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-content-locking-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید