نحوه افزودن فایلهای صوتی MP3 در وردپرس

بارگذاری فایل های صوتی و تصویری در وردپرس با استفاده از Media Uploader آسان است. حتی اگر آپلود کننده رسانه این پرونده ها را تشخیص می دهد و آیکون های مناسب نوع فایل را در کنار آنها نشان می دهد ، وردپرس یک رسانه پخش ندارد که بتواند این پرونده ها را پخش کند. شما می توانید از یک سیستم عامل شخص ثالث مانند SoundCloud برای جاسازی صدا ، اما هدف این مقاله این است که به شما اجازه بارگذاری فایل های صوتی را با استفاده از رسانه بارگذار پیش فرض و جاسازی آنها در یک پست یا صفحه در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن فایل های صوتی MP3 در وردپرس با استفاده از oEmbed را نشان خواهیم داد.

MP3 and Ogg Audio Files Embed in WordPress

در مرحله اول ، باید افزونه oEmbed HTML5 audio . پس از فعال سازی افزونه ، به پست یا صفحه ای که می خواهید فایل صوتی در آن اضافه کنید بروید.
برای بارگذاری فایل صوتی از رایانه خود ، بر روی دکمه افزودن رسانه کلیک کنید. می توانید پرونده ها را در قالب های mp3 ، ogg و wav بارگذاری کنید. پس از بارگذاری پرونده ، مکان فایل را کپی کرده و URL خام را در پست خود جایگذاری کنید.

Copy File Location in Media Uploader

این افزونه از برچسب صوتی HTML5 برای جاسازی خودکار فایل صوتی از URL شما استفاده خواهد کرد. در حالی که از این روش استفاده می کنید ، متوجه خواهید شد که پخش کننده رسانه برای فایل های ogg و mp3 در Firefox متفاوت به نظر می رسد. در حال حاضر ، Firefox از صوتی oEmbed HTML5 برای پرونده های MP3 پشتیبانی نمی کند بنابراین پلاگین هنگام شناسایی Firefox به جای HTML5 به یک فلش پلیر برمی گردد. با استفاده از flashback ، این روش برای اکثر مرورگرها و سیستم عامل ها کار می کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اگر از راه حل دیگری برای جاسازی فایل های صوتی در سایت خود استفاده می کنید ، لطفاً آن را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/add-mp3-audio-files-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید