نحوه افزودن عکس نویسنده در وردپرس

آیا می خواهید عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنید؟ به طور پیش فرض ، بیشتر تم های وردپرس تصویر gravatar نویسنده را به عنوان عکس نمایه خود نمایش می دهند. اما اگر می خواهید تصویر gravatar را با یک عکس واقعی از نویسنده جایگزین کنید ، چه می کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنید.

How to Add Author's Photo in WordPress

چه زمانی به عکس نویسنده سفارشی در وردپرس نیاز دارید؟ h4>

اگر یک سایت وردپرس با یک نویسنده خاص اجرا می کنید ، می توانید از یک ابزارک تصویر برای افزودن عکس و صفحه مربوط به اطلاعات با اطلاعات بیشتر.

از طرف دیگر ، اگر سایت چند نویسنده وردپرس ، پس شاید لازم باشد نویسنده جعبه بیوگرافی در پایان مقالات خود. جعبه بیوگرافی نویسنده معمولاً عکس نمایه ، مختصر بیوگرافی و پیوندهای وب سایت یا نمایه های اجتماعی نویسنده را نشان می دهد.

به طور پیش فرض ، بیشتر مضامین وردپرس نویسنده gravatar تصویر به عنوان عکس نویسنده آنها. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است یک نویسنده تصویری از gravatar نداشته باشد یا ممکن است مایل نباشد از آن به عنوان تصویر نویسنده در وب سایت شما استفاده کند.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه به راحتی عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنیم و به نویسندگان اجازه دهیم یک عکس را در نمایه خود بارگذاری کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن عکس نویسنده در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP User Avatar . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان Avatars را در نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

WP User Avatar settings

در اینجا می توانید نحوه نمایش آواتارهای کاربر را در وب سایت وردپرس خود انتخاب کنید.

به طور پیش فرض ، این افزونه حداقل با نویسنده نقش برای بارگذاری عکس نمایه خودشان. می توانید این مورد را تغییر دهید و به همکاران و مشترکین نیز اجازه دهید.

همچنین به شما امکان می دهد Gravatar را کاملاً در سایت وردپرسی خود غیرفعال کنید و فقط از آواتارهای محلی استفاده کنید.

بعد از اینکه از تنظیمات راحت شدید ، پیش بروید و برای ذخیره آنها روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به صفحه کاربران بروید و بر روی دکمه ویرایش در زیر نام کاربری کلیک کنید.

در صفحه ویرایش کاربر ، به پایین بروید و بخش Avatar را مشاهده خواهید کرد. برای بارگذاری عکس کاربر می توانید بر روی دکمه “انتخاب تصویر” کلیک کنید.

upload author photo

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه “به روز رسانی نمایه” کلیک کنید.

به همین ترتیب ، کاربران در سایت وردپرس شما می توانند با ویرایش مشخصات کاربری خود ، عکس های خود را بارگذاری کنند.

User profile photo

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا افزونه را مشاهده کنید.

نمایش آواتار محلی به عنوان عکس نویسنده برای مقالات شروع می شود. اگر کاربری عکس نویسنده را اضافه نکند ، تصویر gravatar خود را نشان می دهد.

Author photo with bio in WordPress

اگر کاربری عکس نویسنده یا تصویر gravatar نداشته باشد ، به تصویر پیش فرض gravatar برمی گردد. می توانید یک تصویر gravatar سفارشی با مارک برای استفاده به عنوان تصویر برگشتی.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه عکس نویسنده را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه اجازه دادن به کاربران برای ارسال پست به سایت وردپرس شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-an-authors-photo-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید