نحوه افزودن صفحه بررسی مشتری در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه بررسی در وردپرس اضافه کنید؟ بسیاری از مشاغل برای نمایش توصیفات مشتریان راضی خود ، صفحه بررسی مشتری را در وب سایت خود اضافه می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی صفحه بررسی مشتری در وردپرس را اضافه کنید.

Adding a reviews page in WordPress

چرا یک صفحه بررسی مشتری در وردپرس اضافه کنیم h4>

اگر در حال اجرا فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت تجاری ، پس احتمالاً از قبل مشتریانی دارید که از محصول و خدمات شما راضی هستند.

WPBeginner testimonials

نمایش اثبات اجتماعی مانند بررسی مشتری و توصیفات به شما در جلب اعتماد مشتریان جدید و بالقوه کمک می کند.

یک صفحه بررسی نه تنها به شما کمک می کند مشتریان جدیدی کسب کنید ، بلکه به شما کمک می کند روابط قوی تری با مشتریان فعلی خود برقرار کنید. این نشان می دهد که شما اهمیت می دهید و مشتریان خود را تحت توجه قرار می دهید.

در OptinMonster ، ما یک صفحه بررسی مشتری داریم که داستان موفقیت مشتری ما را برجسته می کند . همچنین به ما امکان می دهد با آنها صحبت کنیم و مطالعات موردی .

اکنون که از اهمیت صفحه نظرات مشتری مطلع شدید ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد صفحه بررسی به راحتی در سایت وردپرس خود بیاندازیم.

افزودن صفحه نظرات مشتری در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Easy Testimonials . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه تنظیمات آسان توصیفات بازدید کنید.

Easy testimonials settings page

این افزونه گزینه های مختلفی دارد. می توانید تنظیمات را مرور کرده و متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد ، برای افزودن نظرات مشتریان ، باید از صفحه توصیفات »افزودن توصیف نامه جدید بازدید کنید.

Adding customer reviews or testimonials

یک عنوان برای بررسی تهیه کنید و سپس بررسی واقعی را در ویرایشگر پست وارد کنید. می توانید یک دسته ایجاد یا انتخاب کنید و عکس مشتری را به عنوان تصویر برجسته .

مشاهده خواهید کرد که متاباکس اطلاعات اطلاعات در زیر ویرایشگر پست وجود دارد. در اینجا نام مشتری ، عنوان ، شرح وظایف ، آدرس ایمیل و غیره را وارد خواهید کرد. همچنین می توانید رتبه را از 1-5 اضافه کنید.

Reviewer information

ادامه دهید و نظر را منتشر کنید. می توانید به صورت دستی هر تعداد توصیه مشتری را اضافه کنید.

نمایش نظرات مشتری در صفحه وردپرس h4>

آسان توصیفات افزودن نظرات مشتری به وب سایت شما را بسیار آسان می کند.

ابتدا باید در وردپرس صفحه جدیدی را ویرایش یا ایجاد کنید که می خواهید نظرات مشتریان را در آن نمایش دهید.

یک دکمه جدید توصیفات را در بالای ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه تعدادی گزینه نمایش داده می شود. می توانید بازبینی ها را در یک لیست ، شبکه ، بررسی واحد ، لغزنده توصیف و غیره نمایش دهید

Testimonials button

انتخاب یک گزینه پنجره ای ظاهر می شود که در آن می توانید گزینه های مختلف را انتخاب کنید. شما می توانید از میان گزینه های دیگر یک مضمون ، عرض ظرف بررسی ها ، فیلتر بر اساس دسته بندی ، نمایش رتبه ستاره را انتخاب کنید.

Customize how you want to display reviews

سپس ، بر روی دکمه “اکنون وارد کنید” کلیک کنید و پلاگین یک کد کوتاه را اضافه می کند به ویرایشگر پست.

اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره و منتشر کنید. پس از آن از وب سایت خود بازدید کنید تا صفحه بررسی های خود را در عمل مشاهده کنید.

preview of a reviews page in WordPress

اگر برای افزودن صفحه نظرات خود به فهرست پیمایش در وب سایت خود به کمک نیاز دارید ، راهنمای ما را در مورد نحوه افزودن منوی پیمایش در وردپرس .

جمع آوری نظرات مشتری در سایت وردپرس خود h4>

اکثر مشاغل از طریق ایمیل نظرات مشتریان را جمع آوری می کنند. به این ترتیب می توانید از مشتری س questionsالات شخصی تری بپرسید و یک عکس بخواهید. همچنین به شما امکان می دهد از پرداختن به بررسی هرزنامه خودداری کنید.

با این حال ، اگر می خواهید نظرات را مستقیماً در وب سایت خود جمع آوری کنید ، باید به نسخه حرفه ای افزونه ارتقا دهید.

بعد از آن می توانید این کد کوتاه [submit_testimonial] را در داخل یک صفحه وردپرس اضافه کنید تا فرم “ارسال نظر خود را” نمایش دهد.

Adding submit your review form in WordPress

هنگامی که کاربران یک نظر ارسال کردند ، می توانید آنها را به عنوان بازبینی بررسی شده در بخش توصیفات در بخش مدیریت وردپرس مشاهده کنید. سپس می توانید توصیف نامه را مرور کرده و ویرایش کنید و آن را منتشر کنید تا در صفحه نظرات خود ظاهر شود.

یا می توانید از افزونه فرم WordPress ، WPForms استفاده کنید. با یک افزودنی ارسال مطلب . به شما امکان می دهد محتوای ارسالی توسط کاربر از جمله توصیفات را جمع آوری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی صفحه بررسی را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-customer-reviews-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35