نحوه افزودن سtionsالات متداول – س FAالات متداول در وردپرس

هنگام راه اندازی یک محصول یا وب سایت جدید ، ممکن است لازم باشد که یک بخش سQالات متداول در وردپرس اضافه کنید. شما می توانید یک صفحه جدید با تمام سوالات متداول (سوالات متداول) اضافه کنید ، اما در بیشتر موارد س FAالات متداول با تکامل محصول و رشد مشتری شما رشد می کنند. این زمانی است که شما به یک روش مناسب برای مدیریت سوالات متداول در سایت وردپرس خود نیاز دارید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سوالات متداول – بخش س FAالات متداول در وردپرس را اضافه کنید.

Adding FAQs section in WordPress

روش اساسی h4>

روش اصلی جایی است که شما فقط یک صفحه یا یک پست در وردپرس و لیست تمام سQالات متداول در آنجا. اگر فقط تعداد انگشت شماری از وسایل را دارید ، این روش برای شماست. اکنون مطالعه این مقاله را متوقف کنید.

برای کسانی که می خواهید یک بخش پرسش و پاسخ مفصل در وردپرس ایجاد کنید ، به مطالعه ادامه دهید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن مدیر سQالات متداول در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پرسش های متداول سریع و آسان. پس از نصب ، این پلاگین یک بخش جدید سوالات متداول را در فهرست مدیریت وردپرس شما اضافه می کند.

برای افزودن اولین س frequال متداول باید به سQالات متداول »افزودن موارد جدید مراجعه کنید. ویرایشگر پرسش و پاسخ بسیار شبیه ویرایشگر پست است.

Adding a new FAQ

س questionال را در قسمت عنوان اضافه کنید و در قسمت ویرایش پست پاسخ دهید. در ستون سمت راست خود ، کادر FAQ Groups را مشاهده خواهید کرد. این گروه ها مانند دسته ها در پست های وردپرس هستند. می توانید از گروه ها برای طبقه بندی س questionsالها به عناوین یا بخشها استفاده کنید.

پس از اتمام کار ، بر روی دکمه انتشار کلیک کنید و فرایند را برای سایر س questionsالات متداول دیگری که می خواهید اضافه کنید تکرار کنید.

بعد از اینکه چند سQال متداول داشتید ، وقت آن است که آنها را در وب سایت خود نمایش دهید.

نمایش سQالات متداول در سایت وردپرس شما h4>

با استفاده از کد کوتاه به راحتی می توانید س FAالات متداول را نمایش دهید صفحه ای تحت عنوان سوالات متداول ، یا می توانید آن را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید. پلاگین پرسش و پاسخ سریع و آسان با چندین گزینه نمایش همراه است.

نمایش س FAالات متداول به سبک لیست

این گزینه س FAالات متداول را در یک لیست ساده نمایش می دهد که سوالات در بالا ذکر شده است و کاربران می توانند با کلیک بر روی یک سوال ، صفحه را به بالا و پایین ببرند تا پاسخ آن را در زیر مشاهده کنند.

کد کوتاه: [سsالات متداول]

List style FAQs

2. نمایش س FAالات متداول در Toggle یا Accordian

این گزینه به شما امکان می دهد س FAالات متداول را به سبک تغییر jQuery یا Accordian نشان دهید. وقتی کاربر روی آن کلیک کند ، یک س expandال گسترش می یابد.

کد کوتاه: [faqs style = ”toggle”]

Toggle style FAQs

نگاهی به وب سایت پلاگین برای لیست کاملی از پارامترهای کد کوتاه.

تغییر شکل سQالات متداول h4>

این پلاگین برای نمایش لیست سQالات متداول به رنگها و قلم های طرح زمینه شما متکی است. با استفاده از CSS a >

اما اگر با CSS آشنایی ندارید ، می توانید از افزونه ای مانند قهرمان CSS برای تغییر هر سبک در قالب وردپرس خود.

این افزونه از یک صفحه سبک داخلی برای کنترل ظاهر س FAالات متداول در سبک ضامن استفاده می کند. همچنین یک رابط کاربری آسان برای تغییر رنگ س FAالات متداول شما فراهم می کند. برای تغییر رنگ های پیش فرض کافیست به افزونه ها »پرسش و پاسخ سریع و آسان بروید.

Change colors of your FAQs

ابتدا باید رنگهای سفارشی را برای گزینه “FAQs toggle colors” انتخاب کنید. پس از آن می توانید به سادگی رنگ هایی را که می خواهید برای هر مورد استفاده کنید انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تغییر سفارش نمایش برای سQالات متداول h4>

به طور پیش فرض ، این افزونه آخرین سوال را در بالا نشان می دهد. در اینجا چگونگی تغییر ترتیب نمایش سQالات متداول و مرتب سازی مجدد س questionsالات در هر صورت که بخواهید این است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه سفارش انواع پست . پس از فعال شدن ، به صفحه تنظیمات »سفارش انواع پستها بروید.

Post type order settings

ابتدا باید نمایش در کنار س toالات متداول را انتخاب کنید و سپس مدیر کنار گزینه “حداقل سطح برای استفاده از این افزونه” را انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون باید به صفحه سQالات متداول »سفارش مجدد بروید. به سادگی عناوین سQالات متداول را بکشید و رها کنید تا آنها را به ترتیبی که می خواهید نمایش دهید مرتب کنید.

Rearranging FAQ display order

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه به روزرسانی کلیک کنید. این همه ، اکنون می توانید به صفحه سQالات متداول خود مراجعه کرده و س FAالات متداول خود را به ترتیب جدید مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بخش سوالات متداول (س FAالات متداول) را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در نحوه افزودن توصیفات چرخشی در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-frequently-asked-questions-faqs-section-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید