نحوه افزودن سیستم پیام خصوصی در وردپرس

تا به حال شده که بخواهید یک سیستم پیام خصوصی برای کاربران خود در وردپرس اضافه کنید؟ خواه این یک وبلاگ چند نویسنده ، انجمن ، یا سایت س /ال / پاسخ ، توانایی ارسال پیام خصوصی برای جوامع آنلاین مهم است . در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن یک سیستم پیام خصوصی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Private messages between users on a WordPress site

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن Front End PM . پس از فعال سازی ، برای راه اندازی افزونه باید به صفحه Front End PM »دستورالعمل ها بروید.

Setting up Front End PM plugin

دستورالعمل های راه اندازی بسیار ساده هستند.

می توانید کد کوتاه را در هر صفحه وردپرسی که می خواهید برای پیام رسانی خصوصی استفاده کنید کپی و جایگذاری کنید.

همچنین می توانید با استفاده از قسمت های زیر صفحه جدیدی ایجاد کنید. پس از ایجاد صفحه ، می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید و به این صورت خواهد بود:

Private messages preview

پیکربندی تنظیمات پیام مستقیم h4>

این افزونه دارای مجموعه کاملی از گزینه های پیکربندی است. با مراجعه به صفحه Front End PM »تنظیمات می توانید این موارد را تغییر دهید.

Front End PM settings page

می توانید تعداد پیام هایی را که کاربر می تواند ذخیره کند تنظیم کنید. همچنین می توانید کاربران را با افزودن نام کاربری آنها به تنظیمات بلوک کاربر مسدود کنید.

مهمتر از همه ، شما می توانید حداقل سطح توانایی لازم برای ارسال یا دریافت پیام برای کاربران را تعیین کنید.

قابلیت پیش فرض خوانده می شود ، به این معنی که همه کاربران ثبت نام شده می توانند پیام های مستقیم ارسال و دریافت کنند. با این وجود می توانید آن را برای نوشتن یا ویرایش تغییر دهید تا فقط نویسندگان یا ویراستاران بتوانند از ویژگی های پیام خصوصی استفاده کنند.

تنظیمات کاربر برای پیامهای خصوصی h4>

کاربران وردپرس شما می توانند ویژگی های پیام رسانی مستقیم را از قسمت جلویی وب سایت شما کنترل کنند. به عبارت دیگر ، آنها نیازی به ورود به قسمت مدیریت وردپرس ندارند.

برای کنترل آن ، کافی است روی برگه تنظیمات کلیک کنند.

User settings for private messages in WordPress

کاربران می توانند از دریافت پیام از دیگران انصراف دهند و اعلان ها و اطلاعیه های ایمیل را غیرفعال کنند.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک سیستم پیام خصوصی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه فرم ورود به سیستم را در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-private-messaging-system-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید