نحوه افزودن زمینه های متای سفارشی به طبقه بندی های سفارشی در وردپرس

به طور پیش فرض طبقه بندی های وردپرس (دسته ها ، برچسب ها و غیره) دارای نام فیلدها ، اسلایگ ، والدین و توضیحات هستند. اخیراً هنگام کار روی پروژه مشتری ، نیاز به افزودن فیلدهای متا سفارشی به طبقه بندی های سفارشی پیدا کردیم. ما به روشی نیاز داشتیم که متن سفارشی را در هر صفحه بایگانی طبقه بندی اضافه کنیم. یک راه این است که متن را با استفاده از عبارات شرطی موجود در پرونده طبقه بندی ما – {name} .php ، کد سخت کنید. این یک روش بسیار ناکارآمد برای انجام این کار است و به مشتری ما هیچ راهی برای اصلاح متن در آینده نخواهد داد. بنابراین تصمیم گرفتیم با افزودن فیلدهای متا سفارشی به طبقه بندی های سفارشی ، وضعیت را اثبات کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید متا فیلدهای سفارشی اضافی را به طبقه بندی های سفارشی اضافه کنید.

توجه: این آموزش برای طراحان و توسعه دهندگان است.

هنگام جستجوی یک روش کارآمد ، با آموزش Pippin که نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهد. در حالی که آموزش وی عالی بود ، اما لازم بود کد زیادی بنویسیم. ما تصمیم گرفتیم کمی بیشتر جستجو کنیم تا ببینیم کسی روش ساده تری برای این کار ایجاد کرده است. شاید یک پلاگین یا کلاس. خوشبختانه ، ما یک راه حل توسط Ohad Raz در Github پیدا کردیم. او پس از گذراندن همین مسئله ، تصمیم گرفت برای آسانتر كردن دیگران (عاشق جامعه وردپرس) كلاسی را بنویسد. ممنون اوهد.

در مورد ما ، ما تصمیم گرفتیم این قابلیت را به جای یک موضوع به عنوان یک پلاگین اضافه کنیم. می توانید روشی را که دوست دارید انتخاب کنید. به خاطر این آموزش ، ما مسیر پلاگین را طی خواهیم کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بارگیری کنید Tax-Meta-Class از Github . یک پوشه جدید ایجاد کنید و آن را “طبقه های طبقه بندی” بنامید. پوشه “Tax-meta-class” را در داخل آن پوشه ذخیره کنید.

فایل فشرده همراه با پرونده ای به نام class-use-demo.php . فقط آن پرونده را تغییر نام دهید و آن را taxonomy-Field.php بنامید

اوهاد در مستند سازی پرونده کار بزرگی انجام داد ، بنابراین کاملاً قابل توضیح است. وی دارای نمونه هایی از انواع زمینه هایی است که می توانید اضافه کنید (قسمت متن ، منطقه متن ، کادر تأیید ، انتخاب ، رادیو ، تاریخ ، زمان ، انتخاب رنگ ، بارگذاری پرونده و غیره). لازم نیست از همه قسمتها استفاده کنید. به سادگی از شر مواردی که نمی خواهید خلاص شوید.

پس از افزودن فیلدها ، پوشه taxonomy-areas را در پوشه پلاگین های خود بارگذاری کنید. افزونه را فعال کنید و داده ها را در زمینه های خود اضافه کنید.

اکنون ، شما آماده نمایش این قسمتهای اضافی در الگوی طبقه بندی خود هستید. الگوی طبقه بندی خود را باز کنید. این می تواند چیزی مانند پرونده taxonomy- {taxonomy-name} .php باشد. در آنجا می توانید موارد زیر را به سادگی اضافه کنید:

 term_id، 'text_field_id')؛
echo $ save_data؛

؟>

همین این کلاسها کار را بسیار آسان کرده و گردش کار شما را بهبود می بخشد. امیدواریم که این آموزش به شما در افزودن فیلدهای متا سفارشی به طبقه بندی های سفارشی کمک کرده باشد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-additional-custom-meta-fields-to-custom-taxonomies/.

دیدگاهتان را بنویسید