نحوه افزودن دکمه Pinterest “Pin it” در وردپرس (راهنمای نهایی)

آیا می خواهید دکمه Pinterest “Pin it” را در وردپرس اضافه کنید؟ اخیراً ، یک منبع ترافیک جدید در آمار وبلاگ ما ظاهر شده است.

توجه ما به اندازه کافی قابل توجه بود. این منبع ترافیکی Pinterest بود.

Pinterest یک سایت شبکه اجتماعی محبوب است که به شما امکان می دهد محتوای تصویری را به اشتراک بگذارید و بازدید زیادی را به وب سایت خود هدایت کنید ( WPBeginner را در Pinterest دنبال کنید ).

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکمه Pinterest “Pin it” را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. ما همچنین نحوه افزودن دکمه Pin It را بر روی تصاویر وب سایت خود توضیح خواهیم داد.

Add Pinterest Pin It button in WordPress

افزودن دکمه Pinterest “Pin it” با استفاده از یک پلاگین h4>

Pinterest در سال 2016 رسماً نام دکمه “پین آن” را به ذخیره تغییر داد.

اگرچه بعضی از افزونه ها هنوز از نام “پین آن” به جای Save استفاده می کنند ، آنها همان کار را می کنند تا تصاویر شما را به Pinterest پین کنند.

ساده ترین راه برای افزودن دکمه Pinterest به سایت وردپرس خود استفاده از یک افزونه اشتراک گذاری اجتماعی است.

توصیه می کنیم از تعداد اشتراک گذاری شده استفاده کنید پلاگین برای این منظور این بهترین اجتماعی است افزونه رسانه برای وردپرس زیرا رایگان است و به شما امکان می دهد دکمه Pinterest را به همراه سایر شبکه های اجتماعی معروف به راحتی اضافه کنید.

برای شروع ، باید تعداد اشتراک شده پلاگین. می توانید راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

پس از نصب ، برای پیکربندی افزونه به صفحه Settings »Shared Counts بروید.

Shared Counts settings page

در صفحه تنظیمات ، باید به قسمت نمایش بروید و سپس روی جعبه متن “اشتراک دکمه ها برای نمایش” کلیک کنید.

با این کار یک منوی کشویی باز می شود که در آن می توانید خدمات رسانه اجتماعی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، Pinterest همراه با Facebook و Twitter در آن جعبه حضور خواهد داشت.

همچنین می توانید مکان و نوع پستی را که می خواهید دکمه Pinterest را در آن نمایش دهید انتخاب کنید. دارای چندین سبک دکمه است که می توانید از گزینه “Share button style” انتخاب کنید.

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن دکمه Pinterest در عمل به هر پستی در وب سایت خود مراجعه کنید.

Pinterest button added to WordPress post

نکته جالب دیگر درباره SharedCounts هدف آزاد افزودنی تصویر Pinterest سفارشی موجود در Github. با این کار می توانید یک تصویر و توضیحات به اشتراک گذاشته شده Pinterest تنظیم کنید که برای Pinterest بهینه شده باشد.

توجه : ما از افزونه SharedCount در وب سایت خود استفاده می کنیم زیرا بهترین گزینه در بازار است. بسیار کدگذاری شده و رایگان است.

افزودن دستی دکمه Pinterest Pin It در وردپرس h4>

برخی از کاربران میانی ترجیح می دهند به جای استفاده از یک افزونه ، دکمه های اشتراک اجتماعی را به صورت دستی به سایت وردپرس خود اضافه کنند.

بیایید نگاهی به نحوه افزودن دستی دکمه Pinterest در وردپرس بیندازیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک عنوان پشتیبان گیری کامل از وردپرس سایت خود. در صورت خرابی تصادفی مشکلی ، این امر به شما کمک می کند سایت خود را بازیابی کنید.

در مرحله بعد ، شما باید به با استفاده از عنوان سرویس گیرنده FTP و سپس به پوشه / wp-content / themes / بروید.

از اینجا ، شما باید پوشه تم فعلی خود را باز کنید و سپس فایل footer.php را پیدا کنید.

Download footer php file

بعد ، روی آن پرونده کلیک راست کرده و بارگیری را از فهرست انتخاب کنید. با این کار فایل footer.php در رایانه شما بارگیری می شود.

اکنون باید فایل footer.php را با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad باز کرده و اسکریپت زیر را درست قبل از برچسب

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-pinterest-pin-it-button-in-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید