نحوه افزودن دکمه Periscope On Air در وردپرس

آیا شما از پریسکوپ استفاده می کنید؟ اخیراً ، یکی از خوانندگان ما پرسید آیا راهی آسان برای نشان دادن Periscope در مورد وضعیت هوا در وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن دکمه Periscope on air در وردپرس را نشان خواهیم داد.

پریسکوپ چیست؟ h4>

Periscope یک بستر اجتماعی جدید است که به شما امکان می دهد فیلمهای مستقیم را مستقیماً از تلفن خود پخش کنید تا جهانیان آن را مشاهده کنند.

Show your Periscope on air status on your WordPress website

به پریسکوپ به عنوان یک نسخه ویدیویی توییتر فکر کنید ، با این تفاوت که محدودیت 140 حرفی ندارید.

این یکی از دلایل بسیاری است که توییتر Periscope را خریداری کرده و ویژگی جاسازی را در افزونه رسمی وردپرس خود اضافه کرده است.

افزودن پریسکوپ روی دکمه هوا در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Twitter است برای وردپرس.

از زمانی که توییتر پریسکوپ را خریداری کرد ، این پلاگین رسمی Periscope وردپرس است.

ما از آن برای اضافه کردن دکمه Periscope on air استفاده خواهیم کرد ، اما همچنین به شما امکان می دهد کارت های کارتهای توییتر ، Tweet و دکمه های دنبال کردن به وردپرس سایت.

پس از فعال شدن ، به سادگی به صفحه Appearance »Widgets بروید. Periscope on widget air را در لیست ابزارک های موجود پیدا خواهید کرد.

اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید افزودن ابزارک به یک نوار کناری است.

Periscope WordPress widget settings

از شما خواسته می شود عنوانی برای ابزارک ارائه دهید و نام کاربری Periscope خود را وارد کنید. در مرحله بعدی باید اندازه دکمه را انتخاب کنید و برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن دکمه Periscope on air در عمل به وب سایت خود مراجعه کنید. دکمه هنگام پخش مستقیم در Periscope تغییر رنگ می دهد.

Periscope on air widget preview

افزودن دکمه Periscope On Air در پستها یا صفحات وردپرس h4>

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد دکمه Periscope On Air را به راحتی در هر پست و صفحه وردپرس نمایش دهید. نگران نباشید ، URL کامل نمایه Periscope را وارد کنید و پلاگین آن را به دکمه تغییر می دهد.

https://www.periscope.tv/syedbalkhi

اگر می خواهید اندازه دکمه را تغییر دهید ، می توانید از کد کوتاه نیز مانند این استفاده کنید:

[periscope_on_air نام کاربری = ”syedbalkhi” اندازه = ”بزرگ”]

نام کاربری را با نام کاربری خود جایگزین کنید و اندازه دکمه (بزرگ یا کوچک) را انتخاب کنید. پیش نمایش پست یا صفحه خود را مشاهده کنید.

Periscope یک بستر نسبتاً جدید است ، بنابراین امیدوارم به زودی ویژگی های بیشتری در این افزونه وجود داشته باشد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دکمه Periscope On Air را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 10 مورد جستجوگر هک و پلاگین Twitter برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-periscope-on-air-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید