نحوه افزودن دکمه های زیرخط و توجیه متن در وردپرس

آیا به دنبال دکمه زیر خط و توجیه موجود در ویرایشگر پست وردپرس هستید؟ این دکمه ها از ویرایشگر پست در وردپرس حذف شده است 4.7 اما راهی برای بازگرداندن آنها وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه اضافه کردن و توجیه دکمه های متنی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Underline and Justify Text in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1: با استفاده از افزودن مجدد متن Underline و Justify Plugin

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین نوشتن زیرخط و توجیه مجدد را دوباره اضافه کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید به صفحه تنظیمات »نوشتن بروید.

Re-Add underline and justify text plugin settings

افزونه دارای دو گزینه برای انتخاب است.

می توانید دکمه های زیر خط را اضافه کرده و توجیه کنید ، بنابراین در ردیف دوم دکمه های ویرایشگر پست ظاهر می شوند.

همچنین می توانید دکمه ها را دوباره اضافه کرده و ترتیب دهید. با این کار دکمه های متنی زیر خط و در همان موقعیت قبلی قرار می گیرند که قبل از وردپرس 4.7 بودند.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به صفحه ارسال ها »افزودن موارد جدید مراجعه کرده و دکمه های نوشتاری زیرخط دار و توجیه شده ای را که به ویرایشگر پست اضافه شده اند ، پیدا خواهید کرد.

Underline and Justify text buttons added back in WordPress post editor

روش 2: پلاگین پیشرفته TinyMCE

این روش به شما امکان می دهد کارهای دیگری غیر از اضافه کردن دکمه های متن زیرخط دار و توجیه کنید. می توانید سبک های سفارشی را اضافه کنید ، افزودن دکمه های گمشده ، و حتی دکمه های خود را ایجاد کنید .

ابتدا باید TinyMCE را نصب و فعال کنید. افزونه پیشرفته برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »TinyMCE Advanced بروید.

Drag and drop underline and justify text buttons to the post editor

پیش نمایش ویرایشگر پست وردپرس را مشاهده خواهید کرد. در زیر پیش نمایش ، همه دکمه های استفاده نشده را به شما نشان می دهد.

اکنون باید دکمه های زیر خط را بکشید و رها کنید و از جعبه “دکمه های استفاده نشده” به ویرایشگر پست توجیه کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. مشاهده خواهید کرد که ویرایشگر پیش فرض پست وردپرس با ویرایشگر TinyMCE Advanced جایگزین می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه دکمه های متنی را در WordPress اضافه کنید و آنها را توجیه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نکاتی برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-underline-and-justify-text-buttons-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35