نحوه افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی در وردپرس (راهنمای مبتدیان)

آیا می خواهید دکمه های اشتراک اجتماعی را در وردپرس اضافه کنید؟ وب سایت های رسانه های اجتماعی جایی است که مردم وقت زیادی را در اینترنت می گذرانند.

شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با کاربران و آوردن کاربران جدید به وب سایت خود استفاده کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی به پست ها و صفحات وردپرس است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی دکمه های اشتراک اجتماعی را اضافه کنید و تعداد اشتراکات را در وردپرس نمایش دهید. ما چندین روش مختلف برای انجام این کار را بیان خواهیم کرد ، بنابراین می توانید دکمه های اجتماعی را در بالا و پایین محتوای پست اضافه کنید یا یک نوار اشتراک شناور ایجاد کنید.

How to Add Social Share Buttons in WordPress - Easy Way

چرا باید دکمه های اشتراک اجتماعی را در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

امروزه شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین فعالیت های آنلاین است. تخمین زده می شود که تا پایان سال 2019 ، حدود 2.77 میلیارد کاربر شبکه اجتماعی در سراسر جهان وجود داشته باشد. ( منبع )

به همین دلیل است که بازاریابی در شبکه های اجتماعی اکنون بخشی اساسی در استراتژی رشد هر مشاغل است. اگر می خواهید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کانال های بسیار موثری برای برقراری ارتباط با آنها هستند.

مشکل این است که وقتی مطالب خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، فقط به تعداد محدودی از دنبال کنندگان خود می رسد.

بهترین راه برای دسترسی به افرادی که در شبکه های اجتماعی تجارت شما را دنبال نمی کنند افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی به سایت وردپرس شما است.

دکمه های اشتراک اجتماعی بازدیدکنندگان وب سایت شما را وادار می کنند که محتوای شما را در جدول زمانی شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. این اجازه می دهد تا محتوای شما توسط دوستان و دنبال کنندگان آنها مشاهده شود ، سپس می توانند نظراتی را اضافه کنند ، مانند آنها را لایک کنند و دوباره آنها را به اشتراک بگذارند.

افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی به وب سایت شما می تواند به شما کمک کند:

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی دکمه های اشتراک اجتماعی را در وردپرس اضافه کرد.

افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی در وردپرس h4>

برای این آموزش ، ما از تعداد مشترک استفاده خواهیم کرد پلاگین این بهترین افزونه رسانه های اجتماعی وردپرس موجود در بازار است.

با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی دکمه های اشتراک اجتماعی را در پست های وردپرس خود اضافه کنید و همچنین تعداد اشتراک ها را نمایش دهید. بهترین قسمت این است که برای عملکرد بهینه شده و سرعت وب سایت شما را کم نمی کند.

برخلاف سایر افزونه های اشتراک اجتماعی ، تعداد به اشتراک گذاشته شده از یک روش ذخیره منحصر به فرد استفاده می کند تا کمترین تأثیر را در سرعت و عملکرد وب سایت .

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی تعداد اشتراک شده است پلاگین برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

بعد از نصب افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به منوی تنظیمات »تعداد اشتراک شده بروید.

Shared Counts WordPress menu

بعد ، باید به بخش “نمایش” بروید و دکمه های اشتراک گذاری را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، سه دکمه (Facebook ، Twitter و Pinterest) انتخاب می شوند.

Shared Counts Plugin - select social share buttons

برای افزودن دکمه های اشتراکی اضافی که می خواهید ، می توانید روی قسمت سفید در قسمت زمینه کلیک کنید.

Add social share buttons in Shared Counts

بعد ، می توانید سبک دکمه اشتراک گذاری را از منوی کشویی با عنوان “سبک دکمه اشتراک گذاری” انتخاب کنید. افزونه Shared Counts دارای 8 سبک دکمه زیبا است.

Shared Counts share button styles

پس از آن ، باید مکان موضوعی را انتخاب کنید که می خواهید دکمه های اشتراک اجتماعی را در آن نمایش دهید. شما می توانید از بین 3 گزینه قبل از محتوا ، بعد از محتوا و قبل و بعد از محتوا انتخاب کنید.

Theme Locations for Social Share Buttons

در آخر ، شما باید انواع پست های پشتیبانی شده را انتخاب کنید. این “پست” به طور پیش فرض انتخاب شده است.

اگر می خواهید دکمه های اشتراک گذاری را در صفحات و انواع دیگر پست های خود نمایش دهید ، می توانید کادر کنار گزینه صفحه را علامت بزنید.

Supported Post types Shared Counts

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

پس از اتمام ، می توانید برای دیدن دکمه های اشتراک اجتماعی در عمل ، به هر پستی در وب سایت خود مراجعه کنید. در اینجا نحوه نمایش وب سایت نمایشی ما با سبک دکمه “کلاسیک” در موضوع پیش فرض بیست و نوزده وجود دارد.

Social Share Buttons by Shared Counts

چگونه تعداد اشتراکات اجتماعی در وردپرس نمایش داده شود؟ h4>

همانطور که از نامش پیداست ، پلاگین Shared Counts همچنین می تواند تعداد اشتراک اجتماعی شما را بدون کند کردن سرعت وب سایت شما نشان دهد.

برای فعال کردن تعداد اشتراک های اجتماعی ، باید به تنظیمات تعداد اشتراک گذاری رفته و منبع شمارش اشتراک را تنظیم کنید.

در پنجره تنظیمات تعداد مشترک ، تنظیمات “اشتراک تعداد” را در بالا مشاهده خواهید کرد.

به طور پیش فرض ، گزینه هیچکدام را برای “تعداد منبع” انتخاب شده مشاهده خواهید کرد ، این بدان معناست که تعداد اشتراک ها بازیابی و نمایش داده نمی شوند.

Share Counts Source none Shared Counts

برای نشان دادن تعداد اشتراک اجتماعی ، می توانید از دو منبع انتخاب کنید.

Share Counts Source Options

SharedCount.com گزینه پیشنهادی افزونه است. اگر این گزینه را انتخاب کنید ، شمارش از API سرویس SharedCount بازیابی می شود. این امکان را می دهد تا همه شمارش ها را فقط با 2 تماس API انجام دهید که بهترین عملکرد است.

اگر گزینه “بومی” را انتخاب کنید ، تعداد اشتراکات از خدمات اجتماعی مربوطه بازیابی می شود ، مانند Facebook API برای تعداد Facebook ، Pinterest API برای تعداد Pin. این روش می تواند سرعت سایت شما را کم کند زیرا به چندین تماس API نیاز دارد.

ما توصیه می کنیم SharedCount.com را به عنوان منبع شمارش خود انتخاب کنید. در مرحله بعد ، فیلدی برای کلید SharedCount API مشاهده خواهید کرد.

Shared Counts API field

با ثبت نام در یک حساب رایگان در SharedCount.com SharedCount.com وب سایت

Register for SharedCounts com

آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید. سپس روی ایجاد حساب کلیک کنید.

Create SharedCounts.com account

اکنون وب سایت پیوند تأیید را به آدرس ایمیل شما ارسال می کند. برای تأیید باید روی پیوند کلیک کنید.

SharedCounts.com account verified

پس از تأیید ایمیل ، باید وارد حساب SharedCount خود شوید و به حساب خود در سمت راست بالای صفحه بروید. در آنجا آدرس ایمیل خود و یک نماد کشویی را در کنار آن مشاهده خواهید کرد.

SharedCounts.com account

بعد ، باید روی منوی کشویی کلیک کنید و “تنظیمات” را انتخاب کنید. از اینجا کلید SharedCount API خود را پیدا خواهید کرد.

SharedCounts.com API key

شما باید کلید API را کپی کرده و به صفحه تنظیمات افزونه خود در سایت وردپرس خود برگردید. اکنون ، ادامه دهید و کلید API را در قسمت “SharedCount API Key” جایگذاری کنید.

Insert SharedCounts API key

در زیر آن ، سایر تنظیمات مربوط به تعداد اشتراک اجتماعی را مشاهده خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید آنها را بررسی و تغییر دهید.

اگر می خواهید تعداد کل شمارش ها را نشان دهید ، می توانید کادر کنار گزینه “Count Total Only” را علامت بزنید.

ما همچنین توصیه می کنیم به جای نمایش یک صفر (0) ، کادر را برای پنهان کردن تعداد خالی علامت بزنید.

Share count options

در ادامه ، قسمت جدید “مجموع تعداد” را در بخش نمایش مشاهده خواهید کرد. با این کار می توانید تعداد کل اشتراک ها را در کنار دکمه های اشتراک خود نشان دهید.

Add Total Counts button Shared Counts Plugin

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن دکمه های اشتراک اجتماعی با تعداد اشتراک برای هر پست وبلاگ به وب سایت خود مراجعه کنید.

افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی در صفحات انتخاب شده h4>

دکمه های اشتراک اجتماعی معمولاً به صفحات وردپرس اضافه نمی شوند ، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید آنها را در برخی از صفحات خاص فعال کنید.

در این صورت ، می توانید از کد کوتاه Shared Counts: [shared_counts] استفاده کنید.

برای نمایش دکمه های اشتراک می توانید این کد کوتاه را در هر کجای وب سایت خود اضافه کنید.

برای افزودن کد کوتاه در وردپرس ، یک بلوک کد کوتاه در ویرایشگر بلوک وردپرس .

Shortcode Block in Gutenberg Editor

شما می توانید به سادگی بلوک را به قسمت محتوای خود اضافه کنید و سپس کد کوتاه Shared Counts را جای گذاری کنید.

Insert Shared Counts Shortcode

با استفاده از کد کوتاه ، می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی را واقعاً در هر کجای سایت خود اضافه کنید.

افزودن نوار اشتراک اجتماعی شناور در وردپرس h4>

افزونه Shared Counts به شما امکان می دهد دکمه های اشتراک اجتماعی را بالاتر از محتوا ، زیر محتوا یا هر دو بالا و پایین محتوا اضافه کنید. این دکمه های اشتراکی ساکن هستند و تمام مدت قابل مشاهده نیستند.

یکی دیگر از روش های محبوب برای نمایش دکمه های اشتراک اجتماعی ، اضافه کردن یک نوار اشتراک اجتماعی شناور است. این یک منوی اشتراک اجتماعی است که با پایین رفتن صفحه کاربران روی صفحه می ماند.

برخلاف دکمه های اشتراک استاندارد ، نوار اشتراک اجتماعی شناور در تمام مدت مطالعه مقاله توسط کاربر مشاهده می شود. ایجاد توجه بیشتر در آنها و کمک به شما در افزایش اشتراک اجتماعی.

برخی از کارشناسان تجربه کاربر معتقدند که با پر شدن فضای سفید وب سایت شما بد به نظر می رسد. با این حال ، اگر می توانید آن را تمیز نگه دارید ، پس می تواند بسیار مفید باشد.

برای دکمه های اشتراک اجتماعی شناور ، باید اشتراک اجتماعی Sassy .

پس از فعال شدن ، این پلاگین مورد جدیدی از منو با عنوان “Sassy Social Share” را به نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Select your button style

ابتدا باید سبک آیکون را انتخاب کنید. این افزونه دارای دکمه های مربع ، گرد و مستطیل است. می توانید سبک ها را برای نوار اشتراک اجتماعی شناور و نوار اشتراک استاندارد انتخاب کنید.

بعد ، باید به برگه “رابط استاندارد” بروید. از اینجا می توانید دکمه های استاندارد استاتیک اشتراک اجتماعی را فعال یا غیرفعال کنید.

Standard sharing buttons

توصیه می کنیم از دکمه های اجتماعی شناور یا ثابت استفاده کنید. استفاده از هر دوی آنها یک کار اضافی خواهد بود و ممکن است یک تجربه کاربری بد ایجاد کند.

بعد ، باید به برگه “Floating Interface” بروید و کادر کنار گزینه “Enable Floating sharing interface” را علامت بزنید.

Floating social share plugin settings

پس از آن ، شما باید وب سایت های رسانه های اجتماعی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید. می توانید دکمه ها را اضافه یا حذف کرده و با کشیدن و رها کردن ساده آنها را مرتب کنید.

پس از پایان کار ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید برای دیدن دکمه های شناور اشتراک اجتماعی فعال در وب سایت خود به وب سایت خود مراجعه کنید. در وب سایت نمایشی ما اینطور به نظر می رسد.

Floating social share buttons

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید یاد بگیرید چگونه آیکون های شبکه های اجتماعی را به منوهای وردپرس و نحوه افزودن نمادهای اجتماعی در نوار کناری .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-social-share-buttons-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید