نحوه افزودن دکمه فیس بوک برای نویسندگان در وردپرس

همه وبلاگ ها به صفحه فن فیس بوک نیاز ندارند. اگر وبلاگ شخصی دارید ، به راحتی می توانید از نمایه فیس بوک و ویژگی اشتراک خود استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهد شما را در فیس بوک دنبال کنند. مشابه مانند جعبه اضافه کنید ، فیس بوک یک دکمه دنباله را برای استفاده کاربران در وب سایت های خود ارائه می دهد. اخیراً ، یکی از کاربران از ما پرسید که چگونه می توان دکمه فیس بوک را در وردپرس اضافه کرد. در این مقاله ما به شما نحوه افزودن دکمه دنبال کردن فیس بوک برای نویسندگان در وردپرس را نشان خواهیم داد.

برای وبلاگ های نویسنده تنها ، می توانید کد را از صفحه پلاگین Facebook Social دریافت کرده و در قالب ها یا ابزارک خود جای گذاری کنید. از طرف دیگر سایتهای دارای چندین نویسنده باید چند مرحله دیگر بردارند.

Facebook Follow Button

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن دکمه Follow Facebook برای یک وبلاگ وردپرس نویسنده تنها h4>

برای یک نویسنده وب سایت وردپرس ، ساده ترین راه برای اضافه کردن دکمه فیس بوک فالو ، دریافت کد از عنوان وب سایت پلاگین های اجتماعی Facebook و جایگذاری آن در قالب قالب ویجت ، ویجت یا صفحه خود.

Manually adding Facebook follow button from Facebook social plugins website

به سادگی URL نمایه فیس بوک کاربر را ارائه دهید و فیس بوک به طور خودکار پیش نمایش دکمه دنباله را در سمت راست ایجاد می کند. یک طرح را انتخاب کرده و شکل ظاهری پلاگین را پیکربندی کنید و سپس بر روی دکمه دریافت کد کلیک کنید. کد را در برگه کپی کرده و در یک ابزارک ، پست یا صفحه جایگذاری کنید.

Get the follow button code in an iframe for your WordPress website

افزودن دکمه Follow Facebook در وبلاگ چند نویسنده وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین فیس بوک . پس از فعال شدن ، این پلاگین یک مورد منوی Facebook را در نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات عمومی افزونه منتقل می شوید. این صفحه از شما می خواهد کلید برنامه و کلید مخفی را ارائه دهید.

نحوه ایجاد برنامه Facebook برای وب سایت خود h4>

به وب سایت توسعه دهندگان فیس بوک بروید و با آن وارد شوید حساب فیس بوک شما بعد ، روی دکمه ایجاد برنامه جدید کلیک کنید.

Creating a new Facebook App

یک پنجره کوچک ظاهر می شود و از شما می خواهد نامی برای برنامه خود ارائه دهید. دو قسمت دیگر در این فرم اختیاری هستند.

Give a name to your Facebook app

اکنون در صفحه توسعه دهنده برنامه خود قرار خواهید گرفت که در آن شناسه برنامه و کلید مخفی APP خود را مشاهده خواهید کرد. شما باید آن کلیدها را کپی کرده و در صفحه افزونه Facebook در وب سایت WordPress خود وارد کنید.

افزودن دکمه فیس بوک Follow

به گزینه منوی Facebook »دکمه دنبال کنید بروید. تنظیمات افزونه کاملاً شهودی است. باید محل انتخاب دکمه دنبال را انتخاب کنید (پست ها ، صفحه ، بایگانی ، خانه و غیره) و موقعیت (قبل یا بعد از ارسال ها یا هر دو). در حالت ایده آل ، شما می خواهید اطلاعات نویسنده را روی پست های تک نمایش دهید. بسته به موضوع خود ، می توانید دکمه دنبال کردن فیس بوک را در زیر پست ها یا قبل از محتوای پست نمایش دهید. شما همچنین می توانید طرح رنگ و عرض محتوا را انتخاب کنید. سه طرح برای دکمه دنبال (استاندارد ، تعداد دکمه ها و شمارش جعبه) در دسترس است. یکی را انتخاب کنید که از طرح سایت شما تعریف کند و تغییرات را ذخیره کند.

Follow button layouts

پس از تکمیل نصب برنامه ، هر کاربر باید حساب Facebook خود را با سایت متصل کند. اگر تنها نویسنده وب سایت خود هستید ، به Facebook »Social Publisher بروید و روی پیوند مرتبط کردن حساب WordPress خود با یک حساب Facebook کلیک کنید.

Connect your WordPress website account to your Facebook account

با کلیک بر روی پیوند ، یک پنجره بازشو باز می شود که از شما اجازه می دهد برنامه وب سایت وردپرس و حساب فیس بوک خود را متصل کنید.

سایر نویسندگان وب سایت شما می توانند حسابهای خود را از صفحه کاربران »نمایه متصل کنند. جایی که آنها پیوندی برای اتصال حساب خود را مشاهده می کنند.

Authors can connect their accounts to Facebook too

نمونه عکس صفحه h4>

Facebook Follow Button

گذشته از دکمه دنبال کردن ، فیس بوک روش های مختلف دیگری را برای ادغام وب سایت شما با فیس بوک ارائه می دهد مانند: facebook-comments-in-wordpress / “title =” نحوه نصب و تنظیم نظرات فیس بوک در وردپرس “target =” _ blank “> نظرات فیس بوک ، Facebook Like button ، دکمه ارسال فیس بوک و غیره

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند دکمه دنبال کردن فیس بوک را برای نویسندگان در سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر س anyال یا پیشنهادی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-facebook-follow-button-for-authors-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید