نحوه افزودن دکمه توییت رسمی توییتر در وردپرس

اوایل امروز ، توییتر رسمی خود را دکمه Tweet @ که دقیقاً همان کار Tweetmeme به جز اینکه توسط توییتر ساخته شده است. بسیاری از افراد در حال جابجایی هستند (این شامل شرکتهای برتر و وبلاگ نویسان کوچکی است کهwpbeginner را در توییتر دنبال می کنند) زیرا این دکمه سفارشی سازی اضافی را ارائه می دهد به علاوه گزینه توصیه برای دنبال کردن حساب را دارد. در این مقاله ، ما چگونگی افزودن دکمه توییتر توییتر را در وردپرس به اشتراک خواهیم گذاشت.

Official Tweet Button

این کد را می توان در single.php ، loop.php ، index.php ، page.php ، category.php و archive.php نصب کرد به شرطی که در حلقه ارسال .


نسخه ی نمایشی h4>

با استفاده از دکمه بالا توییت کنید.

اگر در کد بالا متوجه شدید ، ما از ویژگی data-of anchor tag استفاده می کنیم تا به توییتر بگوییم دقیقاً چه کاری می خواهیم انجام دهد. در زیر توضیح معنای هر خاصیت آورده شده است:

  • data-url – این نشانی اینترنتی را که می خواهید به اشتراک بگذارید واکشی می کند (نیازی به تغییر آن نیست).
  • داده از طریق – این به توییتر می گوید که چه کسی توییتر اصلی را با اضافه کردن از طریقwpbeginner (مطمئن شوید که آن را به حساب توییتر خود تغییر داده اید).
  • data-text – این عنوان پست شما را دریافت می کند (نیازی به تغییر آن ندارید).
  • مربوط به داده ها – این به کاربران توصیه شده اضافه می کند تا آنها را دنبال کنند. شما مجاز به حداکثر دو حساب توییتر برای کاربران هستید که پس از اشتراک مطالب از وب سایت شما ، آنها را دنبال کنند. این حساب ها می تواند شامل حساب های شخصی شما یا مشارکت کننده یا شریک زندگی باشد. اولین حساب ، حسابی است که در ویژگی data-via به اشتراک گذاشته می شود. (اطمینان حاصل کنید که آن را به یکی دیگر از حساب های توییتر خود تغییر دهید یا آن را حذف کنید). اگر این کار را نکنید ،syedbalkhi (بنیانگذار WPBeginner) را پیشنهاد خواهید کرد. قالب صحیح برای وارد کردن داده ها در این متغیر twitterusername: شرح کاربر
  • است

  • شمارش داده ها – این به اسکریپت توییتر می گوید که شما می خواهید کدام سبک از دکمه ها را نشان دهید. شما سه گزینه دارید (عمودی ، افقی ، هیچ کدام).
  • data-lang – این متغیر به توییتر می گوید که باید به چه زبانی باشد. مقدار پیش فرض برای انگلیسی “en” است ، و ما آن را همان جا گذاشته ایم.

ما به کاربران توصیه می کنیم از روش data-attribute لنگر برچسب استفاده کنند زیرا کد را تمیز و کوتاه نگه می دارد. حتی اگر پارامترهای رشته query یک روش مناسب برای به اشتراک گذاشتن صفحه شما باشد ، آنها می توانند لنگر برچسب شما را بسیار طولانی کنند و نگهداری یک URL طولانی دشوار است ، به ویژه هنگامی که شما باید پارامترهای رمزگذاری URL را انجام دهید. در زیر روش پرس و جو برای کسانی که استفاده از آن را انتخاب می کنند آورده شده است:

  

اگر می خواهید فقط یک دکمه صدای جیر جیر را به یک صفحه ثابت اضافه کنید ، می توانید از ایجاد کننده دکمه توییتر توییتر استفاده کنید.

با تشکر از اوتو برای اطلاع دادن به ما در مورد پلاگین خود ، اتصال ساده توییتر ، کاملاً از دکمه رسمی توییت پشتیبانی می کند.

منابع اضافی:

مستندات تکمیلی دکمه Tweet

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-twitters-official-tweet-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید