نحوه افزودن دکمه اهدای بیت کوین در وردپرس با استفاده از BitPay

بیت کوین به سرعت در حال تبدیل شدن به روشی محبوب برای پذیرش پرداخت های آنلاین . سریع ، دیجیتالی و مقرون به صرفه است. به دلیل افزایش چشمگیر ارزش بیت کوین ، توجه رسانه های اصلی را به خود جلب کرده است. یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توانند پرداخت بیت کوین را در سایت وردپرسی خود بپذیرند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که با استفاده از BitPay یک دکمه اهدا Bitcoin در وردپرس اضافه کنید. این دکمه می تواند جایگزین یا دقیقاً کنار دکمه اهدای PayPal به بازدیدکنندگان شما یک روش جایگزین برای پرداخت پرداخت می کند در حالی که در هزینه های معاملات خود صرفه جویی می کنید.

A demo of Bitcoin donate button

BitCoin و BitPay چیست؟ h4>

BitCoin یک ارز دیجیتال نظیر به نظیر است که به عنوان نرم افزار Open Source در سال 2009. این نرم افزار کاملاً دیجیتالی است ، به این معنی که بصورت آنلاین ذخیره و مبادله می شود. با این حال ، این بدان معنا نیست که نمی توانید ارز مورد نظر خود را به ارز کاغذی مبادله کنید. به آن ارز همتا به نظیر می گویند زیرا هیچ مقام نظارتی یا بانکی در مبادله ارز درگیر نیست. در زمان نوشتن این مقاله ، ارزش 1 بیت کوین 644 دلار آمریکا بود.

BitPay یک سیستم پردازش الکترونیکی پرداخت برای ارز بیت کوین است. به بازرگانان این امکان را می دهد تا پرداخت ها را به راحتی در بیت کوین بپذیرند و پردازش کنند. Bitcoin را دلار آمریکا و Bitpay را Mastercard ، Visa یا PayPal بدانید. وقتی کاربری در Bitcoins به شما پول پرداخت می کند ، می توانید آن Bitcoins را به کیف پول خود وارد کنید یا آن را با ارز محلی خود مبادله کرده و به حساب بانکی خود منتقل کنید.

شروع کار با بیت کوین h4>

BitPay به شما امکان می دهد پرداخت Bitcoin خود را با ارز محلی خود دریافت کنید. اما اگر می خواهید پرداخت های خود را در Bitcoins دریافت کنید ، پس به یک Wallet نیاز خواهید داشت. کیف پول بیت کوین (Bitcoin wallet) نرم افزاری است که روی رایانه شما نصب شده و ارز دیجیتالی خود را در آن ذخیره می کنید. تعدادی گزینه برای سرویس های دسک تاپ ، موبایل و وب در دسترس است. ما توصیه می کنیم از Blockchain.info استفاده کنید که وب ساده ای را فراهم می کند برنامه مبتنی بر این که در هر دستگاهی کار می کند.

Blockchain.info a web based Bitcoin Wallet

هنگامی که کیف پول خود را ایجاد کردید ، می توانید در Bitcoins از Bitpay در کیف پول خود پرداخت کنید.

افزودن دکمه اهدای بیت کوین با استفاده از BitPay h4>

اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام برای یک حساب رایگان در BitPay . پس از ثبت نام ، درخواست شما ظرف چند ساعت بررسی و تأیید می شود. اعلان تأیید را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. پس از تأیید ، باید دوباره به وب سایت BitPay مراجعه کنید و رمز ورود خود را به همراه سایر جزئیات حساب تنظیم کنید.

در داشبورد BitPay خود ، باید از منوی بالا روی پیوند پذیرش Bitcoins کلیک کنید. با باز کردن صفحه ای ، راه حلهای مختلفی به شما نشان داده می شود ، اما شما باید روی تجارت الکترونیکی کلیک کنید.

Accept Bitcoin - eCommerce

در صفحه پرداخت های تجارت الکترونیکی ، چندین گزینه به شما نشان داده می شود. باید روی دکمه پذیرش کمک ها کلیک کنید.

Accept donations

در صفحه بعدی گزینه هایی برای پیکربندی تنظیمات دکمه اهدا نشان داده می شود. اولین گزینه این است که تصمیم بگیرید آیا دوست دارید اهدا کنندگان مبلغ را وارد کنند یا می خواهید از مبلغ ثابت اهداation استفاده کنید. اگر «مبلغ انتخابی اهداکننده» را انتخاب کنید ، دکمه اهدای بیت کوین شما با فرمی ظاهر می شود که اهدا کنندگان برای اهدای آن باید پر کنند.

اگر مبلغ ثابت اهدا را انتخاب کنید ، صفحه تنظیمات دکمه اهدا فیلدهای اضافی را نشان می دهد. شما می توانید مبلغ مشخصی را برای کمک های مالی وارد کنید ، ارز را انتخاب کنید و توضیحات را اضافه کنید.

Generating a donate button on BitPay

در قسمت تنظیمات اعلان های پرداخت ، می توانید URL صفحه ای را در سایت وردپرسی خود وارد کنید که کاربران پس از پرداخت پرداخت به آنها هدایت می شوید. معمولاً این صفحه یک صفحه تشکر است که می توانید در وردپرس خود ایجاد کنید. همچنین می توانید در صورت تمایل کاربر هنگام کمک مالی ، آدرس ایمیل خود را اضافه کنید.

پس از اتمام تنظیم دکمه اهدا Bitcoin ، باید روی دکمه Generate کلیک کنید. با این کار کد دکمه اهدا Bitcoin با سه گزینه اندازه دکمه تولید می شود. با کلیک بر روی آن می توانید یک دکمه کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ را انتخاب کنید.

Choose your Bitcoin donate button size

پس از آن باید کد نمایش داده شده را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن مانند Notepad جایگذاری کنید زیرا در مرحله بعدی به این کد نیاز خواهید داشت.

نمایش دکمه اهدای بیت کوین در پستها یا صفحات وردپرس h4>

کدی که توسط BitPay تولید می شود یک فرم HTML است و اگر آن را در پست وبلاگ خود وارد کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که ویرایشگر پست وردپرس هنگام پاک کردن محتوا به خوبی از آن استفاده نکند. به همین دلیل لازم است که برای افزودن دکمه در پست ها ، صفحات یا ابزارک های خود ، کد کوتاه ایجاد کنید. برای انجام این کار ، به سادگی این کد را در یا در یک افزونه اختصاصی سایت .


تابع wpb_bitpay_donate () {

ob_start ()؛
؟>




برای نمایش دکمه اهدا ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد کوتاه [bitpaydonate] را در پست ، صفحات یا ابزارکها .

این همه است. اکنون می توانید کمک های بیت کوین دریافت کنید. می توانید آنها را به عنوان بیت کوین در کیف پول خود نگه دارید یا آنها را به ارز محلی خود تبدیل کرده و با استفاده از BitPay به حساب بانکی خود واریز کنید. اگر بیت کوین خود را در کیف پول خود نگهداری می کنید ، مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید و همیشه از کیف پول خود پشتیبان تهیه می کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند با استفاده از BitPay یک دکمه اهدا Bitcoin به سایت وردپرس خود اضافه کنید. برای س questionsالات و بازخورد می توانید در زیر نظر خود را با ما در میان بگذارید. به ما اطلاع دهید که درباره بیت کوین و آینده آن به عنوان ارز دیجیتال چه نظری دارید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-bitcoin-donate-button-in-wordpress-using-bitpay/.

دیدگاهتان را بنویسید