نحوه افزودن دکمه اشتراک YouTube در وردپرس

آیا می خواهید مشترکان بیشتری در کانال YouTube خود داشته باشید؟ داشتن یک دکمه اشتراک در وبلاگ خود بازدید کنندگان را برای یافتن فیلم های شما و اشتراک در کانال شما آسان می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن دکمه اشتراک YouTube در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to Add YouTube Subscribe Button in WordPress

روش 1: افزودن دستی کد دکمه اشتراک YouTube h4>

اولین کاری که باید انجام دهید بازدید از است صفحه دکمه اشتراک YouTube در وب سایت Google Developer.

Configuration Button

در این صفحه ، باید نام کانال YouTube خود را وارد کنید ، یک طرح ، طرح زمینه و تعداد اشتراک مشترکان را انتخاب کنید. این یک پیش نمایش زنده از ظاهر دکمه شما در وب سایت را نشان می دهد. پس از رضایت ، به سادگی به پایین پیمایش کنید تا کد تعبیه شده کپی شود.

Copy Code

بعد ، باید به قسمت مدیریت WordPress سایت خود وارد شوید و به Appearance »Widgets بروید. در آنجا باید یک ابزارک نوشتاری را به قسمت ابزارک خود بکشید و رها کنید و کد دکمه اشتراک YouTube را در داخل ابزارک بچسبانید.

Add YouTube Subscribe Script

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و برای دیدن دکمه اشتراک YouTube در عمل به وب سایت خود مراجعه کنید.

Subscribe to YouTube Channel in Sidebar

روش 2: استفاده از افزونه برای افزودن نوار اشتراک YouTube h4>

روش دیگر برای افزودن دکمه اشتراک YouTube در وب سایت خود اضافه کردن آن در زیر هر ویدیوی YouTube در سایت شما است. این امر باعث نمایش بیشتر می شود و می تواند به شما کمک کند مشترکان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

ابتدا باید پلاگین نوار اشتراک YouTube .

پس از فعال کردن افزونه ، باید به تنظیمات »نوار اشتراک YouTube بروید تا شناسه کانال YouTube خود را اضافه کنید. همچنین باید طرح دکمه را سبک کنید ، یک موضوع دکمه را انتخاب کنید و تعداد مشترکین را نشان دهید.

YouTube Subscribe Bar Settings

افزونه نوار اشتراک YouTube به شما امکان می دهد مقداری متن قبل از دکمه اضافه کنید و سبک آن را ویرایش کنید. می توانید از این قسمت برای افزودن فراخوانی مانند “اشتراک در کانال من” استفاده کنید.

پس از اتمام کار ، اطمینان حاصل کنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید

این افزونه به طور خودکار نوار اشتراک YouTube شما را در زیر هر ویدیوی YouTube در سایت شما نمایش می دهد. نوار اشتراک YouTube در ویدئوها از کانال شما و کانال های شخص ثالث ظاهر می شود ، بنابراین شما می توانید محتوای مفید ویدئو را در سایت خود به اشتراک بگذارید و مشترکان بیشتری در کانال YouTube خود داشته باشید.

YouTube Subscribe Bar

توجه: افزونه نوار اشتراک YouTube فقط با فیلم های نصب شده . با فیلمهای جاسازی شده از طریق iFrame کار نمی کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دکمه اشتراک YouTube را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه پیگیری تعامل کاربر در سایت وردپرس شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-youtube-subscribe-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید