نحوه افزودن دکمه اشتراک اسکایپ در وردپرس

آیا می دانید Skype دکمه اشتراک دارد؟ ما این کار را نکردیم تا اینکه خواننده ای از ما خواست تا آموزشی در مورد نحوه افزودن دکمه اشتراک گذاری اسکایپ در وردپرس درخواست کند. Skype یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباطی در جهان است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی دکمه اشتراک Skype را در وردپرس اضافه کنید.

Skype Share Button

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه اشتراک Skype (به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب افزونه وردپرس ).

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به صفحه تنظیمات »دکمه اشتراک Skype بروید.

Skype share button settings page

اولین گزینه فعال کردن دکمه اشتراک گذاری است. برای فعال کردن دکمه اشتراک Skype در سایت وردپرس خود باید این کادر را علامت بزنید.

بعد ، باید اندازه دکمه را انتخاب کنید. اندازه های موجود برای دکمه سهم بزرگ ، سهم کوچک ، نماد دایره و نماد مربع است.

در آخر ، باید مکان دکمه را انتخاب کنید. یا می توانید آن را در بالای مقاله ، زیر مقاله یا هر دو نشان دهید.

اشتراک اسکایپ می تواند به طور خودکار زبان سایت وردپرسی شما را تشخیص دهد. اما اگر اینگونه نباشد ، می توانید به صورت دستی زبان را انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

این همه ، اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا دکمه اشتراک گذاری اسکایپ را در عمل مشاهده کنید.

preview of Skype share button

اشتراک اسکایپ را به صورت دستی در الگوی وردپرس اضافه کنید h4>

اگر می خواهید این مورد را به صورت دستی در پرونده های تم خود اضافه کنید ، می توانید دستورالعمل های کد دستی زیر را دنبال کنید.

ابتدا اسکریپت زیر را در قسمت قسمت اصلی پرونده خود اضافه کنید. شما می توانید این کار را با ویرایش مستقیم پرونده header.php خود انجام دهید یا این کار را انجام دهید روش مناسب افزودن اسکریپت ها با استفاده از اسکریپت های Enqueue.

بعد از آن کد زیر را در single.php ، loop.php ، index.php ، page.php ، category.php و archive.php اضافه کنید به شرطی که در حلقه پست قرار گیرد.

می توانید سبک داده را به بزرگ ، کوچک ، دایره یا مربع تغییر دهید.

همچنین می توانید زبان را به زبان تمایل خود تغییر دهید.

اساساً ، کد بالا به کاربر اجازه می دهد پست شخصی را با عنوان پست به عنوان پیام به اشتراک بگذارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دکمه اشتراک گذاری اسکایپ را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی نحوه افزودن شماره تلفن های قابل کلیک برای تلفن های هوشمند در وردپرس

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-the-skype-share-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید