نحوه افزودن دکمه ارسال فیس بوک در وردپرس

قبلاً ، ما به شما نحوه افزودن فیس بوک مانند دکمه در وردپرس . دکمه پسندیدن به کاربران شما امکان می دهد پست های وبلاگ خود را با دوستان خود در فیس بوک دوست داشته و به اشتراک بگذارند اخیراً ، فیسبوک خبر جدیدی از این دکمه مانند معروف به “دکمه ارسال” را اعلام کرده است. دکمه ارسال به کاربران شما امکان می دهد پست های وبلاگ خود را با دوستان خود که در فیس بوک هستند و همچنین کسانی که در فیس بوک نیستند به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند از دکمه ارسال برای ارسال پیام به گروه های فیس بوک که در آن عضو هستند استفاده کنند. این را به عنوان یک ایمیل-این دکمه در مورد استروئیدها در نظر بگیرید زیرا دارای ارتباط اجتماعی است. هر ارسال مانند فیس بوک به حساب می آید. وقتی کسی یک پست را دوست دارد ، آن را با همه دوستانش به اشتراک می گذارد. اما به دلیل صدها دوست هر شخصی ، اخبار خبری با بسیاری از موارد دیگر شلوغ است و باعث می شود پست شما بیشتر اوقات نادیده گرفته شود. دکمه ارسال برای حل این مشکل در اینجا قرار دارد زیرا اکنون کاربران واقعاً می توانند پست شما را به دوستان / گروههای منتخب پیشنهاد دهند که به شما امکان می دهد در معرض ضمانت قرار بگیرید زیرا بیشتر افراد پیامهای فیس بوک خود را بررسی می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکمه ارسال فیس بوک را در وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید.

توجه: گاهی اوقات ، Facebook به طور پیش فرض تصویر کوچک یا عنوان مناسب را نشان نمی دهد. برای جلوگیری از بروز این مسئله ، باید Meta Data Open Graph Facebook را در وردپرس خود اضافه کنید .

اکنون که می دانید این مفید است ، اجازه دهید آن را در پست های وردپرس خود اضافه کنید. ابتدا پرونده single.php خود را در پوشه طرح زمینه خود باز کنید ، سپس کد زیر را در حلقه خود بچسبانید (برای انجام این کار باید فایل loop.php را پیدا کنید):

fb: send>

اما مشکلی که در کد بالا وجود دارد این است که بهترین روش نیست. دکمه ارسال فیس بوک فقط زمانی می تواند به خوبی کار کند که با دکمه like ترکیب شود زیرا بدون آن هیچ تأثیر اجتماعی ندارد. بنابراین به ما نشان می دهیم که چگونه دکمه پسندیدن و دکمه ارسال را در یکی مانند آنچه در این پست بالا داریم ترکیب کنید.

fb: like>

از این به بعد ، دکمه ارسال با نسخه iFrame دکمه Like کار نمی کند ، بنابراین مجبورید از آن به این روش استفاده کنید.

پس از چسباندن کد ، کار شما تمام می شود. شما باید چیزی مانند آنچه را که در بالای پست خود داریم مشاهده کنید. (برای مشاهده عملکرد آن روی دکمه کلیک کنید)

پارامترها و گزینه های دیگری برای این افزونه وجود دارد.

اگر می خواهید نمادهای دوست را در زیر دکمه نشان دهید ، باید از پارامتر استفاده کنید:

نمایش_صورت = واقعیت

اگر می خواهید دکمه ساده را فقط با تعداد و هیچ چیز دیگری نمایش دهید ، پس می خواهید از پارامتر استفاده کنید:

آرایش = جعبه_حساب

اگر می خواهید طرح رنگ تیره تری برای دکمه خود داشته باشید ، باید از پارامتر استفاده کنید:

رنگ آمیزی = تاریک

اگر می خواهید متن را از Like به Recommend تغییر دهید ، از پارامتر استفاده کنید:

اقدام = توصیه

فکر می کنیم این دکمه ارسال بسیار مفید خواهد بود. از آنجا که بسیار جدید است ، ما اطلاعاتی برای ارائه به کاربران خود در مورد میزان کمک به ما نداریم ، اما اگر در خبرنامه ما ، سپس می توانید مطمئن شوید که به روزرسانی هایی در مورد این و سایر ترفندهای جالب بازاریابی که به شما در رشد وبلاگ شما کمک می کنند ، دریافت خواهید کرد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-facebook-send-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید