نحوه افزودن دفترچه یادداشت به داشبورد وردپرس خود

آیا تا به حال خواسته اید برای سایر نویسندگان در سایت وردپرس خود یادداشت سریع بنویسید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک دفترچه یادداشت به داشبورد وردپرس خود اضافه کنید و یادداشت را با سایر کاربران سایت خود به اشتراک بگذارید.

اکنون به یاد داشته باشید ، این کار با استفاده از یک برنامه شخص ثالث مانند Slack انجام می شود ، اما ما در این مقاله بر روی یک راه حل مبتنی بر وردپرس تمرکز کرده ایم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه Dashboard Notepad . پس از فعال سازی ، به سادگی از داشبورد وردپرس خود بازدید کنید. شما می توانید یک دفترچه یادداشت را در پایین صفحه مشاهده کنید.

Notepad in WordPress dashboard

می توانید یادداشت های خود را بنویسید و دکمه ذخیره یادداشت ها را فشار دهید.

توجه داشته باشید که این فقط یک پنجره دفترچه یادداشت است ، بنابراین شما یادداشت های جدیدی را در زیر یادداشت های قدیمی اضافه می کنید.

اگر طولانی شدن پیمایش برای یادداشت های قدیمی لازم است که بخواهید حذف کنید.

برای پیکربندی ابزارک Notepad ، باید روی پیوند پیکربندی کلیک کنید که فقط وقتی موس را به فلش کوچک رو به پایین در گوشه سمت راست ویجت می برید ، ظاهر می شود.

در صفحه پیکربندی ، می توانید نقش های کاربر را تغییر دهید می تواند یادداشت ها را ویرایش کند ، و نقش های کاربر می تواند آنها را بخواند.

Configure notepad widget settings

نمایش یادداشت ها در قسمت جلویی h4>

تمام کاربرانی که به سیستم ورود به سیستم دسترسی دارند و اجازه مشاهده یادداشت ها را دارند ، آنها را در داشبورد سرپرست مشاهده می کنند. با این حال ، می توانید یادداشت ها را در قسمت انتهایی سایت وردپرس خود نمایش دهید.

به سادگی از کد کوتاه [dashboard_notes] در داخل یک پست ، صفحه یا ابزارک متن استفاده کنید. اگر کد کوتاه در ویجت کار نمی کند ، پس باید کد کوتاه را در ابزارک متن فعال کنید و این کد را به عنوان فایل Functions.php یا افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('widget_text'، 'do_shortcode')؛

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک دفترچه یادداشت به داشبورد وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید چگونگی شخصی سازی ناحیه مدیر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-notepad-to-your-wordpress-dashboard/.

دیدگاهتان را بنویسید