نحوه افزودن جدول زمانی به سبک فیس بوک در وردپرس

آیا طرح جدول زمانی فیس بوک را دوست دارید؟ آیا می خواهید طرحی به سبک جدول زمانی را در سایت خود اضافه کنید؟ خوب حالا می توانید. در حالی که چندین تم های وردپرس وجود دارد که پست ها را به سبک جدول زمانی فیس بوک نمایش می دهد ، اگر بخواهید آن را فقط برای یک دسته خاص یا برچسب نمایش دهید ، چه می کنید؟ در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه جدول زمانی سبک فیس بوک را بدون تغییر موضوع در وردپرس اضافه کنید.

اگر می خواهید پیشرفت خود را در مورد یک موضوع خاص در مورد زندگی یا تجارت خود دنبال کنید ، نمایش خط زمان مناسب است.

Preview of a Facebook style timeline in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Timeline Ultimate . پس از نصب ، این افزونه منوی جدید Timeline Ultimate را در نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. برای ایجاد جدول زمانی خود باید از Timeline Ultimate »New Timeline Ultimate بازدید کنید.

Timeline Options

از شما خواسته می شود عنوانی برای جدول زمانی خود وارد کنید که می تواند هر آنچه که می خواهید باشد. در زیر آن ، سه زبانه را مشاهده خواهید کرد: گزینه های Timeline ، Timeline Style و Timeline Content. به طور پیش فرض ، این افزونه برگه گزینه های جدول زمانی را به شما نشان می دهد که در آن می توانید تعداد پست ها و تنظیمات تصویر کوچک را انتخاب کنید.

Timeline Ultimate دارای تعدادی گزینه سبک داخلی است. برای پیکربندی نمایش خط زمان ، بر روی برگه سبک جدول زمانی کلیک کنید. شما می توانید تصویر پس زمینه ، رنگ ها و اندازه قلم را انتخاب کنید.

Timeline Style

برای تنظیم تنظیمات محتوا ، باید روی برگه Timeline Content کلیک کنید. Timeline Ultimate از انواع پست سفارشی نیز.

Timeline content settings

همچنین می توانید از میان آخرین پست ها ، دسته ها ، برچسب ها ، طبقه بندی های سفارشی ، بایگانی های سالانه یا حتی ماهانه.

هنگامی که از تغییرات راضی شدید ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا این جدول زمانی آماده شود.

نمایش جدول زمانی خود در یک پست یا صفحه h4>

هر جدول زمانی ایجاد شده توسط این افزونه دارای کد کوتاه و برچسب قالب منحصر به فرد خود است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد کوتاه را کپی کرده و سپس آن را در یک صفحه یا پست در وردپرس قرار دهید.

Copy and paste this shortcode to display your timeline

این تنها چیزی است که اکنون می توانید از صفحه بازدید کرده و جدول زمانی سبک Facebook خود را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند جدول زمانی سبک فیس بوک را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. شما می توانید چندین جدول زمانی اضافه کنید ، بنابراین در صورت تمایل می توانید جدول زمانی را برای رویدادها ، موضوعات یا نگهداری مجله خود اضافه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-facebook-style-timeline-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید