نحوه افزودن تصاویر کوچک / تصاویر برجسته چندگانه در وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید آیا راهی برای افزودن تصاویر کوچک یا تصاویر برجسته چند پست در یک پست وردپرس وجود دارد؟ به طور پیش فرض ، بیشتر تم های وردپرس با پشتیبانی داخلی از تصاویر برجسته ارائه می شوند که افزودن تصاویر کوچک پست را بسیار ساده می کند. با این حال هنگام کار روی پروژه های سفارشی ، ممکن است لازم باشد تصویر برجسته دوم را به یک پست اضافه کنید. در این مقاله ما به شما نحوه افزودن چند تصویر کوچک / تصاویر برجسته در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی تصاویر کوچک چند پست . پس از فعال کردن افزونه ، باید کد زیر را در پرونده functions.php طرح زمینه خود اضافه کنید. به شرطی که درست انجام دهید می توانید آن را در هر کجای پرونده اضافه کنید. راهنمای ما را در نحوه چسباندن قطعه ها از وب .


if (class_exists ('MultiPostThumbnails'))) {

MultiPostThumbnails جدید (آرایه (
'label' => 'تصویر ثانویه' ،
'id' => 'تصویر دوم' ،
'post_type' => 'پست'
 ))

 }

پس از افزودن آن ، اکنون می توانید یک تصویر برجسته ثانویه به پست خود اضافه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید ویرایش یک پست موجود یا ایجاد یک پست جدید است. باید بعد از جعبه تصویر برجسته در قسمت ویرایش پست وردپرس ، یک جعبه متای تصویر ویژه ثانویه مشاهده کنید.

Featured and secondary featured image in post edit area

حتی اگر می توانید یک تصویر برجسته ثانویه در سرپرست وردپرس خود اضافه کنید ، تا زمانی که موضوع خود را پیکربندی نکنید ، در سایت شما نمایش داده نمی شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد زیر را در داخل حلقه ارسال خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید آن را نمایش دهید. این می تواند در single.php (برای پست های منفرد) ، archive.php (فقط برای صفحات بایگانی) و غیره باشد.


پس از انجام این کار ، کار شما تمام می شود. طرح زمینه شما اکنون آماده نمایش چندین تصویر برجسته است. هنگام آزمایش اینگونه به نظر می رسید:

Adding Multiple Post Thumbnails or Featured Images in WordPress

می توانید این فرایند را تکرار کنید تا به اندازه مورد نیاز تصاویر برجسته اضافه کنید. همچنین می توانید پشتیبانی را به جای ارسال فقط به سایر پست های سفارشی گسترش دهید.

افزودن اندازه های تصویر کوچک جدید h4>

اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر تصویر بند انگشتی برای تصویر برجسته ثانویه دارید ، می توانید این کار را با ایجاد اندازه تصویر اضافی در وردپرس. فراموش نکنید که بازسازی تصاویر کوچک یا اندازه های تصویر جدید . پس از این می توانید با اندازه تصویر جدید در کد عکس نوشته های چندگانه خود تماس بگیرید. به عنوان مثال ، اگر اندازه تصویر جدیدی با نام second-featured-thumbnail ایجاد کنید ، می توانید این کد را در الگوی خود اضافه کنید:


امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند چندین تصویر برجسته را به مضامین وردپرس خود اضافه کنید. موارد استفاده ای که می توانید برای این افزونه فکر کنید چیست؟ چه زمانی می توانید ببینید که چند تصویر کوچک پست در وردپرس اضافه می کنید؟ با نظر دادن در پایین ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-multiple-post-thumbnails-featured-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید