نحوه افزودن تصاویر کوچک برای فیلمهای YouTube در وردپرس

آیا سایت های معروف را مشاهده کرده اید که از تصاویر کوچک ویدئویی YouTube در صفحه اول سایت خود استفاده می کنند؟ اگر یک کانال ویدیویی در سایتهایی مانند YouTube اجرا می کنید ، Vimeo یا دیگران ، در این صورت می توانید یک تصویر کوچک ویدیو را برای همه پست های حاوی فیلم در صفحات جلو و بایگانی وبلاگ خود نمایش دهید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن تصاویر کوچک برای فیلم های YouTube در وردپرس را نشان خواهیم داد.

An example of video thumbnails in WordPress

تصاویر کوچک ویدئو و تصاویر کوچک وردپرس h4>

وردپرس با قابلیت داخلی برای افزودن تصاویر برجسته یا تصاویر کوچک پست ، و بیشتر مضامین وردپرس از این ویژگی پشتیبانی می کنند. با این حال ، اگر می خواهید محتوای ویدئویی از YouTube ، سپس می خواهید آن محتوا را با تصاویر کوچک ویدیو به نمایش بگذارید. این مقاله با استفاده از قابلیت پیش فرض تصویر بند انگشتی وردپرس به شما کمک می کند این کار را انجام دهید.

راه اندازی پلاگین تصویر بند انگشتی ویدیو در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین تصاویر کوچک ویدیو . پس از فعال سازی افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به تنظیمات »ریز عکسهای ویدیو بروید.

Setting up video thumbnails

در صفحه تنظیمات ، توصیه می کنیم که تصویر کوچک را در کتابخانه رسانه خود ذخیره کنید. با این کار درخواستهای http خارجی در سایت شما کاهش می یابد و صفحات شما سریعتر بارگیری می شوند. در بخش انواع پست ، این پلاگین پست ها ، صفحات و اگر در وب سایت خود دارید ، انواع پستی را که می خواهید افزونه برای پیوندهای ویدیوها اسکن کند ، انتخاب کنید. آخرین گزینه در این صفحه انتخاب یک قسمت سفارشی است. برخی از پلاگین های ویدئویی برای وردپرس URL های ویدیو را در یک قسمت سفارشی ذخیره می کنند و اگر از چنین پلاگین هایی استفاده می کنید ، باید آن قسمت سفارشی را در اینجا وارد کنید. پس از آن بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در صفحه تنظیمات ، برگه ارائه دهندگان را نیز مشاهده خواهید کرد. اگر از Vimeo برای به اشتراک گذاشتن فیلم های خود استفاده می کنید ، باید برنامه ای در Vimeo ایجاد کنید و سپس شناسه مشتری ، راز مشتری ، رمز دسترسی و رمز دسترسی به رمزها را در اینجا وارد کنید.

Adding Vimeo app credentials

در برگه اقدامات گسترده ، می توانید پست های منتشر شده خود را برای فیلم ها اسکن کرده و تصاویر کوچک ویدئویی برای آنها ایجاد کنید. این افزونه همچنین یک دکمه برای پاک کردن همه تصاویر کوچک ویدئو و حذف آنها به عنوان پیوست از پست های شما فراهم می کند.

Scan posts to generate video thumbnails

ایجاد ریز عکسهای ویدیویی در پست های وردپرس h4>

اکنون که افزونه را راه اندازی کرده اید ، بیایید با افزودن یک URL ویدیو در یک پست وردپرس ، یک تصویر کوچک ویدیو ایجاد کنیم. برای این کار باید یک پست وردپرس ایجاد یا ویرایش کنید و URL ویدیوی خود را در قسمت ویرایش پست اضافه کنید. پس از انتشار پست ، خواهید دید که این افزونه یک تصویر کوچک ویدیویی برای شما ایجاد کرده و آن را به پست شما اضافه کرده است.

Adding a video in WordPress Post and Generating a Video Thumbnail

نمایش تصویر بند انگشتی ویدئو در قالب وردپرس خود h4>

افزونه عکسهای کوچک ویدئو از قابلیت تصاویر بند انگشتی وردپرس استفاده می کند. اکثر مضامین وردپرس برای نمایش خودکار ریز عکسهای پست تنظیم شده اند. این به این معنی است که طرح زمینه شما به صورت خودکار تصویر کوچک ویدیو را همراه با محتوای پست یا متن شما نمایش می دهد. اما اگر موضوع شما تصاویر کوچک ویدیو را نمایش نمی دهد ، پس باید پرونده های تم خود را ویرایش کنید و این کد را به الگویی که می خواهید تصویر کوچک نمایش دهد اضافه کنید.


نحوه افزودن دکمه Play در تصویر بند انگشتی وردپرس h4>

اکنون که می توانید تصاویر کوچک ویدئویی را با موفقیت در پست های وردپرس خود ضبط و نمایش دهید ، ممکن است بخواهید تصاویر کوچک تصویر معمولی خود را از تصاویر کوچک ویدیویی خود تشخیص دهید. این به کاربران شما اطلاع می دهد که ویدیویی در پست وجود دارد و آنها می توانند بر روی دکمه پخش کلیک کنند تا پست ویدیویی را مشاهده کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از برچسب های شرطی استفاده کنید تا بین تصاویر کوچک ویدئو و تصاویر کوچک پست منظم تمایز ایجاد کنید و یک دکمه پخش اضافه کنید.

برای استفاده از این روش باید مطمئن شوید که پستهای ویدئویی خود را در یک گروه خاص ، به عنوان مثال ، فیلم ها منتشر می کنید. سپس در داخل فایل های الگوی طرح زمینه خود مانند index.php ، archive.php ، category.php یا content.php به دنبال این خط کد بروید:

  

اکنون باید این کد را با کد زیر جایگزین کنیم:


    

  

این کد را بعد از تصویر بند انگشتی پست فقط برای پست های ثبت شده در گروه ویدیو اضافه می کند. مرحله بعدی بارگذاری فایل تصویری از صفحه رسانه »افزودن جدید است. از این تصویر به عنوان دکمه پخش استفاده خواهد شد. پس از بارگذاری فایل تصویر ، با کلیک روی پیوند ویرایش کنار تصویر ، به محل فایل تصویر توجه کنید.

مرحله آخر نمایش دکمه پخش است. ما از CSS برای نمایش و قرار دادن دکمه پخش در تصویر کوچک ویدیو استفاده خواهیم کرد. برای انجام این کار ، باید این کد CSS را با کلیک روی ظاهر »ویرایشگر در صفحه سبک موضوع یا طرح زمینه کودک خود کپی و جایگذاری کنید.

دکمه بازی.
    پس زمینه: url ('http://example.com/wp-content/uploads/playbutton.png') مرکز مرکز تکرار نمی شود؛
    موقعیت: مطلق؛
    بالا: 50٪؛
    سمت چپ: 50٪؛
    عرض: 74 پیکسل؛
    ارتفاع: 74px؛
    حاشیه: -35px 0 0 -35px؛
    z-index: 10؛
    تیرگی: 0.6؛
}
دکمه بازی: شناور {
    تیرگی: 1.0؛
}

فراموش نکنید که نشانی اینترنتی تصویر پس زمینه را با URL فایل تصویری دکمه پخش که قبلاً بارگذاری کرده اید ، جایگزین کنید. این همه است. اکنون باید پرونده های کوچک تصویر ویدیوی شما دارای یک دکمه پخش باشد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ویدیوهای YouTube خود را با تصاویر بند انگشتی در وردپرس برجسته کنید. برای بازخورد و س questionsال لطفاً نظر دهید یا ما را در Twitter

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-thumbnails-for-youtube-videos-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید