نحوه افزودن تایپوگرافی عالی در وردپرس با Typekit

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه طراحان قادر به استفاده از فونت های دلخواه وب در سایت های خود هستند؟ اغلب آنها با استفاده از Typekit ، سرویس Adobe که به شما امکان دسترسی به فونت های با کیفیت بالا را می دهد ، فونت های سفارشی را به WordPress اضافه می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای بهبود تایپوگرافی خود ، قلم های Typekit را در وردپرس اضافه کنید.

Typekit Fonts in WordPress

چرا از قلم های Typekit استفاده کنیم؟ h4>

Typekit یک سرویس محبوب قلم مبتنی بر اشتراک است که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. به جای پرداخت هزینه مجوزهای فونت جداگانه ، که می تواند بسیار گران تمام شود ، می توانید به کتابخانه صدها فونت آنها به صورت رایگان یا با نرخ ثابت سالانه دسترسی داشته باشید.

کتابخانه Typekit مجموعه ای عظیم با بیش از 1000 قلم است. برخی از زیباترین قلم هایی که می توانید در وب پیدا کنید از طریق Typekit ، سرویس Adobe در دسترس است.

برنامه رایگان اولیه آنها با دسترسی به بیش از 230 فونت ارائه می شود و شما می توانید از 2 خانواده قلم در یک وب سایت به صورت رایگان استفاده کنید. برنامه های دیگر از 49.99 دلار تا 99.99 دلار در سال شروع می شود.

این قلم های جذاب Typekit به راحتی و بدون کاهش سرعت بارگذاری صفحه به هر وب سایتی اضافه می شوند. قلم ها از CDN Adobe ارائه می شوند و با سرعت بسیار بالاتری نسبت به میزبانی وب در سایت خود بارگیری می شوند.

Typekit برای آموزش ویدئو وردپرس h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، می توانید در زیر به خواندن ادامه دهید.

چرا از قلم های وب سفارشی در وردپرس استفاده کنیم؟ h4>

تایپوگرافی نقشی اساسی در طراحی سایت شما دارد.

انتخاب فونت های مناسب ، شخصیت و پیام شما را به وضوح به خوانندگان شما منتقل می کند. مهم نیست که چه نوع تصویری را می خواهید به تصویر بکشید – حرفه ای ، دوستانه ، معمولی ، باتجربه – قلم های موجود در وب سایت شما می توانند به ارائه تصویر مناسب کمک کنند.

با استفاده از مجموعه صحیح قلم ها ، می توانید یک تأثیر ماندگار داشته باشید. به جای اینکه مانند هر سایت دیگری در وب به نظر برسید ، متن شما به طور محسوسی متفاوت است. انتخاب قلم مناسب برای سایت وردپرس می تواند وب سایت شما را از یک طراحی ساده به یک اثر هنری زیبا و خیره کننده تبدیل کند.

فونت های وب سفارشی مناسب می توانند:

  • افزایش نرخ تبدیل
  • نرخ گزاف گویی سایت خود را کاهش دهید
  • زمان صرف شده در وب سایت خود را افزایش دهید
  • یک تجربه به یادماندنی برای کاربران ایجاد کنید

آیا برای شروع با قلم های Typekit آماده هستید؟ در اینجا نحوه استفاده از Typekit برای شخصی سازی طرح وردپرس خود آورده شده است.

نحوه شروع کار با Typekit

ابتدا باید یک حساب Typekit ایجاد کنید. برای انجام این کار ، برای مقایسه برنامه های موجود ، فقط به Typekit.com مراجعه کنید.

شما باید انتخاب کنید برای کدام طرح می خواهید وارد سیستم شوید. این طرح رایگان شما را به یک وب سایت محدود می کند و دسترسی به قلم های محدود را نیز شامل می شود. ممکن است بخواهید برای امتحان کردن آن با طرح رایگان شروع کرده و بعداً آن را ارتقا دهید. این نسخه به شما یک کتابخانه بزرگتر از قلم ها را می دهد و می توانید از آنها در وب سایت های بیشتری استفاده کنید.

Typekit Subscription Plans

مرحله بعدی ایجاد یک کیت است. این کیت به شما امکان می دهد کتابخانه خاصی از فونت ها و تنظیمات را برای وب سایت خود تنظیم کنید ، بنابراین Typekit فقط پرونده ها و کد مورد نیاز را بارگیری می کند. برای ایجاد کیت خود ، نام سایت و نام دامنه خود را اضافه کنید و سپس بر روی ادامه کلیک کنید.

Creating a kit for your site

بعد از اینکه اطلاعات خود را برای کیت خود پر کردید ، Typekit کمی کد JavaScript به شما می دهد تا به سایت خود اضافه کنید. می توانید این کد را در یک ویرایشگر متن مانند Notepad کپی و جای گذاری کنید تا اکنون ذخیره شود. ما در مرحله بعدی این آموزش آن را به سایت شما اضافه خواهیم کرد.

در حال حاضر ، می توانید انتخاب فونت های خود را شروع کنید. می توانید با انتخاب گزینه هایی مانند طبقه بندی ، وزن ، عرض ، ارتفاع x و موارد دیگر ، کتابخانه قلم را مرور کرده و فیلتر کنید.

Choosing a font from Typekit library

وقتی فونتی را که دوست دارید مشاهده کردید ، می توانید برای جزئیات بیشتر و مثالها روی آن کلیک کنید. اگر می خواهید آن را به کیت وب خود اضافه کنید ، روی دکمه استفاده وب: افزودن به کیت در سمت راست کلیک کنید.

add a typekit font to your web kit

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن شما باید قلم انتخابی خود را به کیتی که تازه ایجاد کرده اید اضافه کنید.

adding your custom web font to a kit

اکنون می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا تغییرات را در کیت خود ذخیره کنید.

publish your kit to save your changes

این همه! کیت قلم شما اکنون آماده استفاده است.

افزودن قلمهای Typekit در وردپرس h4>

ساده ترین راه برای افزودن فونت های وب دلخواه جدید به وبلاگ وردپرس با استفاده از یک پلاگین WordPress Typekit است.

ما Typekit را توصیه می کنیم قلم ها برای پلاگین وردپرس . پس از نصب و فعال سازی افزونه ، می توانید به تنظیمات »قلم های Typekit برای پیکربندی پلاگین مراجعه کنید.

using a wordpress typekit plugin to customize fonts

ابتدا باید کد JavaScript را که قبلاً ذخیره کرده اید در قسمت کد تعبیه شده Typekit جای گذاری کنید. پس از آن ، می توانید انتخاب کنندگان CSS برای مشخص کردن مکانی که می خواهید از فونت در سایت خود استفاده کنید.

در تصویر بالا ، ما قلم را به انتخابگر CSS h1.site-title اضافه کردیم.

قالب وردپرس شما ممکن است از کلاسهای مختلف برای عناصر مختلف استفاده کند. برای یافتن آن کلاسهای CSS باید از ابزار Inspect Element در مرورگر وب خود استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید ورق وردپرس برای کمک به شما در شروع کار ورق تقلب CSS را برای مبتدیان ایجاد کرد.

Using Inspect Element tool in Google Chrome to find CSS classes

این همه! امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید تایپوگرافی عالی را در وردپرس با Typekit اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه قلم های وب Google را در مضامین وردپرس خود اضافه کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-awesome-typography-in-wordpress-with-typekit/.

دیدگاهتان را بنویسید