نحوه افزودن برچسب نویسنده فیس بوک در وردپرس

آیا توجه کرده اید که فیس بوک اکنون اطلاعات نویسنده را در پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک نمایش می دهد؟ اخیراً یکی از کاربران ما وضعیت فیس بوک ما را دید و از ما پرسید که چگونه می توانند برچسب نویسنده فیس بوک را در سایت خود اضافه کنند. با توجه به پایگاه گسترده کاربران فیس بوک ، این برای استراتژی رسانه های اجتماعی هر سایتی بسیار مهم است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متا تگ نویسنده فیس بوک را در وردپرس اضافه کنید.

Facebook Author Tag Demo

برچسب نویسنده فیس بوک چگونه کار می کند؟ h4>

هنگامی که برچسب نویسنده Facebook را در سایت خود اضافه کردید ، هر زمان که مقاله شما به اشتراک گذاشته می شود ، نام شما را با پیوندی به نمایه شما نمایش می دهد.

این برای وبلاگهای نویسنده منفرد و وبلاگهای چند نویسنده زیرا باعث قرار گرفتن بیشتر در معرض نام تجاری شخصی شما می شود.

روش های مختلفی برای افزودن برچسب Facebook Author در سایت شما وجود دارد. ما هم روش افزونه و هم روش کد را برای افزودن متا تگ Facebook Author در سایت وردپرسی به شما نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

با استفاده از پلاگین Yost WordPress SEO برچسب نویسنده Facebook را اضافه کنید h4>

اگر از نصب کنید و افزونه Yoast WordPress SEO را نصب کنید ، خوش شانس هستید زیرا دارای پشتیبانی از داده های متا نمودار Open Facebook .

شما فقط باید از صفحه SEO »اجتماعی در سرپرست وردپرس خود بازدید کرده و مطمئن شوید که کادر کنار گزینه” Add Open Graph meta data “علامت گذاری شده است.

Enable Facebook open graph meta data in WordPress

مرحله بعدی افزودن شناسه فیس بوک در حساب وردپرس است. به سادگی از صفحه کاربران »نمایه خود بازدید کرده و URL نمایه فیس بوک خود را وارد کرده و برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Add Facebook profile URL in WordPress

این همه ، SEO WordPress اکنون هنگام انتشار مقاله ، به طور خودکار برچسب نویسنده فیس بوک یا منتشر شده توسط برچسب را وارد می کند. وردپرس SEO همچنین به شما امکان می دهد عنوان صفحه و توضیحات خود را به راحتی برای فیس بوک اضافه کنید ، و حتی می توانید به صورت صریح تصویر بند انگشتی فیس بوک برای پست های خود .

با استفاده از کد h4> برچسب نویسنده Facebook را در وردپرس اضافه کنید

از آنجا که ما قبلاً از افزونه Yoast SEO در سایت خود استفاده کرده ایم ، استفاده از روش فوق برای ما منطقی است. اما اگر می خواهید متا تگ نویسنده فیس بوک را بدون افزونه در سایت خود اضافه کنید ، کافی است کد زیر را در بخش

سایت خود اضافه کنید.

حتماً پیوندهای بالا را با پیوند صفحه فیس بوک سایت خود و پیوند نمایه شخصی خود جایگزین کنید.

اگر نمی خواهید پرونده های تم خود را ویرایش کنید ، می توانید از افزونه Headers and Footers را وارد کنید تا این کد را در سایت خود اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند برچسب نویسنده فیس بوک را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در مورد نحوه افزودن کارتهای Twitter در وردپرس .

با تصویر نادرست نشان داده شده در فیس بوک مشکلی دارید؟ در اینجا نحوه رفع مشکل تصویر نادرست فیس بوک در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-facebook-author-tag-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید