نحوه افزودن بخش واژه نامه یا فرهنگ لغت در سایت وردپرس خود

آیا می خواهید بخش واژه نامه یا فرهنگ لغت را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ در بخش واژه نامه کلیه اصطلاحات و اختصارات مربوط به تجارت شما وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی موضوعات صنعت را برای مشتریان خود توضیح دهید. این به شما کمک می کند اعتماد را جلب کنید و خود را به عنوان یک رهبر صنعت در اختیار داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بخش واژه نامه یا فرهنگ لغت را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

Adding a glossary in WordPress

واژه نامه یا فرهنگ لغت چیست؟ h4>

یک واژه نامه یا فرهنگ لغت تعاریفی از اصطلاحات ذکر شده به ترتیب حروف الفبا در مورد یک موضوع خاص دارد. این کلمه کلیدی و توضیح را مانند یک فرهنگ لغت عمومی نشان می دهد که به کاربران کمک می کند معنی یک اصطلاح ، عبارت یا مخفف خاص را پیدا کنند.

شما می توانید به واژه نامه وردپرس WPBeginner مراجعه کنید تا از چگونگی یک واژه نامه یا فرهنگ لغت معمولی ایده بگیرید. به نظر می رسد.

WordPress glossary

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی بخش واژه نامه یا فرهنگ لغت را در سایت وردپرس خود اضافه کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

افزودن واژه نامه یا فرهنگ لغت در سایت وردپرس خود h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی واژه نامه CM Tooltip . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به طور خودکار به صفحه تنظیمات افزونه هدایت می شوید.

در زیر “تنظیمات عمومی” می توانید صفحه ای را برای نمایش اصطلاحات واژه نامه ، تنظیم URL صفحه واژه نامه و مدیریت گزینه های برجسته سازی اصطلاحات واژه نامه انتخاب کنید. همچنین می توانید گزینه حساس به حروف بزرگ را برای واژه نامه خود فعال کنید.

Glossary settings

اگر سایت شما دارای صفحه واژه نامه نیست ، می توانید گزینه “ایجاد صفحه برای صفحه اصطلاحات” را فعال کنید تا صفحه جدیدی برای واژه نامه خود ایجاد کنید. به طور پیش فرض ، URL صفحه واژه نامه “Yourite.com/glossary” خواهد بود.

اگر واژه نامه پیوند همیشگی تنظیمات را در این صفحه تغییر دهید ، می توانید از جدید خود استفاده کنید برای مشاهده صفحه واژه نامه حلزون حرکت کردن (کلمه کلیدی) .

پس از اتمام کار ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا این تنظیمات ذخیره شود.

بعد ، برای پیکربندی تنظیمات نمایش واژه نامه خود ، باید از برگه “صفحه فهرست واژه نامه” بازدید کنید.

هر گزینه دارای یک نماد علامت سوال در کنار آن است. می توانید روی این نماد حرکت کنید و ببینید هر گزینه خاص چه کاری انجام می دهد.

Index page settings

پس از آن ، برای مدیریت تنظیمات پیوند برای واژه نامه خود ، باید به برگه “Glossary Term” بروید. شما این گزینه را دارید که “صفحه واژه نامه را در یک پنجره / برگه جدید باز کنید”. گرچه فکر نمی کنیم این یک تجربه کاربری خوب ایجاد کند ، شما می توانید تنظیماتی را که متناسب با نیاز شما است انتخاب کنید.

Glossary term settings

افزودن واژه نامه جدید h4>

اکنون که تنظیمات واژه نامه را پیکربندی کرده اید ، آماده افزودن اصطلاحات واژه نامه و تعریف آنها هستید.

برای افزودن واژه نامه جدید به سادگی به صفحه CM Tooltip Glossary »افزودن مطلب جدید در قسمت مدیریت WordPress خود بروید.

ابتدا باید عنوان واژه نامه خود را ارائه دهید و سپس توضیحات را در ویرایشگر متن بنویسید. پس از نوشتن جزئیات ، روی دکمه “انتشار” کلیک کنید.

Add new glossary term

می توانید هر تعداد اصطلاحات واژه نامه را اضافه کنید ، و آنها به صورت حروف الفبا در صفحه واژه نامه شما مرتب می شوند. همچنین به شما امکان می دهد عنوان اصطلاح واژه نامه را با اعداد شروع کرده و قبل از اصطلاحات الفبا در صفحه واژه نامه نمایش دهید.

پس از افزودن چند اصطلاح ، می توانید به سایت وردپرس خود مراجعه کنید تا صفحه واژه نامه را در عمل مشاهده کنید.

توجه: آدرس صفحه واژه نامه / فرهنگ لغت همان است که در تنظیمات عمومی بالا ایجاد کرده اید.

Glossary page

اگر صدها اصطلاح واژه نامه دارید ، کاربران شما می توانند روی هر الفبا یا مقدار عددی بالا کلیک کنند تا اصطلاحات خاص را در صفحه فرهنگ لغت به راحتی مشاهده کنند.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه واژه نامه یا فرهنگ لغت را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی گام به گام ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-glossary-or-dictionary-section-in-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید