نحوه افزودن اطلاعات تماس غنی در وردپرس

موتورهای جستجوی وب مانند Google یا Bing در تلاشند تا بیشتر و بیشتر از محتوای وب سایت هایی که فهرست می کنند ، معنایی بگیرند. نشانه گذاری های خاصی مانند microdata و microformats ایجاد شده است تا به موتورهای جستجو کمک کند معنی محتوای شما را درک کنند. موتورهای جستجو با استفاده از این داده ها اطلاعات بیشتری را در صفحه نتایج جستجو ارائه می دهند. داشتن قطعه های غنی در جستجو نشان داده است که میزان کلیک را بهبود می بخشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی اطلاعات تماس غنی را در سایت وردپرس خود اضافه کنید ، بنابراین آنها می توانند به عنوان قطعه های غنی در نتایج جستجو نمایش داده شوند.

قطعه های غنی برای تماس چیست؟ h4>

شاید شما قبلاً این قطعه های غنی را حتی بدون دانستن آنها دیده باشید. هنگامی که یک وب سایت در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، اطلاعات تماس مربوطه مانند آدرس ، شهر ، شماره تلفن و غیره را در زیر توضیحات اضافه می کند. در اینجا مثالی آورده شده است:

Rich Snippet Contact Information

چرا باید مراقب باشم؟ h4>

این سوال خوبی است. قطعه های غنی می توانند کمک بزرگی به شما نشان دهند که محتوای شما به جستجوی کاربر مرتبط است. این می تواند CTR (کلیک کردن روی نرخ) صفحه شما را در نتایج جستجو افزایش دهد. این نیز یک روش عالی برای برجسته سازی در برابر رقبای خود در مورد کلمات کلیدی انتخابی شماست. اغلب مشاغل کوچک محلی پشت منحنی قرار دارند ، بنابراین اگر شما یکی از صاحبان مشاغل کوچک باهوش هستید ، پس حتماً این روش را در سایت خود پیاده کنید.

نحوه افزودن اطلاعات تماس غنی در وردپرس h4>

ما به دو روش برای درج اطلاعات تماس غنی در سایت وردپرس شما نگاهی خواهیم انداخت. یکی به پلاگین احتیاج دارد و دیگری روش کدگذاری سخت است.

روش 1: با پلاگین Rich Contact Widget

ساده ترین راه استفاده از مخاطب غنی است افزونه ویجت . پس از نصب و فعال سازی افزونه ، به زیرمنوی Appearance »Widgets بروید. شما می توانید ابزارک Rich Contact را در یکی از مناطق ویجت موضوع خود اضافه کنید. تمام اطلاعات تماس خود را پر کنید و اجازه دهید این پلاگین از مارک مورد نیاز برای قطعه های غنی مراقبت کند.

علاوه بر این ، می توانید یک نقشه تصویری از مکان خود نمایش دهید و یک لینک بارگیری برای کارت ویزیت حاوی داده های تماس خود ارائه دهید. اینها فقط گزینه هایی برای بازدیدکنندگان وب سایت شما هستند و می توانند در پیکربندی ویجت غیرفعال شوند.

روش 2: کدگذاری سخت در طرح زمینه شما

این روش نیاز به ویرایش پرونده های قالب WordPress شما دارد ، جایی که می خواهید اطلاعات مخاطب برای شما نمایش داده شود. مثال زیر نحوه افزودن میکرو داده ها و ریزفرمت ها را به شما نشان می دهد ، اما فقط می توانید از یکی از آنها استفاده کنید (ریز داده ها توسط Google توصیه می شود).


منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-rich-contact-information-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید