نحوه افزودن اسلایدر ویژه مطالب در وردپرس

آیا می خواهید یک اسلایدر محتوای ویژه مانند Yahoo یا ESPN اضافه کنید؟ بسیاری از سایت های معروف از اسلایدر محتوای ویژه برای نمایش آخرین مطالب قابل توجه خود استفاده می کنند. در این مقاله ، ما نحوه افزودن اسلایدر محتوای ویژه در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Example of a featured content slider in WordPress

برای این آموزش ، ما از Soliloquy پلاگین استفاده می کنیم که https بهترین اسلایدر وردپرس پلاگین موجود در بازار. فوق العاده سریع ، استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی های عالی مانند محتوای ویژه است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ابتدا باید پلاگین Soliloquy را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی ، باید از Soliloquy »تنظیمات بازدید کرده و روی برگه افزودنی ها کلیک کنید.

برای یافتن “Addon Content Addon” به پایین اسکرول کرده و بر روی دکمه نصب / فعال سازی کلیک کنید (توجه: افزونه محتوای ویژه فقط با مجوز Developer همراه است).

همچنین ممکن است بخواهید افزونه Themes را فعال کنید که چندین طرح از پیش ساخته شده برای اسلایدرهای شما را به شما پیشنهاد می دهد.

Installing and activating featured content addon

پس از فعال شدن همه افزونه ها ، آماده ایجاد اسلایدر جدید خود هستیم.

برای ایجاد نوار لغزنده محتوای ویژه خود ، به Soliloquy »Add New بروید.

در صفحه جدید کشویی Soliloquy ، نوع کشویی جدیدی به نام محتوای برجسته را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که آن را انتخاب می کنید ، رابط لغزنده از بارگذاری تصاویر به انتخاب محتوای ویژه تبدیل می شود.

Adding a new featured content slider in WordPress using Soliloquy

گفتگوی گفتگو به شما امکان می دهد از میان انواع پست های خود محتوا را انتخاب کنید. این بدان معنی است که شما می توانید انواع پست های سفارشی برای محصولات ، توصیفات ، رویدادها ، پست ها ، صفحات و غیره

معیار انتخاب بعدی که می توانید اعمال کنید انتخاب طبقه بندی a > به عنوان مثال ، شما می توانید یک برچسب “برجسته” به تمام پست های برجسته خود اضافه کنید و Soliloquy به طور خودکار تمام پست هایی را که دارای یک برچسب برجسته هستند نشان می دهد.

Soliloquy به شما امکان می دهد پست ها را به صورت جداگانه از کشویی انتخاب یا حذف کنید. به سادگی شروع به تایپ چند کلمه اول عنوان پست کنید ، و نتایج مطابق با آن در زیر شروع می شود.

به غیر از این ویژگی ها ، می توانید تعداد اسلایدها ، تنظیمات پیوند ، تصویر برجسته ، تنظیم مجدد تصویر و غیره

برای تنظیم دقیق اسلایدر خود می توانید به برگه پیکربندی بروید.

Configuring advanced options for your slider

تعدادی گزینه وجود دارد که می توانید آنها را پیکربندی کنید تا مطمئن شوید که اسلایدر شما مطابق میل شما کار می کند. همیشه می توانید به این صفحه برگردید و تغییرات لازم را انجام دهید.

پس از پایان کار با لغزنده ، کافیست دکمه انتشار را فشار دهید تا اسلایدر شما در دسترس باشد.

نمایش لغزنده محتوای ویژه h4>

Soliloquy چندین روش برای نمایش لغزنده ها در مکان مورد نظر شما ارائه می دهد. ساده ترین راه ویرایش یک پست / صفحه است و به سادگی بر روی دکمه افزودن لغزنده کلیک کنید.

Adding a slider into a WordPress post or page

Soliloquy یک کد کوتاه و برچسب های الگو برای افزودن دستی اسلایدر در سایت خود. اگر می خواهید لغزنده را در یک صفحه اول استاتیک ، یک صفحه یا پست وارد کنید ، می توانید از کد کوتاه استفاده کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید با ویرایش یک فایل تم ، نوار لغزنده را قرار دهید ، می توانید از برچسب الگو استفاده کنید.

با کلیک ساده روی نماد Soliloquy می توانید هم کد کوتاه و هم برچسب الگو را پیدا کنید. این لیست اسلایدرهایی را که ایجاد کرده اید به شما نشان می دهد. در کنار هر اسلایدر ، کد کوتاه و برچسب الگو را مشاهده خواهید کرد.

Slider shortcode and template tag

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه اسلایدر محتوای ویژه را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست تخصصی 20 افزونه وردپرس برای سال 2015 باید داشته باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-featured-content-slider-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35