نحوه افزودن ابزارک های وردپرس در محتوای پست و صفحه

ابزارک ها باعث می شوند کاربران بتوانند به سادگی موارد را در سایت وردپرس خود بکشند و رها کنند. حتی اگر می توانید قدرت ابزارکهای پیش فرض وردپرس را افزایش دهید ، آنها هنوز محدود به مناطق آماده ویجت در موضوع شما مانند نوارهای کناری و پاورقی ها هستند. آیا خوب نیست که بدون نوشتن یک خط کد ، در پست یا محتوای صفحه خود ابزارک اضافه کنید؟ خوب ، در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ابزارک های وردپرس را در پست ها و صفحات اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است کد کوتاه amr برای هر ابزارک . پس از فعال سازی افزونه ، به Appearance »Widgets بروید. در مرحله بعدی ، ابزارک هایی را که می خواهید در پست یا صفحه خود نمایش دهید ، در نوار کناری کد کوتاه بکشید و رها کنید.

Adding WorPress widgets in post or page content

اکنون این ابزارک ها آماده اضافه شدن به محتوای شما هستند. به صفحه ویرایش پست یا صفحه بروید و کد کوتاه زیر را در محتوای خود هر کجا که دوست دارید جایگذاری کنید: [do_widget widgetname]. به عنوان مثال:

[تقویم_ویجت را انجام دهید]

[do_widget pages]

اگر نام ویجت فضایی در آن وجود دارد ، پس باید نام ویجت را در نقل قول هایی از این قبیل اضافه کنید:

[do_widget "پست های اخیر"]

همین اکنون می توانید ابزارک های وردپرس را در محتوای پست و صفحه خود اضافه کنید. اگر می خواهید کمی بیشتر به ابزارک های خود سبک اضافه کنید ، ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه ایجاد ابزارک های وردپرس رنگی و کمتر کسل کننده. اکثر ابزارک ها عنوان دارند ، اما اگر نمی خواهید آنها را نمایش دهید ، از این آموزش در نحوه پنهان کردن عناوین ابزارک .

عیب یابی h4>

اگر ویجت در محتوای شما نشان داده نمی شود ، پس باید از شناسه ویجت در کد کوتاه استفاده کنید. ابتدا مطمئن شوید که ویجت مناسب را در نوار کناری کد کوتاه اضافه کرده اید و کد کوتاه را با نام ویجت در پست یا صفحه خود اضافه کرده اید. آن پست / صفحه را منتشر کرده و در یک پنجره مرورگر جدید باز کنید. رشته زیر را در انتهای URL صفحه به این ترتیب اضافه کنید:

http://www.example.com/page-title/؟do_widget_debug

این به شما اطلاعات اشکال زدایی با شناسه ابزارک را نشان می دهد. در زیر نوار کناری کد کوتاه به دنبال شناسه های ابزارک بگردید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند ابزارک هایی را به پست ها یا صفحات وردپرس خود اضافه کنید. برای س questionsال و بازخورد لطفاً با دنبال کردن @ در مورد ما نظر یا توییت بگذارید wpbeginner .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-wordpress-widgets-in-post-and-page-content/.

دیدگاهتان را بنویسید