نحوه افزودن ابزارک تعداد اشتراک رسانه های اجتماعی در وردپرس

در اوایل این وبلاگ ، ما یک صفحه تقلب در رسانه های اجتماعی برای وردپرس ، اما این فقط نحوه افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی را به شما نشان می دهد. با رشد شبکه های اجتماعی و بالغ شدن وب ، کمتر شاهد دکمه های ساده رسانه های اجتماعی هستیم. دکمه های رسانه های اجتماعی با ابزارک های تعداد اشتراک مانند ویجت retweet tweetmeme ، شمارنده digg ، اشتراک فیس بوک و موارد دیگر جایگزین می شوند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید دکمه های مختلف به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در وردپرس اضافه کنید.

ابزارک اصلی را بگیرید h4>

بیشترین تعداد اشتراک بخشی از JavaScript است که باید آن را از سرویس رسانه های اجتماعی بازیابی کنید. این مقاله همچنین قرار است به عنوان یک فروشگاه واحد باشد. می توانید برای یافتن موقعیت مکانی برای برترین خدمات رسانه های اجتماعی به اینجا بیایید زیرا یافتن آنها در سایت هایشان بسیار دشوار است. هدف این مقاله جلوگیری از استفاده هرچه بیشتر افزونه ها است ، بنابراین هنگام انتخاب نوع سایت را انتخاب کنید: عادی.

سفارشی سازی کدها h4>

از آنجا که کد را برای یک سایت عادی انتخاب کردیم ، ممکن است لازم باشد آن را اصلاح کنیم تا با وردپرس سازگار شود. ما همچنین قرار است فقط دکمه های تعداد جمع و جور تعداد را نشان دهیم. البته می توانید از کدها به عنوان راهنما برای دریافت اندازه های مختلف استفاده کنید.

توجه: همه این کدها را باید درون یک حلقه جایگذاری کنید ، به احتمال زیاد در پرونده single.php خود هستید.

حفاری h3>

   

به طور معمول ، لازم نیست قسمت href از قسمت پیوند را اضافه کنید. اما اگر این کار را نکنید و نظرات یا پست های صفحه بندی شده داشته باشید ، دکمه digg شما در همه صفحات کار نمی کند. بنابراین اگر صفحه اصلی ارسال شده باشد ، صفحه دوم URL ارسال را نشان می دهد که به کاربران امکان می دهد محتوای تکراری را برای کاوش ارسال کنند.

StumbleUpon

 

Tweetmeme بازتوییت h3>

 

اطمینان حاصل کنید که متغیر Tweetmeme_source را به دسته توییتر خود تغییر دهید. در حال حاضرwpbeginner است. بنابراین هر وقت کسی کلیک کرد RTwpbeginner عنوان پست – پیوند را نشان می دهد. ما از bit.ly به عنوان سرویس کوتاه کردن لینک استفاده می کنیم ، شما می توانید آن را به دیگران که tweetmeme پیشنهاد می دهد تغییر دهید اما bit.ly بهترین سرویس است.

اشتراک فیس بوک h3>

  اشتراک  

فیس بوک مانند دکمه h3>

Facebook Like Button ابزاری تلفنی برای ترافیک است. سید نشان داده است که چگونه در خبرنامه WordPress ما در گذشته کمک کرده است.

  

برای دیدن گزینه های بیشتر به نحوه افزودن Facebook Like دکمه در وردپرس .

Reddit

 

تعداد Google Buzz Njuice

Google Buzz API فعال ندارد که بتواند شمارش را کنترل کند. چند روش برای کار کردن در اطراف آن وجود دارد که شمارش غلطی را به شما ارائه می دهد. اما برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند Google Buzz Count داشته باشند ، در اینجا نحوه افزودن آن آورده شده است.

 

Sphinn

  submit_url = ' '؛ 

دکمه LinkedIn h3>

 

منبع: نحوه افزودن دکمه LinkedIn رسمی در وردپرس

این همان سفارشی سازی ماست که برای کارکرد کامل هر یک از این ابزارک ها با وردپرس نیاز داریم. اکنون ، ممکن است مجبور شوید یک ظاهر طراحی شده را متناسب با طرح زمینه خود تنظیم کنید. بهتر است این کدها را بالای کد. همچنین می توانید برای نمایش یک نماد شناور در پایین پنجره خود از افزونه اشتراک گذاری هوشمند ما استفاده کنید.

آیا ابزارک دیگری در شبکه های اجتماعی دارید که بخواهید اضافه کنید؟ به ما اطلاع دهید ، و می توانیم کدها را از اینجا دریافت کنیم. اگر از ابزارک دیگری استفاده می کنید و کد را آماده دارید ، لطفاً آن را برای ما ارسال کنید تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-social-media-share-count-widgets-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید