نحوه افزودن آواتارهای پیش فرض جدید در وردپرس

حدود 3 سال پیش ، ما به شما نشان دادیم چگونه تغییر gravatar پیش فرض در وردپرس با استفاده از روش کد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن آواتارهای پیش فرض جدید در وردپرس با استفاده از یک افزونه را نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید این کار را بدون ویرایش یک خط کد انجام دهید.

چرا آواتارهای پیش فرض؟ h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس از gravatar برای نمایش آواتارهای کاربر بر اساس ایمیل آنها استفاده می کند [به مقاله ما در Gravatar چیست و چرا باید از آن استفاده کنید ]. اگر کاربری در gravatar ثبت نشده باشد ، این یک آواتار مرد مرموز را نشان می دهد. در صورت تمایل می توانید آن را متناسب با مارک تجاری سایت خود تنظیم کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برای این کار ، کافیست افزونه Avatar پیش فرض جدید را اضافه کنید.

پس از فعال شدن ، به سادگی به کتابخانه رسانه بروید تا تصویری را که می خواهید گراواتار باشد بارگذاری کنید. اگر تصویر را با اندازه دقیق بارگذاری کنید ، احتمالاً بهتر است. بنابراین اگر gravatar سایت شما 48 48 48 پیکسل است ، از این بعد استفاده کنید. پس از انجام این کار ، به تنظیمات »بحث و گفتگو بروید.

در قسمت gravatar فیلدهایی وجود دارد که به شما امکان می دهد نام و URL تصویر را اضافه کنید.

Default Avatar

تنها نکته منفی در مورد این افزونه که دیدیم این بود که به شما اجازه نمی دهد یک بار avatar را اضافه کنید. اما اگر دوست دارید همیشه می توانید آواتارهای پیش فرض را تغییر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-new-default-avatars-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35