نحوه افزایش حداکثر اندازه بارگذاری پرونده در وردپرس

آیا می خواهید حداکثر اندازه بارگذاری پرونده را در وردپرس افزایش دهید. برخی از مواقع محدودیت اندازه بارگذاری پرونده کم است که می تواند شما را از بارگذاری پرونده از طریق Media uploader متوقف کند یا پلاگین ها و مضامین را نصب کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای برطرف کردن مشکلات ، به راحتی حداکثر اندازه بارگذاری پرونده را در وردپرس افزایش دهید.

Increasing maximum file upload size in WordPress

توجه: این یک آموزش سطح متوسط ​​است. ممکن است با برخی از به اشتراک گذاشته شده کار نکند. میزبان در این صورت باید از ارائه دهنده خدمات میزبانی خود درخواست پشتیبانی کنید. ما از HostGator a استفاده می کنیم > ، و آنها بیشتر از موارد مفید از این قبیل مفید هستند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چگونه حداکثر اندازه بارگذاری پرونده را در وردپرس بررسی کنیم؟ h4>

هنگام بارگذاری تصاویر یا رسانه ، وردپرس به طور خودکار حداکثر اندازه اندازه بارگذاری پرونده را نشان می دهد. برای بررسی آن می توانید به سادگی به صفحه رسانه »افزودن جدید بروید و حداکثر محدودیت اندازه فایل را برای سایت وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.

Checking maximum file upload size limit in WordPress

1: پرونده توابع تم h4>

مواردی وجود دارد که ما فقط با افزودن کد زیر در قالب پرونده Functions.php ، می توانید اندازه بارگذاری را افزایش دهید:

ini_set ('upload_max_size'، '64M')؛
ini_set ('post_max_size'، '64M')؛
ini_set ('max_execution_time'، '300')؛

2. یک پرونده PHP.INI موجود ایجاد یا ویرایش کنید h4>

برای این روش باید به پوشه ریشه سایت وردپرس خود با با استفاده از FTP یا برنامه File Manager در داشبورد cPanel حساب میزبانی خود.

در اکثر موارد اگر از یک میزبان مشترک هستید ، یک فایل php.ini را در فهرست خود نمی بینید. اگر فایلی را مشاهده نکردید ، فایلی به نام php.ini ایجاد کنید و آن را در پوشه اصلی بارگذاری کنید. در آن فایل کد زیر را اضافه کنید:

 upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64 میلیون
max_execution_time = 300 

گزارش شده است که این روش برای بسیاری از کاربران کارساز است. بخاطر بسپارید اگر 64 کار نمی کند ، 10 مگابایت مگابایت را امتحان کنید (بعضی اوقات این کار را می کند).

3 روش htaccess h4>

برخی افراد سعی کرده اند از . htaccess روش که در آن با تغییر در پرونده .htaccess در پوشه ریشه ، می توانید حداکثر اندازه بارگذاری را در وردپرس افزایش دهید. پرونده .htaccess را در پوشه اصلی سایت وردپرس خود ویرایش کرده و کد زیر را اضافه کنید:

 php_value upload_max_filesize 64M
php_value post_max_size 64M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300 

باز هم ، مهم است که تأکید کنیم اگر شما در یک بسته میزبانی مشترک هستید ، ممکن است این تکنیک ها جواب ندهند. در این صورت ، برای افزایش محدودیت باید با میزبانی وب خود تماس بگیرید. برای شما.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند حداکثر اندازه بارگذاری پرونده را در وردپرس افزایش دهید. اگر هنوز مشکلی دارید ، مراحل راهنمای عیب یابی وردپرس برای رفع آن.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-increase-the-maximum-file-upload-size-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید