نحوه افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش در وردپرس

هنگام شروع کار ، بیشتر وبلاگ نویسان معتقدند که جلب افراد به وبلاگ شما بسیار دشوار است. در حالی که بیشتر وبلاگ نویسان متخصص فکر می کنند جذب افراد به وبلاگ شما قسمت ساده ای است. جابجایی کاربران در سایت شما دشوارتر است. اکثر کاربران بدون اینکه به صفحه دوم بروند به سایت شما می آیند و در نهایت خارج می شوند. وقتی کاربری حتی بدون رفتن به صفحه دوم آنجا را ترک می کند ، نرخ پرش شما را افزایش می دهد. همچنین بازدید از صفحه شما را در هر بازدید کاهش می دهد. در یک تصویر بزرگتر ، درآمد تبلیغات شما کاهش می یابد. در این مقاله ، ما نکات و ترفندهایی را به شما کمک خواهیم کرد که به شما کمک می کند بازدید از صفحه را افزایش دهید و نرخ پرش را در وردپرس کاهش دهید.

قبل از شروع h4>

بیایید برخی از اصول مربوط به اصطلاحات و فناوری را بیان کنیم. نرخ گزاف گویی درصد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما وارد می شوند و “جستن” می کنند (سایت را ترک می کنند) به جای ادامه مشاهده صفحات دیگر در همان سایت. مشاهده صفحه درخواستی برای بارگذاری یک صفحه در سایت اینترنتی است. ما از Google Analytics استفاده می کنیم تا داده های ما را ردیابی کنید. شما می توانید از خدمات تجزیه و تحلیل دیگری استفاده کنید ، یا می توانید به سادگی نصب google analytics در سایت وردپرسی خود .

اکنون که از اصطلاحات اساسی مراقبت کردیم ، احتمالاً از خود می پرسید چرا هک کردن این اعداد مهم است؟

اگر سایتی را اجرا می کنید که اصولاً توسط تبلیغات بنر از آن کسب درآمد می شود ، تعداد بازدیدهای صفحه مهم است. اگر می خواهید مخاطبان وفاداری ایجاد کنید ، پس تعداد نرخ پرش مهم است. همچنین هرچه نرخ گزاف گویی شما پایین باشد ، تبلیغات eCPM (هزینه در هزار) یا CPC (هزینه هر کلیک) بهتر دریافت خواهید کرد. وقتی همان کاربر صفحه بعدی را مشاهده می کند ، به احتمال زیاد ارائه دهنده تبلیغات شما آگهی بهتری برای ارائه به وی دارد بنابراین eCPM یا CPC بالاتری به شما می دهد.

ما با مشتریان زیادی مشورت کرده ایم که به آنها کمک می کند تعداد بازدیدهای صفحه خود را افزایش دهند و نرخ پرش را کاهش دهند. ما همچنین بسیاری از آزمایشات را در سایتهای خود مانند List25 انجام داده ایم. بنابراین تمام روشهایی که ما به اشتراک خواهیم گذاشت روشهایی است که در گذشته استفاده کرده ایم و می دانیم که آنها م workثر هستند.

P.S. این تکنیک ها فقط در صورت داشتن محتوای خوب م workثر خواهند بود.

پیامهای خود را بهم پیوند دهید h4>

هر زمان که می توانید سایر پست های خود را در محتوای پست بهم پیوند دهید ، شاهد افزایش بازدید از صفحه خواهید بود. در وردپرس 3.1 ، ارتباط پیوندی حتی ساده تر شد زیرا شما می توانید هنگام افزودن پیوندها ، پستی را که می خواهید پیوند دهید به راحتی جستجو کنید. تکنیک های بهم پیوندی وقتی سایتی داشته باشید که دارای مقالات زیادی باشد بسیار عالی عمل می کند. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، کمی محدود خواهید بود. بنابراین ، وقتی چیز جدیدی دارید چگونه می توانید به مقاله های قدیمی برگردید و آنها را بهم پیوند دهید؟ می توانید دستی انجام دهید اما مدتی طول می کشد. پلاگین هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد پیوند خودکار کلمات کلیدی در وردپرس (اگرچه آن مقاله به شما نشان می دهد که چگونه این کار را برای پیوندهای وابسته انجام دادیم ، می توانید از آن برای اهداف پیوند داخلی نیز استفاده کنید). نه تنها به شما کمک می کند بازدید از صفحه را افزایش دهید و نرخ پرش را کاهش دهید ، بلکه به SEO نیز کمک می کند.

اگر می خواهید نمونه ای از پیوند دادن را مشاهده کنید ، فقط به پاراگراف بالا نگاه کنید.

نمایش پست های مرتبط بعد از ارسال h4>

یکی از مهمترین دلایل اینکه کاربر پس از خواندن پست وبلاگ شما را ترک می کند این است که شما به آنها نشان نمی دهید که در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند. با نشان دادن لیستی از “پست های مرتبط” یا “سایر پست های محبوب” به کاربر ، می توانید آنها را وادار کنید که از پست دیگری در سایت خود بازدید کنند. روش های زیادی وجود دارد که می توانید پست های مرتبط را به وبلاگ خود اضافه کنید. می توانید از افزونه ای به نام YARPP a استفاده کنید > که الگوریتم پیشرفته خود را دارد که پست مربوطه را انتخاب می کند. شما می توانید پست های مرتبط براساس دسته یا برچسب ها بدون استفاده از افزونه. همچنین می توانید پست های مرتبط را با نمایش سایر پست های همان نویسنده .

نمایش گزیده ها در صفحات جلو / بایگانی h4>

نمایش گزیده ها در صفحات جلو / بایگانی دارای دو مزیت است. اول ، زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد. دوم ، به افزایش بازدید از صفحه کمک می کند. تقریباً هرگز نباید پستهای کامل را در صفحه اول یا صفحه بایگانی خود نشان دهید. تصور کنید که 25 تصویر را در یک پست داشته باشید و سپس 5 عکس را در یک صفحه داشته باشید. این یک تجربه کاربری وحشتناک به دلیل (زمان بارگیری کند و صفحه بسیار طولانی) است که باعث می شود کاربر سایت شما را ترک کند. ما یک آموزش در مورد نحوه نمایش گزیده های پست در مضامین وردپرس . بهترین چارچوب های تم خوب مانند Genesis ، پایان نامه ، Headway و غیره از قبل این گزینه را در خود دارند.

تقسیم پستهای طولانی h4>

آیا در حال نوشتن پست های بسیار طولانی هستید؟ خوب ، شما می توانید با استفاده از برچسب وردپرس در پست خود آن را به چند صفحه تقسیم کنید. به سادگی آن را در هر کجا که می خواهید اضافه کنید و پست شما به چندین صفحه تقسیم می شود. شما می توانید مثالی از نحوه تقسیم پست های خود به دو صفحه را مشاهده کنید یا حتی در پنج صفحه . هنگام انجام این کار باید بسیار مراقب باشید زیرا اگر در هر صفحه محتوای کافی نداشته باشید ، ممکن است کاربر از این کار خسته شود. ما دیده ایم که بسیاری از سایت های معروف مانند Forbes ، NY Times ، Wall Street Journal و دیگران از این روش استفاده می کنند.

نوار کناری تعاملی h4>

نوار کناری شما می تواند نقشی اساسی در افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش داشته باشد. شما می توانید پست های محبوب در نوار کناری . حتی می توانید آن را سفارشی کنید تا پست های محبوب را بر اساس هفته ، ماه ، در همه زمان ها نشان دهد. همچنین می توانید جدیدترین پست های خود را فقط در صفحه های پست تک نشان دهید. ما سایتهایی را دیده ایم که برای هدایت به پستهای خاص آنها تصاویر سفارشی ایجاد می کنند. می توانید بخشهای دیگر سایت خود را در نوار کناری خود ادغام کنید ، برای مثال به بخش کوپن های WordPress یا بخش گالری در نوار کناری نگاه کنید.

مرور تصادفی را تشویق کنید h4>

در List25 ما ویژگی ایجاد کردیم به نام I’m Feeling Curious. هنگامی که یک کاربر بر روی این دکمه کلیک می کند ، هدایت به یک پست تصادفی در وردپرس . ما دکمه را در نوار سربرگ خود قرار دادیم که یک نقطه داغ بود. بعد از دیدن نتایج خوب ، در نهایت آن را روی WPBeginner قرار دادیم و آن را کاوش کردیم.

نتایج h4>

هنگامی که ما List25 را شروع کردیم ، با انتقادات زیادی روبرو شدیم. مردم می گفتند که سایتهایی از این دست رشد نمی کنند زیرا نگه داشتن مخاطبان وفادار کار سختی است. ما از اطراف سوال کردیم و بسیاری از افرادی که در گذشته کار مشابهی انجام داده بودند گزارش دادند که نرخ پرش برای یک سایت siimlar در دامنه 80٪ در حال افزایش است. کاربر متوسط ​​فقط یک صفحه در هر بازدید مشاهده می کند و می رود. ما سایت را برای دریافت برخی از داده های پایه شروع کردیم. نرخ گزاف گویی ما در محدوده 75٪ بود. ما به آرامی شروع به اعمال تغییرات ذکر شده در بالا کردیم. نرخ گزاف گویی از میانگین 76٪ به 42٪ کاهش یافته است. بازدید از صفحه در هر بازدید به 2.79 / صفحه در هر بازدید افزایش یافت. میانگین زمان صرف شده در صفحه به طور متوسط ​​3 دقیقه و 40 ثانیه بود

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-increase-pageviews-and-reduce-bounce-rate-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید