نحوه اطلاع رسانی به کاربران هنگام تأیید نظر آنها در وردپرس

تعدیل نظر موثرترین روش برای ایمن نگه داشتن بحث است و هرزنامه رایگان . با این حال ، هنگامی که یک کاربر نظر خود را ترک کرد ، هیچ راهی برای کشف اینکه شما نظر او را تأیید کرده اید ، ندارد. برای کاربران که پاسخ های متفکرانه ای به پست های شما می نویسند ، اعلانی برای تأیید نظر آنها را به سایت شما بازمی گرداند این برای تعامل کاربر و کیفیت بحث در سایت شما خوب است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظر کاربران را در وردپرس تأیید کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن نظر تأیید شده پلاگین. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »نظر تأیید شده بازدید کنید.

Settings page for Comment Approved

در صورت تأیید نظر شما ، می توانید اعلان ایمیل ارسال شده به کاربر را تغییر دهید. دو کد کوتاه موجود است. می توانید از٪ name٪ برای نمایش نام نویسنده نظر و٪٪ permalink٪ برای اضافه کردن پیوند پست در داخل الگوی ایمیل استفاده کنید.

برای فعال کردن ایمیل ها فراموش نکنید که کادر تأیید “فعال” را علامت بزنید. پس از پایان کار بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

اگر کادر کنار “نویسنده نظر باید یک نظر قبلاً تأیید شده داشته باشد” را علامت زده اید در صفحه تنظیمات »بحث ها ، نویسنده نظر فقط اعلان دریافت می کند برای اولین نظر آنها این اطمینان می دهد که شما ایمیل زیادی ارسال نمی کنید. اگر در ارسال ایمیل مشکلی دارید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

Comment author must have previously approved comment

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا هنگام تایید نظر کاربران در وردپرس ، کاربران را مطلع کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به آموزش ما بیاندازید که چگونه فقط در مورد پاسخ دادن به نظرات وردپرس خود به کاربران اطلاع دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-notify-users-when-their-comment-is-approved-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید