نحوه اطلاع رسانی به نویسندگان پست از نظرات جدید Disqus در وردپرس

در WPBeginner از سیستم نظرات Disqus . اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند نظرات جدید Disqus را در وردپرس به نویسنده پست اطلاع دهند. به طور پیش فرض ، فقط کاربرانی که به عنوان سرپرست یا ناظر به سیستم نظرات Disqus اضافه شده اند می توانند برای نظرات جدید اعلان دریافت کنند. با این حال اگر سایت وردپرس چند نویسنده ، بنابراین ممکن است همه نویسندگان شما از نظر مدیر دسترسی به حساب Disqus شما نداشته باشند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نویسندگان پست را از نظرات جدید Disqus در وردپرس مطلع کنید.

قبل از شروع ، مطمئن شوید که سیستم نظرات Disqus را در سایت وردپرس خود نصب کرده اید. همچنین با مراجعه به صفحه نظرات »Disqus در سایت خود اطمینان حاصل کنید که وارد کردن نظر خودکار را غیرفعال نکرده اید. به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن سیستم نظرات Disqus در وردپرس .

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

Disqus sync settings

اکنون شما باید افزونه Disqus Notify Post / Page نویسنده خارج از جعبه کار می کند و تنظیمات اضافی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

این همه ، نویسندگان سایت شما اکنون اعلانی را برای نظرات جدید Disqus در آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود دریافت می کنند.

عیب یابی h4>

اگر فقط نظر آزمایشی اضافه کردید و ایمیل اعلان دریافت نکردید ، وحشت نکنید. معمولاً مدتی طول می کشد تا Disqus نظرات خود را با پایگاه داده وردپرس شما همگام سازی کند. این افزونه فقط هنگامی که یک نظر همگام سازی شده و به پایگاه داده وردپرس شما وارد می شود ، اعلان ایمیل را ارسال می کند.

مطمئن شوید که آدرس ایمیل مرتبط با حساب نویسنده معتبر است. همچنین فراموش نکنید که پوشه هرزنامه را بررسی کنید. اگر از صندوق پستی فانتزی مانند صندوق ورودی Google استفاده می کنید ، احتمالاً ایمیل های اعلان نظر در قسمت Updates قرار می گیرند.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس شما قادر به ارسال ایمیل است. به راهنمای ما در مورد چگونگی رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نویسنده پست نظرات جدید Disqus در وردپرس را مطلع کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-notify-post-authors-of-new-disqus-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید