نحوه اضافه کردن پیوندهای وابسته در وردپرس با ThirstyAffiliates

معمولاً از ما درباره نکات بازاریابی وابسته برای وبلاگها و وب سایتهای دارای وردپرس س askedال می شود. رمز موفقیت در بازاریابی وابسته چیست؟ بهترین افزونه بازاریابی وابسته برای وردپرس چیست؟ همانطور که در صفحه افشای خود ذکر کردیم که ما از طریق پیوندهای وابسته در WPBeginner مقداری درآمد کسب می کنیم. در واقع هیچ راز بزرگی در استراتژی بازاریابی شرکت های وابسته ما وجود ندارد. ما فقط محصولات و خدماتی را که استفاده می کنیم یا استفاده می کنیم توصیه می کنیم. به عنوان مثال ، ما Sucuri را برای امنیت و نظارت بر وردپرس توصیه کرده ایم. می توانید مقاله ما را در 5 دلیل استفاده ما از Sucuri . ما یک صفحه طرح اولیه را داریم که در مورد همه ابزارها / پلاگین ها / خدماتی که ما استفاده می کنیم صحبت می کند در WPBeginner همراه با توضیحی درباره دلیل استفاده ما از آنها. تنها افزونه بازاریابی وابسته وردپرس که هر وبلاگ نویسی به آن نیاز دارد چیزی برای مدیریت پیوندهای وابسته خود است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید پیوندهای وابسته خود را در WordPress با ThirstyAffiliates به راحتی مدیریت کنید.

How to add affiliate links in WordPress using ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates چیست h4>

ThirstyAffiliates یک مدیریت پیوند وابسته پلاگین برای وردپرس. به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته خود را ذخیره کنید ، آنها را در دسته بندی ها سازماندهی کرده و به روشی کارآمد مدیریت کنید. همچنین به شما کمک می کند URL های وابسته مارک دار ایجاد کرده و به صورت خودکار کلمات کلیدی خاص را با لینک های وابسته جایگزین کنید. اکثر پیوندهای شرکت های وابسته به این شکل هستند:

http://example.com/؟product_id=942354&aff_id=145983

به سختی می توان آن URL ها را به خاطر سپرد و همچنین بسیار زشت به نظر می رسد. با استفاده از ThirstyAffiliates می توان این موارد را با مارک یا مخفی در موارد زیر قرار داد:

http://www.yoursite.com/refer/example/

پیوندها را می توان به دسته ها و زیر مجموعه ها طبقه بندی کرد. حتی می توانید حلقه حلقه دسته را به پیوند مخفی خود اضافه کنید.

ThirstyAffiliates با ایجاد یک نوع پست سفارشی ، از قابلیت داخلی وردپرس استفاده می کند. این امر باعث می شود تا با سایر افزونه های وردپرس ، از جمله افزونه های پشتیبان سازگار باشد. این یک ویژگی جستجوی داخلی دارد که به شما امکان می دهد به راحتی پیوند وابسته را جستجو کنید. درج پیوندها به پست ها و صفحات به سادگی افزودن هر پیوند دیگری به پست های خود است. می توانید پیوندهای وابسته را مستقیماً از جعبه درج پیوند در ویرایشگر پست جستجو کنید.

نحوه نصب و راه اندازی افزونه وابسته های تشنه h4>

به وب سایت ThirstyAffiliates بروید و انتخاب کنید یک طرح اشتراک در زمان نوشتن این مقاله ، سه برنامه اشتراک در دسترس است. استاندارد ، ممتاز و حرفه ای. ما بسته حرفه ای این افزونه را خریداری کرده ایم زیرا دارای یک ویژگی است که در صورت سه برابر نشدن درآمد شرکت وابسته ، دو برابر خواهد شد. این ویژگی افزودنی پیوند دهنده خودکار است.

در حالی که سایر ویژگی ها (وارد کننده و آمار) خوب هستند ، لینک دهنده خودکار به جز مدیریت ، مفیدترین ویژگی این افزونه است. مهم نیست که کدام برنامه را انتخاب کنید ، می توانید از این افزونه در وب سایت های نامحدود استفاده کنید. اگر چندین وب سایت دارید ، این بهترین معامله است.

پس از خرید افزونه ، باید آن را نصب و فعال کنید. اگر برنامه حق بیمه یا برنامه حرفه ای خود را طراحی کرده باشید ، افزونه های اضافی نیز دریافت خواهید کرد. این پلاگین ها جداگانه هستند و باید جداگانه نصب شوند. به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه ها در وردپرس . هنگامی که افزونه و افزونه های ThirstyAffiliates را فعال کردید ، این یک آیتم جدید از فهرست Thirsty Affiliates در نوار کناری مدیریت وردپرس شما اضافه می کند. به صفحه تنظیمات افزونه واقع در ThirstyAffiliates »تنظیمات بروید.

ThirstyAffiliates settings page

در صفحه تنظیمات اولین گزینه انتخاب پیشوند پیوند است. این پیشوند قبل از حلقه اتصال شما در پیوند مخفی شما استفاده خواهد شد. این افزونه از پیش بارگذاری شده با پیشوندهای معمول استفاده می شود مانند: توصیه ها ، پرواز ، ادامه ، رفتن و غیره. می توانید پیشوند سفارشی را نیز انتخاب کنید و پیشوند خود را اضافه کنید. در WPBeginner ما از refer به عنوان پیشوند پیوندهای وابسته خود استفاده می کنیم.

گزینه دوم نشان دادن دسته پیوند در URL است. با این کار بعد از پیشوند پیوند و قبل از حلقه اتصال پیوند ، دسته پیوندها به URL اضافه می شوند. ما از این گزینه در وب سایت های خود استفاده نمی کنیم زیرا احساس می کنیم این باعث طولانی شدن پیوند می شود. به عنوان مثال:

http://www.your-site.com/refer/category/link-name

گزینه سوم در صفحه تنظیمات افزودن ویژگی “nofollow” به پیوندهای وابسته شماست. توصیه می کنیم این کادر را علامت بزنید و nofollow را به تمام پیوندهای وابسته خود اضافه کنید. همچنین گزینه ای برای باز کردن لینک های وابسته در یک پنجره جدید وجود دارد. پیشنهاد می کنیم این را نیز بررسی کنید. آخرین گزینه ثبت کاربران ورود به سیستم است. اگر یک وب سایت وردپرس دارید که در آن کاربران می توانند حساب کاربری ایجاد کنند ، توصیه می کنیم این ویژگی را فعال کنید. با این حال ، اگر سایتی را اجرا می کنید که فقط چند نفر می توانند وارد وب سایت شما شوند ، می توانید این گزینه را علامت گذاری نکنید. اکنون که کارتان تمام شد ، روی ذخیره تغییرات کلیک کنید و آماده استفاده از وابسته های تشنه در وب سایت خود هستید.

نحوه افزودن پیوندهای وابسته با استفاده از ThirstyAffiliates

افزودن پیوندهای وابسته در ThirstyAffiliates ساده و رو به جلو است. برای افزودن پیوند وابسته به سادگی به ThirstyAffiliates »افزودن موارد جدید بروید.

Add new affiliate link in WordPress using ThirstyAffiliates

نام پیوند: نام پیوند شما باید آسان شناسایی و به خاطر سپرده شود. این نام در URL پنهان استفاده خواهد شد. استفاده از نام محصول به عنوان عنوان پیوند ، احتمالاً بهترین روش نامگذاری است.

URL مقصد: این URL کامل صفحه با شناسه وابسته شما است. اینجا جایی است که شما لینک وابسته طولانی خود را جایگذاری می کنید. در زیر این فیلد ، کادرهای تأیید را مشاهده می کنید تا پیوندی غیرفعال شود و آن را در یک پنجره جدید باز کنید. اگر این موارد را در صفحه تنظیمات افزونه فعال نکرده اید ، می توانید این تنظیمات را در اینجا لغو کنید.

پیوست تصاویر: شما می توانید تصاویر را به پیوندهای وابسته خود در وابستگان تشنه پیوست کنید. این احتمالاً برای وب سایت هایی که می خواهند پیوندهای وابسته را در ستون های کناری نمایش دهند یا الگوهایی داشته باشند که پیوندها را می توان با تصاویر نشان داد ، مفید است.

کلیدواژه های Autolink این ویژگی قدرتمند به صورت افزونه در دسترس است و هنگام خرید بسته حرفه ای همراه با ThirstyAffiliates است. به شما امکان می دهد مجموعه ای از کلمات کلیدی را اضافه کنید که به طور خودکار به این پیوند وابسته خاص پیوند داده می شوند. با این کار وقت زیادی را صرف نوشتن در سایت خود می کنید. شما فقط می توانید پست های خود را بنویسید و نگران اضافه کردن لینک در مقاله ها نباشید. به عنوان مثال اگر ما کلمه HostGator ، Sucuri ، MaxCDN ، و همه آنها به طور خودکار پیوند داده می شوند.

با این حال ، ما همچنین متوجه شده ایم که برخی ناشران از استفاده م thisثر این ویژگی استفاده نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی بسیار متمرکز برای پیوند خودکار استفاده می کنید. یک بار دیگر ، افزودن نام محصول به عنوان کلمه کلیدی معمول ترین روش است. در زیر کلمات کلیدی دو کادر تأیید مشاهده خواهید کرد. اولین کادر انتخاب به ThirstyAffiliates اجازه می دهد پیوندهایی را به کلمات کلیدی مورد استفاده در عناوین اضافه کند. این فقط برای برچسب های عنوان مورد استفاده در محتوای مقاله و نه خود عنوان پست اعمال می شود. کادر دوم به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی محدودیت تعیین کنید. این گزینه به ویژه درصورت تکرار کلمه کلیدی در مقاله مفید است و شما نمی خواهید همان لینک را مجدداً اضافه کنید. توصیه می کنیم برچسب های عنوان را بهم پیوند ندهید و تعداد کلمات کلیدی جایگزین شده نباید بیشتر از 3 باشد.

دسته بندی پیوندها: می توانید پیوندهای خود را به دسته ها مرتب کنید. این دسته های پیوند مانند دسته های پست کار می کنند. هنگام افزودن پیوند جدید می توانید دسته های جدیدی اضافه کنید ، یا می توانید به ThirstyAffiliates »دسته بندی پیوندها بروید تا دستی دسته های پیوند را اضافه کنید.

افزودن پیوندهای وابسته در پست ها و صفحات وردپرس h4>

گذشته از لینک دهنده خودکار ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید به صورت دستی پیوندهای وابسته را در پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید. ThirstyAffiliates دکمه ای را به ویرایشگر پست تصویری وردپرس اضافه می کند .

Thirsty Affiliate link button in WordPress visual post editor

با کلیک بر روی دکمه جستجو پیوند ThirstyAffiliates در یک پنجره بازشو باز می شود. می توانید پیوند را از لیست پیوندها انتخاب کنید یا پیوندی را جستجو کنید. سپس می توانید پیوند ساده ، کد کوتاه یا پیوند تصویر را وارد کنید.

Search and insert affiliate links

برای آن دسته از کاربرانی که ترجیح می دهند از ویرایشگر متن در قسمت ویرایش پست وردپرس استفاده کنند ، می توانند بر روی دکمه پیوند کلیک کرده و پیوندی را جستجو کنند. پیوندهای اضافه شده از طریق ThirstyAffiliates به عنوان پیوند وابسته در جستجو ظاهر می شوند ، مانند این:

Search and add affiliate links in text editor

مدیریت پیوندهای وابسته در ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates از قابلیت وردپرس داخلی برای مدیریت پیوندها استفاده می کند. پیوندها از طریق وابستگان تشنه پلاگین ها به یک نوع پست سفارشی اضافه می شوند که افزودن ، ویرایش یا حذف پیوند وابسته را بسیار ساده می کند. اگر افزونه آماری را فعال کرده باشید ، همچنین تعداد کلیک های هر پیوند را که به کلیک های روزانه ، هفتگی و ماهانه تقسیم شده است ، به شما نشان می دهد.

Managing thirsty affiliate links

افزونه آمار برای ThirstyAffiliates a > همچنین آمار دقیق مربوط به کلیه فعالیت های پیوند وابسته شما را در صفحه آمار اضافه می کند. این می تواند به شما کمک کند که نشان می دهد کدام دسته پیوندها عملکرد بهتری دارند ، کدام پیوندها کلیک بیشتر و ثبت نام کمتری دارند ، کدام پیوندها کلیک کمتر و ثبت نام بیشتری دارند. سپس می توانید استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید تا بالقوه درآمد خود را به حداکثر برسانید.

Statics add-on for Thirsty Affiliates showing click reports

تمام پیوندهای وابسته شما می توانند در قالب وردپرس XML صادر شوند و به راحتی با استفاده از ابزارهای پیش فرض واردات / صادرات وردپرس به سایر وب سایت های وردپرس وارد می شوند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه پیوندهای وابسته را در وردپرس با وابستگان Thirsty . همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی وابسته برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-affiliate-links-in-wordpress-with-thirstyaffiliates/.

دیدگاهتان را بنویسید