نحوه اضافه کردن عنوان فرم نظرات سفارشی در وردپرس

نظرات یک روش عالی برای افزایش است تعامل کاربر در وب سایت خود. اما چگونه مردم را مجبور می کند تا درباره مقاله های شما نظر دهند؟ هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد ، اما یک چیز مسلم است که شما باید تلاش کنید. می توانید با سبک طرح نظرات شما و بهبود فرم نظرات وردپرس را برای جذابیت بیشتر جلوه دهید. به منظور جلب نظر بیشتر افراد ، باید خود را در آن مکان قرار دهید و از کاربران بخواهید در آن شرکت کنند. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید داشتن یک توضیح سریع جالب است. اکثر سایتهای وردپرسی عنوان فوق العاده “پاسخ بگذارید” در بالای فرم نظرات دارند. باید کمی آن را جاز کنید و خلاق باشید. در این مقاله ما به شما نحوه افزودن عنوان فرم نظرات سفارشی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن عنوان فرم نظر سفارشی پلاگین. پس از فعال کردن افزونه ، به تنظیمات »عنوان فرم نظرات سفارشی بروید. در این صفحه می توانید عنوان فرم پیش فرض نظر را تغییر دهید. آن را به چیز جالب تری تغییر دهید.

Changing comment form title in WordPress

همه پست ها و مقالات در وب سایت شما یکسان نیستند. بسته به محتوای خود ، می توانید از عنوان فرم نظر خود به عنوان فراخوان برای اقدام استفاده کنید. این افزونه به شما امکان می دهد عنوان فرم نظر خود را برای هر پست سفارشی کنید. به پست ها »افزودن موارد جدید بروید و متوجه جعبه متا عنوان فرم نظرات سفارشی جدید می شوید.

Add custom comment form title for individual posts

در مورد دستورات خود خلاق باشید و از عناوینی استفاده کنید که به کاربران شما نشان می دهد برای نظرات آنها چقدر ارزش قائل هستید در WPBeginner ، ما حتی بعضی اوقات مقاله هایی می نویسیم تا به س questionsالاتی که کاربران در نظراتشان می پرسند پاسخ دهیم. شما باید با پاسخ دادن به نظرات کاربران و بهبود کیفیت بحث در سایت خود در بحث شرکت کنید. برای درگیر کردن کاربران در بحث ها ، می توانید کاربران را به اشتراک در نظرات پیگیری و خبرنامه .

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند عناوین فرم نظرات سفارشی را به پست های وردپرس خود اضافه کنید. آیا عنوان نظری خلاق دارید؟ لطفاً آن را در نظرات زیر با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-custom-comment-form-title-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید