نحوه اضافه کردن عناوین در منوی وردپرس بدون پیوند به صفحه

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید آیا راهی برای افزودن عناوین در فهرست وردپرس بدون افزودن پیوند وجود دارد یا خیر. به طور پیش فرض ، منوی وردپرس به هر مورد منویی که به یک صفحه یا پیوند سفارشی مرتبط باشد نیاز دارد. با این حال هنگام ایجاد یک منوی کشویی ، ممکن است بخواهید عنوانی را برای زیر منوها اضافه کنید بدون اینکه آن را به صفحه خاصی پیوند دهید. به عنوان مثال ، می توانید یک منوی کشویی دسته ها داشته باشید که در آن می خواهید دسته های متن عنوان منو باشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن عناوین در فهرست وردپرس بدون لینک دادن به یک صفحه را به شما نشان خواهیم داد.

Creating a menu item without link

اولین کاری که باید انجام دهید افزودن یک مورد جدید در فهرست شما است. می توانید این کار را با رفتن به ظاهر »منوها انجام دهید. شما می خواهید یک پیوند سفارشی اضافه کنید بنابراین برچسب مورد نظر خود را به آن بدهید. در قسمت URL ، علامت # را وارد کنید. پس از اتمام ، بر روی دکمه افزودن به منو کلیک کنید. پس از افزودن این پیوند سفارشی به فهرست ، منوی خود را ذخیره کنید.

Adding a custom link to the menu without URL

اکنون بر روی پیکان کشویی کنار این پیوند سفارشی کلیک کنید تا این مورد را ویرایش کنید. پیش بروید و علامت پوند را از قسمت URL حذف کرده و منوی خود را ذخیره کنید. اگر به وب سایت زنده خود بروید ، یک مورد منو بدون پیوند مشاهده خواهید کرد. می توانید منوهای فرعی را به این مورد منو اضافه کنید و آنها را به هر صفحه یا پیوند دلخواهی پیوند دهید.

Removing # sign and creating a menu without any link

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند عناوین را بدون پیوند دادن به یک صفحه یا هر URL در منوی وردپرس اضافه کنید. اگر بازخورد یا سوالی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-titles-in-wordpress-menu-without-linking-to-a-page/.

دیدگاهتان را بنویسید