نحوه اضافه کردن شخصیت های خاص در پست های وردپرس

تا به حال فکر کرده اید که چگونه سایت های معروف چگونه علائم تجاری ™ ، حق چاپ © ، ثبت شده ® یا ارز را به مقالات خود اضافه می کنند؟

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید آیا راهی آسان برای افزودن نویسه های خاص به پست ها و صفحات وردپرس وجود دارد؟ این نویسه ها روی یک صفحه کلید متوسط ​​یافت نمی شوند که استفاده از آنها را برای مبتدیان دشوار می کند.

در این مقاله ، ما چندین روش برای افزودن نویسه های خاص در پست های وردپرس به شما نشان خواهیم داد. می توانید رویکردی را انتخاب کنید که متناسب با گردش کار شما باشد.

Adding special characters to your WordPress posts and pages

اضافه کردن نویسه های خاص در ویرایشگر بلوک وردپرس h4>

ویرایشگر بلوک وردپرس با بلوک ویژه یا دکمه منو در گزینه های قالب بندی پاراگراف.

با این وجود دو روش وجود دارد که می توانید برای افزودن نویسه های خاص در ویرایشگر بلوک وردپرس استفاده کنید. بیایید نگاهی به هر دو آنها بیندازیم ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما آسان تر است.

1 نویسه های خاص را با استفاده از HTML Entity Code اضافه کنید h4>

هنگامی که یک پست وبلاگ می نویسید ، وردپرس به طور خودکار آن را به HTML قالب می کند. این زبان نشانه گذاری است که تقریباً در همه وب سایت ها استفاده می شود.

HTML دارای لیستی از موجودیت های HTML است. اینها کدهای خاصی هستند که می توانید در داخل HTML برای نمایش نویسه ها ، نمادها ، پیکان ها و موارد دیگر استفاده کنید.

با این کار می توانید نویسه های خاصی را در HTML اضافه کنید که معمولاً در طرح بندی صفحه کلید یافت نمی شوند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید علامت تجاری ™ نماد اضافه کنید ، می توانید از کد موجودیت HTML & trade؛ برای نمایش آن استفاده کنید.

به طور مشابه ، اگر می خواهید یک نماد حق چاپ © اضافه کنید ، می توانید از کد & copy؛ در مقاله خود استفاده کنید.

Adding HTML Entity in Gutenberg

توجه داشته باشید که چگونه هر کد موجودیت HTML با یک علامت ampersand شروع می شود و با یک نقطه ویرگول پایان می یابد.

پس از افزودن کد موجودیت HTML در ویرایشگر پست ، بلافاصله به نویسه مربوطه تبدیل نمی شود. با این حال ، هنگامی که پست خود را منتشر یا پیش نمایش می کنید ، می بینید که به جای کد موجودیت HTML ، به طور خودکار شخصیت ویژه را نمایش می دهد.

HTML entities converted into special characters

طیف وسیعی از نویسه ها به عنوان موجودیت HTML در دسترس هستند ، از جمله نویسه های خاص ، حروف لاتین ، نمادهای ریاضی ، ارزها ، نمادهای اندازه گیری علمی و موارد دیگر.

برای مراجعه کامل ، W3.org نمودار مرجع موجودیت کاراکتر HTML .

روش 2. با استفاده از یک افزونه شخصیت های ویژه را در وردپرس اضافه کنید h4>

اگر به طور منظم نیاز به افزودن نویسه های خاص دارید ، بهتر است به جای اینکه هر بار نمودار مرجع موجودیت HTML را بررسی کنید ، از یک پلاگین استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی درج پلاگین ویژه شخصیت ها . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید نویسه های خاصی به آن اضافه کنید ویرایش کنید. در داخل بلوک پاراگراف ، روی فلش کشویی در نوار ابزار بلوک کلیک کنید و گزینه “Special characters” را انتخاب کنید.

Open special characters menu in block editor

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که نویسه های خاصی را نمایش می دهد. نگران نباشید ، شخصیت خاصی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید و سپس کلیک کنید تا آن را در ویرایشگر قرار دهید.

Add special characters in Gutenberg WordPress block editor

افزودن نویسه های خاص در ویرایشگر قدیمی WordPress

اگر هنوز از عنوان ویرایشگر کلاسیک قدیمی در وردپرس ، در اینجا این است که چگونه می توانید هنگام نوشتن پست های وبلاگ به راحتی شخصیت های خاص اضافه کنید.

ابتدا باید روی دکمه سینک ظرفشویی کلیک کنید. این گزینه ردیف دوم گزینه های قالب بندی را گسترش می دهد ، جایی که باید دکمه نویسه های خاص را ببینید.

Special characters button in the old editor

با کلیک بر روی دکمه نویسه های خاص ، یک پنجره بازشو ظاهر می شود که برخی از نویسه های خاص معمول را نشان می دهد. دارای نمادهای ارزی ، علامت تجاری ، حق چاپ ، علائم ثبت شده ، علائم و نشانه های ریاضی است.

Special characters popup in old WordPress editor

به یاد داشته باشید ، این روش فقط در صورتی جواب می دهد که شما از ویرایشگر قدیمی در حالت WYSIWYG استفاده می کنید.

اگر از آن در حالت نوشتاری استفاده می کنید ، یا باید به ویرایشگر ویژوال بروید یا از روش موجودیت HTML که در بالا توضیح داده شده استفاده کنید.

شما فقط باید روی نماد یا کاراکتری که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید و در پست شما اضافه می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید شخصیت های ویژه را در پست ها و صفحات وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در تسلط بر ویرایشگر بلوک وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-special-characters-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید