نحوه اضافه کردن بارگیری های Ebook در وردپرس

آیا می خواهید بارگیری های کتاب الکترونیکی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ وردپرس بارگذاری پرونده های کتاب الکترونیکی خود را در قالب PDF برای شما آسان کرده و آنها را برای بارگیری در دسترس قرار می دهد. همچنین می توانید کتابهای الکترونیکی بفروشید یا از آنها برای دریافت مشترکان ایمیل بیشتر استفاده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بارگیری های کتاب الکترونیکی را در وردپرس اضافه کنید و همچنین چگونه می توانید از کتاب های الکترونیکی خود بیشترین بهره را ببرید.

How to add ebook downloads in WordPress

روش 1: بارگیری مستقیم کتاب در پست های وردپرس h4>

روش بارگیری مستقیم کتاب به شما امکان می دهد تا کتابهای الکترونیکی خود را بارگذاری کرده و پیوندی به سایت وردپرس خود اضافه کنید تا به همه کاربران امکان دانلود آنها را بدهد.

ابتدا باید عنوان پست یا صفحه ای که می خواهید بارگیری کتاب را اضافه کنید. در صفحه ویرایش پست ، روی دکمه “افزودن رسانه” کلیک کنید.

Add media button

با این کار پنجره آپلود کننده رسانه WordPress ظاهر می شود. برای بارگذاری پرونده کتاب الکترونیکی از رایانه خود ، باید روی دکمه “انتخاب پرونده ها” کلیک کنید.

Select and upload your ebook file

پس از بارگذاری ، می توانید فایل انتخاب شده کتاب الکترونیکی خود را مشاهده کنید. اگر فایل eBook شما در قالب PDF باشد ، همچنین می توانید پیش نمایش تصویر کوچک از صفحه اول کتاب الکترونیکی خود را مشاهده کنید.

در ستون سمت راست ، می توانید عنوان ، عنوان و شرح کتاب الکترونیکی خود را ارائه دهید.

Insert your ebook download into WordPress

همچنین می توانید نحوه پیوند دادن کتاب الکترونیکی خود را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، به فایل ebook پیوند داده می شود و این گزینه مورد نظر شماست.

بر روی دکمه “درج در پست” کلیک کنید تا بارگیری کتاب به پست شما اضافه شود.

این همه ، شما با موفقیت بارگیری کتاب الکترونیکی خود را به یک پست وردپرس اضافه کردید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و آن را در عمل مشاهده کنید. لینک بارگیری شما به این شکل خواهد بود:

Ebook download link in a WordPress blog post

روش 2. برای دریافت مشترکان بیشتر از بارگیری های Ebook استفاده کنید h4>

افزودن مستقیم بارگیری کتاب به پست های وردپرس آسان تر است و برای اکثر کاربران مفید خواهد بود.

با این حال ، اگر می خواهید از بارگیری کتاب الکترونیکی خود در لیست ایمیل خود را رشد دهید ، تبدیل ها را افزایش دهید و بازدید بیشتری داشته باشید ، در عوض این روش را امتحان کنید.

برای این روش ، شما به OptinMonster نیاز دارید. این یک تولید سرب است / a> توسط بنیانگذار ما سید بلخی ایجاد شده است که به شما کمک می کند مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید.

OptinMonster ابزاری برای ایجاد فرمهای زیبا دارد که از کاربران می خواهد قبل از ارسال آنها به بارگیری کتاب ، عملی انجام دهند.

Offering ebook download as content upgrade

گاهی اوقات از این روش بازاریابی به عنوان ارتقا content محتوا یاد می شود.

اساساً شما در ازای اقدامی کوچک مانند ثبت نام در لیست ایمیل خود ، محتوای پاداش رایگان به کاربران خود ارائه می دهید.

این یک پیروزی برای هر دو طرف است. شما مشترک جدیدی دریافت می کنید و کاربرانتان بارگیری رایگان کتاب را دریافت می کنند.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه افزودن مطالب ارتقا یافته در وردپرس .

روش 3. فروش بارگیری های Ebook در وردپرس h4>

Sell ebook downloads on your WordPress site

آیا می خواهید بارگیری های کتاب الکترونیکی را در سایت وردپرس خود بفروشید؟ فروش آنلاین موارد هرگز به این آسانی نبود. وردپرس به شما امکان می دهد فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از WooCommerce a ایجاد کنید. >

WooCommerce بسیار قدرتمند و بسیار آسان است افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس . می توانید آن را در سایت موجود وردپرس خود نصب کنید یا یک فروشگاه آنلاین جدید برای فروش کتابهای الکترونیکی خود ایجاد کنید.

برای فروش کالاهای فیزیکی (مواردی که نیاز به حمل و نقل دارند) و بارگیری دیجیتالی (کتابهای الکترونیکی ، موسیقی ، نرم افزار و غیره) می توان از آن استفاده کرد. از محبوب ترین درگاه های پرداخت پشتیبانی می کند و برای راه اندازی به مهارت های فنی و برنامه نویسی نیاز ندارد.

برای راهنمایی کامل گام به گام به راهنمای ما در نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید بارگیری های کتاب الکترونیکی را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 9 بهترین را مشاهده کنید. افزونه های PDF برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-ebook-downloads-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید