نحوه اضافه کردن بارگذاری دکمه ارسال های بیشتر در وردپرس

آیا می خواهید دکمه بارگذاری بیشتر پست ها را در وردپرس اضافه کنید؟ بسیاری از سیستم عامل های معروف به کاربران امکان می دهند پست های بیشتری را هنگام رسیدن به انتهای صفحه بارگیری کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی دکمه بارگذاری بیشتر پست ها را در وردپرس اضافه کنید.

How to add load more posts button in WordPress

کی و چرا دکمه بارگیری پستهای بیشتر در وردپرس را اضافه کنید h4>

نگه داشتن کاربرانی که با این محتوا درگیر هستند به شما کمک می کند بازدید بیشتری داشته باشید و در نهایت مشترک بیشتری داشته باشید.

بسیاری از وبلاگ ها از لینک ناوبری “پست های قدیمی تر” در انتهای صفحه اصلی ، وبلاگ و بایگانی خود استفاده می کنند. برخی از وب سایت ها از پیمایش صفحه عددی که زمینه بیشتری را اضافه می کند.

با این وجود ، نوع خاصی از وب سایت ها وجود دارند که می توانند از دکمه پیمایش بی نهایت یا بارگیری پست های بیشتر بی نهایت بهره مند شوند. برخی از این مثالها عبارتند از: وب سایت های عکاسی a > ، لیست ها و وب سایت های محتوای ویروسی.

به جای بارگیری یک صفحه کاملاً جدید ، دکمه “بارگیری پست های بیشتر” مانند پیمایش بی نهایت کار می کند. از JavaScript برای واکشی سریع مجموعه بعدی مطالب استفاده می کند. این باعث بهبود تجربه کاربر می شود و به آنها فرصتی می دهد تا مطالب بیشتری را مشاهده کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه دکمه بارگذاری بیشتر پست ها را در سایت وردپرس خود به راحتی اضافه کنیم.

افزودن بار دکمه ارسال بیشتر در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی بارگیری بیشتر Ajax . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید با عنوان “Ajax Load More” را به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. باید روی آن کلیک کنید و به صفحه تنظیمات افزونه بروید.

Ajax Load More settings

در صفحه تنظیمات ، می توانید رنگ دکمه خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید دکمه را با پیمایش نامحدود جایگزین کنید که دسته بعدی پست ها را به طور خودکار بارگیری می کند بدون اینکه کاربران روی دکمه کلیک کنند.

بعد ، برای افزودن الگوی خود برای نمایش پست ها ، باید از صفحه Ajax Load More »Repeater Temple بازدید کنید.

این افزونه دارای یک الگوی اساسی است که شامل حلقه وردپرس برای نمایش پست ها با این حال ، با موضوع شما مطابقت ندارد و ممکن است در وب سایت شما نامناسب باشد.

برای رفع این مشکل ، باید کدی را که طرح زمینه شما برای نمایش پست ها در صفحه های فهرست ، بایگانی و وبلاگ استفاده می کند ، کپی کنید.

به طور معمول ، این کد در پوشه template-parts از موضوع شما قرار دارد. در آن پوشه ، الگوهایی را برای نمایش محتوای مختلف مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال content-page.php ، content-search.php و موارد دیگر.

شما به دنبال الگوی عمومی content.php خواهید بود. در اینجا مثالی از فایل content.php قالب نمایشی ما آورده شده است:

>
"،" h1> ")؛ دیگر: the_title (sprintf ('

'، esc_url (get_permalink ())) ، "

") ؛ endif ؟>
"،" "، نادرست) )) wp_link_pages (آرایه ( 'before' => '' ، 'link_before' => '' ، 'link_after' => '' ، 'pagelink' => ''. __ ("صفحه" ، "بیست و پانزده"). '٪' ، 'separator' => ' ، "، )) ؟>
' ، "")؛ ؟>

پس از یافتن آن کد ، باید آن را در قسمت Repeater Templates در تنظیمات پلاگین جای گذاری کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره الگو” کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، برای تولید Ajax Load More »Shortcode Builder مراجعه کنید. کد کوتاه در وردپرس است؟ “> کد کوتاه .

این صفحه شامل گزینه های مختلفی است که می توانید شخصی سازی کنید. ابتدا باید نوع ظرف را انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید ، فقط به الگویی که قبلاً کپی کرده اید نگاه کنید. بیشتر مضامین مدرن از کد

استفاده می کنند. عنصر

پس از آن به پایین به قسمت برچسب های دکمه بروید. در اینجا می توانید متن ظاهر شده روی دکمه را تغییر دهید. به طور پیش فرض ، پلاگین از "قدیمی تر پست ها" استفاده می کند ، و می توانید آن را به "بارگیری پست های بیشتر" یا هر چیزی که می خواهید تغییر دهید.

Button label

در آخر ، شما باید انتخاب کنید آیا می خواهید پست ها به طور خودکار بارگیری شوند یا منتظر بمانید تا کاربران روی دکمه بارگذاری بیشتر پست ها کلیک کنند.

Disable scroll

کد کوتاه شما اکنون آماده استفاده است. در ستون سمت راست ، خروجی کد کوتاه را مشاهده خواهید کرد. پیش بروید و کد کوتاه را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن جایگذاری کنید زیرا در مرحله بعدی به آن نیاز دارید.

Shortcode output

افزودن بارگذاری پست های بیشتر در قالب وردپرس h4>

در این قسمت از آموزش لازم است کدی را به پرونده های قالب WordPress اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

فراموش نکنید که از قالب وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید قبل از انجام هرگونه تغییر.

شما باید فایل های الگویی را که می خواهید دکمه بارگذاری بیشتر پست ها را در طرح زمینه خود اضافه کنید پیدا کنید. بسته به نحوه سازماندهی موضوع شما ، معمولاً این فایلها index.php ، archives.php ، categories.php و غیره هستند

بلافاصله بعد از برچسب ؛ باید کد کوتاهی را که قبلاً کپی کرده اید در تم خود اضافه کنید.

از آنجا که ما کد کوتاه را در یک پرونده تم اضافه می کنیم ، باید آن را در داخل عملکرد do_shortcode اضافه کنیم ، مانند این:


echo do_shortcode ('[[ajax_load_more container_type = "div" post_type = "post"]')؛

اکنون می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا دکمه "بارگیری پست های بیشتر" را مشاهده کنید.

Click to load more posts button preview

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه دکمه بارگذاری پستهای بیشتری را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست مگا مفیدترین نکات ، ترفندها و هک های وردپرس برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-load-more-posts-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35