نحوه اصلاح صفحه سفید مرگ وردپرس (مرحله به مرحله)

صفحه سفید مرگ وردپرس یکی از بزرگترین خطاهای رایج وردپرس . همچنین یکی از ناامیدکننده ترین پیام هاست زیرا هیچ پیغام خطایی وجود ندارد و شما در وردپرس قفل شده اید.

مشکل دیگر در صفحه سفید خطای مرگ این است که گاهی اوقات فقط قسمت خاصی از وب سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

به عنوان مثال ، شما ممکن است فقط صفحه سفید مرگ را در قسمت مدیریت وردپرس مشاهده کنید ، در حالی که همه موارد دیگر خوب است. در موارد دیگر ، شما فقط می توانید آن را در یک پست خاص مشاهده کنید در حالی که همه موارد دیگر خوب است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با جستجوی راه حل های مختلف صفحه سفید مرگ وردپرس را اصلاح کنید.

Fixing WordPress white screen of death error

توجه: قبل از اینکه تغییری در سایت خود ایجاد کنید ، مطمئن شوید که دارای پشتیبان گیری از سایت وردپرس خود . اگر به منطقه مدیر دسترسی ندارید ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد پشتیبان پایگاه داده وردپرس .

چرا صفحه سفید مرگ را در وردپرس مشاهده می کنید؟ h4>

بیشتر اوقات وقتی صفحه سفید مرگ را مشاهده می کنید ، به این معنی است که یک اسکریپت در وب سایت شما محدودیت حافظه را از بین می برد.

اسکریپت بی پاسخ یا توسط سرور ، یا به راحتی تمام می شود. به همین دلیل هیچ پیام خطایی واقعی ایجاد نمی شود و شما یک صفحه سفید ساده مشاهده می کنید.

WordPress showing white screen instead of website

این خطا همچنین می تواند به دلیل تم یا پلاگین کدگذاری نشده روی سایت شما رخ دهد. گاهی اوقات ممکن است در صورت بروز مشکل در سرور میزبانی وب شما.

از آنجا که خطای صفحه سفید می تواند ناشی از موارد مختلفی باشد ، برای رفع آن نیاز به عیب یابی روشمند است.

آیا این مشکل در سایتهای دیگر شما وجود دارد؟ h4>

اگر سایتهای وردپرس دیگری را نیز در همان حساب میزبانی نصب کرده اید ، می خواهید با بررسی اینکه آیا این مشکل در سایتهای دیگر نیز وجود دارد شروع کنید.

اگر اینگونه باشد ، این یک شاخص قوی است که نشان می دهد مشکلی در سرویس میزبانی وردپرس شما وجود ندارد. این می تواند مسئله ای موقتی باشد که خدمات آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و برای کمک بیشتر باید به پشتیبانی آنها بپردازید.

از طرف دیگر ، اگر مسئله فقط مربوط به یک وب سایت یا قسمت خاصی از آن سایت باشد ، پس می دانید که مشکل از آن وب سایت خاص است.

رفع خطای صفحه سفید با حالت بازیابی وردپرس h4>

اگر صفحه سفید خطای مرگ توسط افزونه یا طرح زمینه WordPress ایجاد شده باشد ، وردپرس ممکن است قادر به دریافت آن باشد.

ویژگی جدید محافظت از خطای کشنده که در وردپرس 5.2 ارائه شده است ، گاهی اوقات خطا را دریافت می کند ، بنابراین ممکن است حتی یک صفحه سفید مشاهده نکنید. در عوض ، پیامی مشاهده خواهید کرد که سایت دارای مشکلات فنی است.

Technical difficulties

شما همچنین می توانید یک پیام ایمیل در آدرس ایمیل مدیر خود با عنوان “سایت شما دارای یک مشکل فنی است” دریافت کنید.

Technical issue email sent to admin

این پیام ایمیل به افزونه ایجاد کننده خطا اشاره می کند و همچنین حاوی یک پیوند ویژه است. این لینک به شما امکان می دهد وارد حالت بازیابی وردپرس شوید و پلاگین معیوب را غیرفعال کنید.

WordPress recovery mode

با این وجود ، اگر صفحه سفید سفید ساده و بدون گزینه ایمیل یا حالت بازیابی را مشاهده می کنید ، باید خطا را به صورت دستی برطرف کنید.

افزایش حد حافظه h4>

معمولاً این خطا اتفاق می افتد زیرا اسکریپتی حافظه را خسته کرده و در وسط آن را ترک کرده است. برای رفع این مشکل ، باید حافظه PHP موجود در وردپرس را افزایش دهید. این اجازه می دهد تا اسکریپت از حافظه بیشتری برای پایان دادن به کاری که قرار بود انجام دهد استفاده کند.

می توانید دستورالعمل های آموزش ما را در نحوه افزایش حافظه PHP در وردپرس .

غیرفعال کردن همه افزونه ها h4>

اگر افزایش حافظه کمکی نکرد یا حافظه بالایی مانند 256M یا 512M دارید ، باید عیب یابی را شروع کنید.

در تجربه عیب یابی این مسئله ، ما همیشه دریافته ایم که این مسئله یا با یک پلاگین خاص یا یک موضوع است. بیایید جلو برویم و همه افزونه ها را غیرفعال کنیم.

اگر هنوز می توانید به قسمت سرپرست وردپرس دسترسی پیدا کنید ، می توانید به صفحه افزونه ها »افزونه های نصب شده بروید. همه افزونه های نصب شده را انتخاب کنید و سپس “غیرفعال” را در بخش کشویی “Bulk Actions” انتخاب کنید.

Deactivate all plugins via WordPress admin area

با این حال ، اگر به قسمت مدیریت وردپرس دسترسی ندارید ، باید غیرفعال کردن تمام افزونه ها از طریق FTP.

ابتدا به سایت وردپرس خود متصل شوید با استفاده از سرویس گیرنده FTP . پس از اتصال ، به پوشه wp-content بروید که در آن پوشه “plugins” را مشاهده خواهید کرد.

Rename plugins folder to deactivate all plugins

اکنون ، باید روی پوشه plugins کلیک راست کرده و سپس تغییر نام را انتخاب کنید. می توانید پوشه پلاگین ها را به غیرفعال سازی افزونه ها تغییر نام دهید.

Plugins deactivated

سرویس دهنده FTP شما اکنون پوشه پلاگین ها را تغییر نام می دهد.

وردپرس به دنبال پوشه ای به نام پلاگین ها برای بارگذاری همه افزونه ها است. هنگامی که نمی تواند پوشه را پیدا کند ، به سادگی تمام پلاگین ها را غیرفعال می کند.

اگر با این کار مشکلی برطرف شد ، یکبار یک پلاگین را فعال کنید تا به انتهای مسئله برسید. پس از یافتن پلاگین ایجاد کننده مشکل ، می توانید آن را با گزینه دیگری جایگزین کنید یا موضوع را به نویسندگان افزونه گزارش دهید.

طرح زمینه را با طرح زمینه پیش فرض جایگزین کنید h4>

اگر با عیب یابی پلاگین مشکلی برطرف نشد ، باید سعی کنید طرح زمینه فعلی خود را با یک موضوع پیش فرض جایگزین کنید.

ابتدا با استفاده از سرویس گیرنده FTP به وب سایت خود متصل شوید و به پوشه / wp-content / themes / بروید. این شامل تمام تم های نصب شده در وب سایت شما است.

برای انتخاب قالب کنونی وردپرس کلیک راست کرده و آن را به عنوان پشتیبان در رایانه بارگیری کنید.

Download current theme as backup

بعد ، شما باید تم فعلی خود را از وب سایت خود حذف کنید. روی پوشه طرح زمینه خود راست کلیک کرده و «حذف» را انتخاب کنید. سرویس گیرنده FTP شما اکنون موضوع را از وب سایت شما حذف می کند.

Delete current theme

حال اگر یک تم وردپرس پیش فرض مانند (Twenty Eighteen or Twenty نوزete) در وب سایت خود نصب کرده باشید ، وردپرس به طور خودکار شروع به استفاده از آن به عنوان موضوع پیش فرض می کند.

با این وجود ، اگر یک تم پیش فرض نصب ندارید ، پس باید نصب دستی آن با استفاده از FTP .

اگر با این کار مشکلی برطرف شد ، باید عملکردهای موضوع خود را مشاهده کنید پرونده .php . اگر در پایین پرونده فضای اضافی وجود دارد ، باید این موارد را حذف کنید ، و گاهی اوقات این مسئله برطرف می شود.

اگر از یک تابع کدگذاری نشده در پرونده functions.php طرح زمینه خود استفاده می کنید ، می تواند باعث ایجاد صفحه سفید خطای مرگ نیز شود.

در نظر داشته باشید یک نسخه جدید از طرح زمینه خود را از منبع آن بارگیری کنید و سپس آن را نصب کنید.

برای رفع خطاها در وردپرس حالت اشکال زدایی را فعال کنید h4>

اگر تاکنون هیچ کمکی نکرده است ، مرحله بعدی روشن کردن اشکال زدایی در وردپرس است. به شما این امکان را می دهد که ببینید چه نوع خطایی در حال خروجی است.

به سادگی ، کد زیر را به عنوان پرونده wp-config.php .

define ('WP_DEBUG'، true)؛
define ('WP_DEBUG_LOG' ، درست است)؛

به محض افزودن این ، صفحه خالی اکنون دارای خطا ، اخطار و اعلان خواهد بود. این موارد ممکن است در تعیین علت اصلی به شما کمک کنند.

اگر خطایی مشاهده نمی کنید ، ممکن است هنوز بخواهید گزارش اشکال زدایی را بررسی کنید. با استفاده از سرویس گیرنده FTP به سادگی از پوشه wp-content در وب سایت خود دیدن کنید. در آنجا یک فایل debug.log جدید پیدا خواهید کرد که شامل یک گزارش از تمام خطاها ، اخطارها و هشدارها است.

Debug log

پاک کردن حافظه پنهان وردپرس h4>

گاهی اوقات ، ممکن است به قسمت باطن دسترسی داشته باشید ، اما قسمت جلوی سایت دارای صفحه سفید مرگ است. این اتفاق ممکن است به دلیل پلاگین حافظه پنهان . به سادگی حافظه پنهان خود را خالی کنید.

به راهنمای ما در نحوه پاک کردن حافظه پنهان در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

اصلاح مقالات طولانی تر h4>

اگر صفحه مرگ شما فقط روی یک پست یا صفحه بسیار طولانی قرار دارد ، ممکن است این ترفند کوچک جواب دهد.

این ترفند با افزایش محدودیت بازگشت و بازگشت ، اساساً قابلیت پردازش متن PHP را افزایش می دهد. می توانید کد زیر را در پرونده wp-config.php خود جایگذاری کنید.

/ ** ترفند ارسال های طولانی * /
ini_set ('pcre.recursion_limit' ، 20000000)؛
ini_set ('pcre.backtrack_limit'، 10000000)؛

ما می فهمیم که این یک خطای بسیار ناامیدکننده است ، و امیدواریم که یکی از ترفندهای فوق مسئله را برای شما حل کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای عیب یابی وردپرس که مراحلی را که باید برای گرفتن و رفع مشکلات وردپرس توسط خودتان انجام دهید آموزش می دهد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-the-wordpress-white-screen-of-death/.

دیدگاهتان را بنویسید