نحوه اصلاح خبرهای به روزرسانی نشده FeedBurner وردپرس

در گذشته ما به شما نشان داده ایم نحوه راه اندازی FeedBurner برای سایت وردپرسی خود . اخیراً ما در WPBeginner با مشکلی روبرو شدیم که خبرمایه Feedburner ما به روز نمی شد. ما 8 ساعت قبل پستی منتشر کردیم و خبرمایه ما هنوز به روز نشده است. پس از کمی ترفند و تحقیق ، ما توانستیم چندین راه حل بالقوه پیدا کنیم در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویندوز FeedBurner به روزرسانی نشود.

بروزرسانی: ما دیگر توصیه نمی کنیم از FeedBurner استفاده کنید زیرا این یک محصول در حال مرگ است و پر از اشکال است. لطفاً این مقاله برای دیدن اینکه چرا نباید از FeedBurner استفاده کنید و در مورد گزینه های دیگر اطلاع پیدا کنید.

Pingshot را فعال کنید h4>

اگر ما راهنمای گام به گام برای تنظیم FeedBurner ، پس باید Pingshot را از قبل فعال کرده باشید. اگر این کار را نکرده اید ، باید آن را فعال کنید. پس از ورود به FeedBurner ، خبرمایه خود را انتخاب کرده و روی برگه تبلیغات نزدیک بالای داشبورد کلیک کنید. در ستون سمت چپ اکنون دکمه “Pingshot” را مشاهده خواهید کرد. بر روی این گزینه کلیک کنید و “فعال سازی” را انتخاب کنید. این امر باعث می شود هر زمان بروزرسانی شود ، خبرمایه شما پینگ کند.

pingshot

برخی از کاربران پیشنهاد کردند که با این کار مشکل برطرف شود. از آنجا که ما قبلاً این را فعال کرده بودیم ، برای ما راه حلی نبود. بنابراین ما وارد تب Troubleshootize در FeedBurner شدیم و در آنجا به ما گفت که فید خود را Ping کنید.

پینگ خبرمایه خود h4>

در برگه “عیب یابی” ، روی پیوند “pinging feedburner” کلیک کنید. با این کار به صفحه ای می رسید که می توانید آدرس URL وبلاگ خود را تایپ کنید. دکمه “Ping Feedburner” را فشار دهید تا فید خود را بلافاصله به روز کنید به جای اینکه منتظر بروزرسانی خودکار Feedburner باشید که هر 30 دقیقه اتفاق می افتد.

ping

ما این کار را انجام دادیم ، اما نتیجه ای نداشت. خطا در هنگام گفتن آدرس نامعتبر بازگشت. باز هم در انجمن ها ، افراد پیشنهاد دادند که این برای آنها مفید است. اما همانطور که با واکنش ما مشاهده می کنید ، برای ما کارساز نبود. در حالی که لیست گزینه های عیب یابی را به پایین پیمایش می کردیم ، گزینه ای برای همگام سازی خبرمایه شما وجود داشت.

بازخوانی خبرمایه خود h4>

اگر به پایین بروید ، در صفحه عیب یابی دکمه ای با عنوان “همگام سازی مجدد” را پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی آن حافظه پنهان Feedburner پاک می شود و دوباره آن را با محتوای جدید خود پر می کنید. ما روی آن دکمه کلیک کردیم و “WOOT” رفع شد.

resync

محتوای جدید ما اکنون در خبرخوان ظاهر می شد ، اما چرا باید هر بار این کار را انجام دهیم؟ باید راه حلی وجود داشته باشد که موضوع را برای همیشه حل کند. پس از کمی تحقیق بیشتر ، متوجه شدیم که این مسئله به دلیل افزونه caching ایجاد شده است. ما یک تحقیق سریع انجام دادیم و چندین کاربر را پیدا کردیم که هنگام استفاده از W3 Total Cache . فردریک تاونز ، توسعه دهنده این افزونه ، راهکاری برای این موارد نیز پیشنهاد داده بود.

فیدهای ذخیره نشدن h4>

به عنوان آخرین چاره ، اگر یک افزونه caching مانند W3 Total Cache یا WP-Supercache نصب کرده باشید ، ممکن است مجبور شوید حافظه پنهان را از پانل سرپرست خود پاک کنید یا به سادگی ذخیره منابع اطلاعات را غیرفعال کنید. اگرچه این مورد برای W3 Total Cache نوشته شده است ، اما روش مشابهی برای پلاگین های دیگر نیز کاربرد دارد. در ستون سمت چپ به «عملکرد» بروید. تحت آن باید گزینه ای برای “Page Cache” وجود داشته باشد. روی آن کلیک کنید و سپس علامت کادر “Cache feeds: site، categories، tags، comments” را بردارید. با این کار حافظه پنهان افزونه شما پشتیبان گیری نمی کند و به Feedburner اجازه نمایش محتوای جدید را نمی دهد.

cache

همچنین توجه داشته باشید که FeedBurner یک خوراک اصلی را با سرعت بیش از 512 کیلوبایت پردازش نمی کند. اگر زیاد به این مشکل مبتلا شدید (یا متوجه شدید راه حل های موجود در این مقاله کار نمی کنند) ، با رفتن به صفحه خواندن تنظیمات و raquo ، تعداد پست های نمایش داده شده در فیدهای وردپرس خود را کاهش دهید.

اکنون راهی برای رفع به روزرسانی نکردن فیدهای FeedBurner در وردپرس دارید. آیا این روش ها برای شما مفید بود؟ یا چیز دیگری را امتحان کردید که مفید باشد؟ در مورد نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-fix-wordpress-feedburner-feeds-not-updating/.

دیدگاهتان را بنویسید